Filmi izlemeyi bitirmiştik.Fena değildi,yani diğerleri benim daha çok komiğime gitmişti .Yine de iyi vakit geçirdik.Sonra da yataklarımıza dağıldık.
Odama geçtim ve lambayı yaktım.Yarın sınavım var ve ben iyi geçmesini umuyorum.Önce kendimi yorgun argın yatağıma bıraktım.Sonra üstümü değiştirmek için zar zor kalktım.Pencerenin perdelerini kapattım ve üstümdekilerini yine aynı tip şeylerle değiştirip çıkardıklarımı kirliye attım.Sonra mutlu mutlu yatağıma girdim.Ve yine kalkmam gerektiğini hatırladım.Cidden yatağa yorgunken girip de sonra hemen çıkmak...İçler acısı.
Kalktım ve perde ile camı açtım.
"Lütfen rüzgar essin ya ne olur!"diye sessizce yalvardım.Ve ne oldu biliyor musunuz?Hiçbir şey.
Ağaçlar aynı hareketsizlikle durmaya devam ettiler.Kış gelsin nolur ,Çok sıcak.!
Siz de yazın kışı ,kışın yazı istiyor musunuz?Neyse.
Yeniden yatağıma geçtim ve başımı koyup bir saniye sonra geri kaldırdım.İçimde bir öfke doğmuştu.Neden tek seferde yatamıyorum?
Kalkıp lambayı kapattım ve bu sefer birşey unutup unutmadığımı kontrol edip yattım.Sonunda...Uyuyabilirim.
******
Kapı açıldı ve neşeli bir Alara'yla karşılaştım.Bu... garip?
"Sınavın nasıl geçti?"diye sordu bana.Kime soracak zaten tek ben varım burda .
"İyiydi.Sen çantamı al ben bakkala gidip ekmek alayım olur mu ?"dedim.
"Tamam,çabuk gel olur mu ?"dedi yine neşeli neşeli.Hala garip...
"Peki."dedim ve bakkalın yolunu tuttum.Sonunda geldiğimde o çocuk oradaydı.
"İki ekmek alacaktım."dedim çocuğa.
Çocuk benim arkamdan kapıya baktı sonra hayal kırıklığıyla tekrar bana döndü.
"Nişanlanıyormuşsun."dedim ekmeği poşete koyarken.Çocuk söyledğim karşısında afallamıştı.
"Kim?Ben mi ? Hayır , nerden çıktı?"dedi.
"Alara -hani dün iki kez dondurma almaya gelen kız-dedi."dedim .
"Demek adı buymuş.Şey...Ben ona benimle paintball oynamaya gelir mi diye sormuştum.Herhalde yanlış anladı.Zaten birşey söylemeden gitti."dedi.
İşte Alara!Hayır,nasıll becerebiliyor böyle salak olmayı anlamıyorum ki.Neresiyle dinliyorsa.Eee...Tabi Alara o sırada eski sevgilisini düşünüyordu.Ne zaman düzelecek bu kız?Ne zaman?
"Şey sen ona iletirsin o zaman doğrusunu, olur mu ?"dedi çocuk ben ona iyi günler dileyip çıkarken.Arkama dönüp"Tamam,iletirim."dedim.
Sonra evin yolunu tuttum.
Kapıyı çaldım ve Alara'nın açmasını bekledim.Alara kapıyı açtığında hala neşeliydi.Neler oluyor?
İçeri girdim ve Alara'ya söylendim.
"Seni su katılmamış salak,bakkaldaki çocuk dün sana nişanlanıyorum dememiş ki.Onunla paintball a gitmeni istemiş sadece.Hayır nasıl yanlış anladın ona da şa-"
Karşımdaki iki kişi görünce sustum.Bunlar yeni taşınan komşularımızdı.Kıvırcığın yanında yeni biri daha vardı.O da kıvırcık gibi taştı.Alara bunları tek başına eve mi almıştı?Ama ya gerçekten esrarkeşseler?Daha öğrenemedikki!
Esmer olan öne çıktı.
"Merhaba,tanışmamıştık.Ben Zayn."dedi. Zayn ?Yabancı mı bunlar?Harbiden ,konuşmaları da bir garip.Vay be!
"Zaten onunla da tanışmamıştık ,ben de Nehir."dedim uzatmış olduğu elini tutarak.
Sonra kıvırcık da geldi.Adını bir an önce söylese de ona kıvırcık diye hitap etmekten kurtulsam.
"Harry."dedi.Onun da elini sıktım.Sonra tam elini çekmişken elime birşey tutuşturdu.
"Matkap için teşekkürler,." dedi.Kendimi tutamadım ve saçma sapan bir soru sordum."Güldünüz mü bari?"dedim.
"Alara'nın esprilerine güldüğümüz kadar değil."dedi Zayn.
Alara espri mi yapmış.Ben biliyordum zaten dünkü dondurmada birşey olduğunu.Okunmuş dondurmaydı o .
Baksana,kızın hem kısmeti açıldı hem de mallık yapmayıp espri yaptı.Çilekli dondurma o kadar da fena değildir herhalde.