okulun ilk gunu

21 6 0
                                    

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yataktan büyük bir heyecanla kalktım.Lisenin ilk günü. İnsanlar niye erkenden okula gitmez ki

Saat7:30 hazırlanıp okula doğru yola çıktım.Asumanla gevezelik yaparak gidiyoruz arada da olsa Arden de bize katılıyor.Okula vardığımız da sınıfın yerini bulamadık . Ben gidip danışmana
"Affedersiniz acaba 9-c bin yerini söyleyebilir misiniz "
kadın konusmamdan etkilenmis gibi
Kızım diye lafa başlayıp birseylere ihtiyacın olursa gel diye bitirdi. Bu kadını çok ama çok sevdim.
Sınıfımızı bulup içeri geçtik. Ön sıralarda yer kalmamıştı .
Arkaya doğru ilerledik  tesadüfen Asu mum arkadaşının da bu sınıfta olduğunu gördük.Gidip bende selam verdim herne kadar tanimasamda kızda samimi ve güler yüzlü çıktı. İleride olacak bir arkadaşlığın temelini attigimizi düşünüyordum bakalım zaman ne gösterecek. Tenefusler birşeyler yemek için kantine gittik. Her okulun populerlerinden simit -ayran ikilisini seçtim.Asu kaşarlı tost,Arden istahina düşkün arkadaşımızda tost ,hamburger ve soda aldı. Soda olmadan sindirmesi mümkün olmazdı zaten. Bu düşünceler arasında zil çaldı.Derse girdik. Çıkış zilin den sonra hep beraber eve dönerken parkta oturduk. İdareden ve öğretmenden sakladığı telefonunu çıkardı annesini arayıp geç kalacağını benim ve Arden in annesine haber vermesini söyledi ve kapattı.Bu iş tamam dedikten sonra ilk gün okul değerlendirilmesi yapıldı daha sonra herkes kendi evine doğru yola çıktı. Bu gün çok güzel geçti umarım hep böyle olur.
Yine yeni bir bölüm ile karşınızdayım yorumlarınızı bekliyorum. Çok kısa olduğunun farkındayım.

İnsan Neden Yaşar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin