Multi; Atalay
"Azra'nın ağzından" gözlerimi açtığımda odadaydım ben ne zaman geldim buraya hiç birşey hatırlamıyorum ya kafam çatlıycak gibi ağırıyo yatağımda oturur şekli aldım egemenin yatağına baktığımda uyuyodu bende sessizce yatağımdan kalkıp banyoya gittim rutin işimi halledip yüzümü yıkamak için aynaya baktığımda kendimi tanıyamaz oldum gözlerim şişmiş bir hal almış dün noldu ya böyle hiç bir şey hatırlamıyorum of yüzümü yıkayıp banyodan çıktım dolabıma gidip elbise aldım kendime aldıklarımı hemen üstüme geçirdim o sıradada egemen uyandı"günaydın" dedi gülümseyerek oha egemen gülümsüyorsa kesin bişey oldu yoksaaaa töbe töbe ne diyom ya ben "sanada" dedim bende tedirgince gülümseyerek egemen yatağından kalkıp banyoya gitti bende geri kalan işletimi halledip yatağımın üzerinde oturdum egemen odaya geldiğinde yüzünde Piç gülümsemesi vardı ve bu beni çok korkutuyordu "EE nasılsın bakalım" dedi "başım ağırıyo sadece" dedim "EE o kadar içersen olacağı budur bide dün üstüme kustu ya" dedi neeee oha ben şimdi bu egoistin üstüne mi kustum yok yok hayatta inanmam "noldu niye hortlak görmüş gibi bakıyorsun" dedi "ben şimdi senin üstüne mi kustum cidden" dedim egemene "evet hatta ikimizin üzerini mahvettin ve kucağımda yine bayıldın bende banyoya götürdüm biraz soğuk su aktı üzerimize sonra ben gömleğimi çıkardım ve sen... " dedi "hoppp çüşşş yavaşşş" dedim ve dememle egemen öyle bi kahkapa patlattı ki hala gülüyordu "sen cidden hatırlamıyormusun şimdi gerisini" dedi egemen "hatırlamam mı lazım" dedim tedirgince "yok yok boşver" dedi ama hala gülüyordu of ya dün ne oldu ya hiçbirşey hatırlamıyorum "neyse hadi ben yemekhaneye gidiyorum gelmiyor musun" dedi "sen in ben gelirim" dedim egemen odadan çıktığında ben hemen düşüncelere dalmıştım dün nolduğunu bulmam lazımdı benim ama nasıl işte biraz düşündükten sonra buldum nasıl öğreniceğimi galiba bende kalkıp yemekhaneye gittim geldiğimde bizimkiler aynı yerlerinde kahvaltı yapıyordular bende kahvaltımı alıp yanlarına gittim "günaydın" dedim bizimkilere bakarak "günaydın knk" dedi mert hemen emrenin yanına oturdum bende "naber cadı" dedi emre "iyidir senden" dedim gülümseyerek "iyi" dedi kahvaltımızı yaptıktam sonra sınıfa doğru çıkmaya başladık bizimkiler önden giderken ben emreyle arkalarında gidiyoduk bizimkiler sınıfa girdiler emrede tam giricekken kolundan tuttuğum gibi çektim kenara emre bana "noldu Azra bişeymi oldu? "dedi bende hemen anlatmaya başladım "emre şimdi ben dün baya içtiğim için kendimde değilmişim ce egemenin üstüne kusmuşum" dediğim anda emre kahkaha atmaya başladı "sen egemenin üstüne mi kustun" dedi bende evet anlamında kafamı salladım ve devam ettim " evet kustum ama gerisini hatırlamıyorum yani nolduğunu nolur bana yardım et egemen söylemiyor bana nolduğunu sen ondan sorsana lütfen" dedim kedi gibi boynumu büküp " tabi öğrenirim o iş bende" dediğinde sevinmiştim birden boynuna sarıldım oda kollarını belime doladı "hadi derse girelim artık " dedi ayrılarak emre tamam der gibi kafamı sallayıp beraber sınıfa yürüdük sınıfa geldiğimizde "nerdesiniz lan siz" dedi atalay "işimiz vardı" dedi emre egemene baktığımda bana kötü kötü bakıyodu noldu şimdi buna birden bire ya emreyle beraber sıramıza geçip oturduk ders coğrafyaydı hoca geldiğinde hiç kimse ayağıya kalkmadı çünkü hoca bunaktı ve hoca biraz bunak olduğu için bende telefonu çıkartıp instagram da dolaştım biraz "takip isteği atsana kız" dedi emre gülerek "olur" dedim ve hemen emreye takip isteği attım anında geri takip yaptı "bizede atsana lan" dedi mert tamam anlamında kafamı salladım ve atalaya meteye mert'e takip isteği attım sırayla hepsi emre gibi geri takip yapmıştı evet sıra egemendeydi onada istek attım ama o onlar gibi geri takip etmedi beni pis egoist sinirle ona baktığımda bana gülüyordu bende hemen sinirlenip önüme döndüm zilin çalmasıyla herkes dışa çıkmaya başladı bende emreye bakınca göz kırpıp egemenin yanına gitti beraber dışarı çıktılar ben mert mete ve atalay oturuyoduk sınıfta acaba emre öğrenirmi ya diye düşünürken mete'nin dürtmesiyle kendime geldim "sana diyorum knk ya" dedi ama ben ne dediğini duymamıştım "efendim knk söyle" dedim bende "egemenle nasıl anlaşma biliyomusun odada" dedi öyle dediği an aklıma gelen o gece geldi yine kafayı yiycektim ne olabilrki o gece ya diye düşünürken tekrar mete'nin dürtmesiyle kendime geldim "lan noluyo sana hadtamısın" dedi "yok ya dalmışım öyle" dedim zilin çalmasıyla sınıf dolmaya başladı tekrar bende yerime geçip emrenin gelmesini bekledim emre içeri girip geldi yanıma oturdu merakla ona bakarken "malesef öğrenemedim söylemiyor" dedi bu dediğine üzülmüştüm "tamam saol" dedim emreye ve kafamı masaya koyup uyudum............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYKO ERKEK LİSESİ
JugendliteraturHayatta insanın karşısına ne çıkacağı belli olmaz hayatın iyi giderken bide bakarsın öyle bir gün gelmiş ki neye uğradığını şaşırırsın işte asıl hayatın o zaman başlar...