İnsan öleceğini bile bile yolun sonunda ne olduğunu bildiği halde neden farklı yollardan yürüyerek gider . Belki belki hayattan zevk almak budur. İnsan öleceğini bilirken hayattan zevk almayı nasıl başarır. Belki hayat sıradan olmaz. Belki hayat neşeli olur .
Hayat bazen sadece umuttan ibaret degilmi .
Geleceğe yönelik planlar belki ustduzey yönetici , mimar, öğretmen , esnaf olmayı
pastane , hamam , oto yıkama açmayı planlar ama kimse ben ilerde mutlu olacağım, sıkıntıdan uzak bir hayat yasacagim demez.Diyen vardır belki ama böyle düşünmeyenler bir hayli fazla . Sırf bazı hedefler doğrultusunda yaşıyoruz demek pek yanlış sayılmaz. Ana odaklanmak yerine gelecek derdine dusuyoruz.
Oysaki gulsek biraz olsun eğlenerek gezsek dolassak hayatın anlamını kavrasak.
Anlaticagimiz anılarımız olsa bu konuda hayatımdan örnek (bunu sınıftan arkadaşlarımBademirem33eliiifabayhilalduraaan hatırlar.)Türkçe dersindeyiz . Türkçe öğretmenimiz Özlem hoca (bize birşeyler katmak uğruna herşeyi yapan bir hocadır)
-Çocuklar anılarınızı anlatabilir misiniz
Kimse konuşmuyordu . Aklıma birşey kayda değer bir anı gelmedi.
Bir arkadaşımız söz aldı ayağa kalktı ve şunları dedi.
-Ankaraya Anıtkabir ziyareti yaptığımda çok duygulandım maketi görünce sanki o ANI yaşıyormuş gibi hissettim
Bu sefer bir başkası söz aldı.
-Havuza düştüm
Sınıf kahkaha atmaya başladı. Öğretmen yüzünde tebessüm ile sınıfa baktı.
-Buda bir anıdır. Yaşadığımız her an bir anı değil mıdır?Örnek anlaşılacağı üzere yaşadığımız her an bir anıdır.
Anlatilmaya değer anı biriktirmeye odaklansak eğer daha verimli hayat yaşarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan Neden Yaşar?
ChickLitSize bırakıyorum herkes farklı yorumlayabilmeli bence tek görüş açısından bakılmamali