Ogün her günlük rutini gibi sabah 07.00 alarmı çalmış uykulu gözlerle alarmı kapatıp baş ucunda babası ve annesiyle olan fotoğrafına bir kaç sihirli cümleler fısıldayıp kalkmıştı.Aşağı indi ,her zaman ki gibi annesi ondan önce kalkıp kahvaltıyı hazırlamıştı bile.
-Günaydın,kara kızanım dedi.Annesi eski göçmenlerdendi kızını da hep kızanım diye severdi.Alel acele kahvaltısını yaptı. Üzerini değiştirdi.Annesinin her zamank duasını dinledikten sonra okula gitmek için yola çıktı. Yerlerde sarı sarı dökülmüş yapraklar adeta sonbaharın habercisiydi.Sahi sonbahar ne çabuk da gelmişti.Çok severdi son baharı .hep kendine benzetirdi.Biraz hüzün,biraz huzur,biraz da mutluluk hissederdi sonbaharda...
Durağa gelmişti.Otobüsün gelmesine yaklaşık 10 dakika vardı.Yanında biri beliri verdi ve bir ses GÜNAYDIN BULUT! dedi.Yumuşak ve kibar bir ses tonuydu.Bu Mertcan dı.Mertcan engelli bir gençti.Oda herkes gibi otobüsün gelmesini bekliyordu. Günaydın MERTCAN, NASILSIN? dedi Bulut.Bu Bulutun günlük rutini gibi birşeydi,otobüs beklerken her sabah sohbet ederdi mertcanla.Bu sefer mertcanla sohbetleri yarm kaldı.Bulutun telefonu çalmıştı.Arayan bulutun arkadaşı Ece idi.Mertcandan izin stedi ve telefonla konuşmaya başladı.O sırada mertcanın engelinden yararlanmak isteyen ahlak yoksunu bir insan mertcanın cüzdanını çalmak istedi bunu yoldan geçen bir genç fark etti. buna engel oldu. hırsız ile bir kavgada buldu kendini. Mertcanın bagırmalarını duyan bulut koşarak yanlarına geldi...Genç adama teşekkür etti ve böyle inlar bu günde hiç denecek kadar az çok sağolun dedi.Genç adam tanışmak için direk adım Deniz dedi.
-Negüzel isim ben de Bulut. Diye karşılık verdi bizim kız. İlk görüşte aşk birazklişeydi ama öyleydi bu bir ilk görüşte aşk hikayesiydi zaten klişeler nedensehep gerçek olan eylemler değimliydi...Birbirlerinden gözlerini alamadılar.Osırada otobüs gelmişti bile.O AN İKİSİDE BİRBİRİNDEN AYRILMAK İSTEMEDİ.Bulutilk önce Mertcanın otobüse binmesine yardımcı oldu ardından Denize veda edipokula gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ HİKAYESİ
Non-FictionSONSUZ BİR AŞKI KİM İSTEMEZ? SEVMEK VE SEVİLMEK... CEZA OLARAK GELDİĞİMİZ BU DÜNYADA İNSAN OĞLUNA VERİLEN EN BÜYÜK ÖDÜL DEĞİL MİDİR? MASAL GİBİ BAŞLAYAN BİR AŞKIN KABUS GİBİ BİTEN BİR AŞKA DÖNÜŞMESİNİN HİKAYESİDİR BU GERÇEKLER YÜZÜMÜZE VURULDUĞU ZAM...