Kapamış olduğum gözlerimi erkeksi bir sesin söze girmesiyle açtım. "Jared burası senin bölgen değil.Pis işlerini benim mekanımdan uzak tut."
Sarı dişli adam esmer çocuğa dönerek konuştu. "Hadi ama dostum.Biraz eğleniyorduk sadece."Çocuk biraz daha öne çıktı ve yüzünü gördüm.Siyah saçları, gece karanlığında simsiyah parlayan gözleriyle uyumluydu.Deri ceketi ve siyah kot pantolonu dışında giysilerini pek seçememiştim.Ancak yüzünü bana döndüğünde nefesim kesildi ve içimden bir çığlık kopardım.
Zayn?Burada ne arıyordu ki? Onun barda kızlarla yiyişmesi gerekirdi, yani Maeve'e göre.Ama o gelmiş beni koruyordu.
" Kızı da köpeklerini de topla cehennemine geri dön Jared."Koruyor mu demiştim? Tanrı aşkına.O Zayn Malik.Bir kızı korumazdı heralde değil mi?
"Ah, eğlencemi bozdun zaten Zayn.Kızla sen eğlen.Amanda'yı ararım ben."
Korkum yavaş yavaş azalırken göz yaşlarımı kurulayıp giden adamlara bir bakış attım ve Zayn'in yanına yürümeye başladım.Tam yanına yaklaştığımda bana söz hakkı vermeden konuştu. "Belki de yarım bıraktıkları işi ben bitirmeliyim, ha?"
Korkuyla gerileyip söze girdim." Benden uzak dur, ben sürtük değilim.Kimsenin altına girmek istemiyorum seni lanet olası! Sizinde şehrinizin de canı cehenneme! "
Çocuğa teşekkür edeceğime dediğim sözlere bakın.Teşekkürü geçtim, karşımda bir katil ve sapık duruyor ama ben hakaret ediyorum.Yüzüme tuhaf bir şekilde baktı ve bir adım yaklaştı. "Böyle sokaklardan uzak dur aptal kız.Bu şehir için... fazla masumsun."
Ne dediği tam duyamamıştım çünkü yürümeye başlamıştım bile.Saat 3 e geliyordu ve ben hala yurda girmemiştim.Adımlarımı hızlandırıp yurdun kapısına geldim ve asanöele katımıza çıktım.Cebimden çıkardığım anahtarla kapıyı açıp sigara içen bir Maeve ile karşılaştım.
Yatağa oturdum ve selam verdim.
"İster misin Alex?"
Tuttuğu sigara paketini yatağımın üstüne fırlattı ve çakmağı havada gösterip gülümsedi.
"Hayır, kullanmıyorum" Maeve bir kahkaha patlatıp konuşmaya başladı.
"Bir kereden birşey olmaz , hadi dene."
Maeve i reddedip banyoya ilerledim ve sıcak bir duş için kıyafetlerimi çıkardım.Küvet doluncada kendimi sıcak suya bıraktım ve bugün olanları unutmaya çalıştım.~
Deli gibi çalan kapının sesiyle uykulu gözlerimi araladım ve yanımdaki yatağa bir bakış attım.Maeve yoktu.Mecburen ayağa kalkıp kapıyı açtım.Karşımda gördüğüm kişi sarışın bir çocuktu.
"Hey, selam.Ben Finn.Kahvaltı saati geçiyor ve bayan Robbers sizi uyandırmam için yolladı.Aslında burası bir yurt ve seni yemek için uyandırmam saçma ama Robbers yeni olduğunu ve saatleri pek bilmediğini gibi saçmalıklar sıraladı ve bende geldim.Ee...çok mu konuştum?"Nefessiz konuşan çocuğa baktım ve hayır deyip gülümsedim."Bir dakika bekler misin?"
Dolabımdan kot şortumu ve kot gömleğimi çıkarıp üzerime geçirdim ve Finn ile aşağı indim.
"Neden kız yurdunda erkek var?" Dedim merdivenin son basamağından inerken.
"Çünkü.." Tam o sırada biri omzuma çarptı ve sendeledim."Çünkü yurtlar birleşiyor.Değil mi?"
Finn dikkat etmem için uyarırken başını salladı ve konuştu."Birleşme partisine geliyorsun değilmi?" Kenarda arkadaşlarıyla yemek yiyen Maeve'e bakıp beni çağırmadığını anımsadım.Ancak Finn'in bir masa bulup sandalyemi çekmesiyle düşüncelerimi uzağa ittim ve oturdum.
"Her neyse.Ben kahvaltı tabaklarını alıp geliyorum.Bu arada ismin ne demiştin?"
"Alexis.Ama arkadaşlarım Alex der." Arkadaşlar? Şaka gibiyim.Şu ana dek sadece 4 arkadaşım oldu.Maeve, Grace, Finn ve Joseph. Çocukluk arkadaşım olan Joseph'i hatırlamıyordum bile.4 yaşındaydık, çocuktuk ve hep birlikte oynardık.O günden sonra yurda verilmiştim ve bir daha görüşememiştik.-
Uçağın kalkmasıyla Eva'nın elini bırakıp pencereden bakmaya başlamıştım.Sis dağılmıyordu.Aksine artmıştı ancak annem onlara bulut dediği için korkmuyordum.Uçak sarsılıp duruyordu ancak bu hoşuma gidiyordu.Hostesin vermiş olduğu çikolatalı kekimden bir ısırık aldım ve uçağın birden sarsılmasıyla çığlık attım.Bu hoşuma gitmemişti.Uçaktaki çoğu kişininde çığlıklarıyla korkup ağlamaya başladım."Alexis, sakin ol tatlım.Uçak uçuyor ve bir saate Detroit'e varacağız."
İstemiyordu ki gitmeyi zaten o ufak kasabaya Alexis.Sevmiyordu hem de sıkıcıydı orası.Miami de Joseph ile oyunlar oynuyorlardı hem.Alexis onunla hiç sıkılmıyordu.Ayrıca diğer kızlara sataşmayı da seviyordu parkta Joseph ile.10 gün kadar uzun bir süre onsuz geçecekti.Alexis'in düşüncelerinden sıyrılmasının nedeni annesinin seslenişi veya kız kardeşinin gülüşmeleri olamadı.Uçaktan gelen bir sesti bu.Motordan mı geliyordu ki? Alex korkup annesinin elini tuttu ve göz yaşları yanaklarını ıslatırken gözlerini kapayı bekledi.Sadece, bekledi.-
Kısa oldu biliyorum bir dahakine telafi edeceğim.Okuyanları çook seviyorum.Teşekkürler :3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM♛
Fiksi PenggemarKötü bir katil, masum bir kızı sevdi. Masum kız, bir katili sevdi.♛