"Baekhyun'nu geri mi al-dı-lar?!"
Bana sormadan mı?
"Bu ne demek oluyor Yixing?!" Chanyeol, kızgınlıkla öne adımladı.
"Eh, onu iade etmek isteyen sen değil miydin Chanyeol-shi?" Chanyeol, yerinde dondu.
Gerçekten de onu iade etmek istemiş miydi? Neden şimdi evinde olmaması ve artık ona ait olmaması, acı hissettiriyordu?
"Ürünümüzün nasıl işlediğini görmek istiyoruz. Ama senin onu kullanmaya niyetin yok zaten, değil mi?"
"Bu hiçbir şeyi değiştirmez."
"Baekhyun onu doğru düzgün kullanan biriyle daha mutlu olacak. İşte bu yüzden...onu başka birine satacağız." Yixing, Chanyeol'e doğru yaklaştı. Yakınlık Chanyeol'un hiç hoşuna gitmedi."Sorun olmaz, değil mi?"
"YAPAMAZSINIZ-"
"Yoksa, Baekhyun, sana sevimli mi gelmeye başladı?" Suho'nun dudakları yana kıvrıldı.
"Ona bağlanmamak zor, biliyorum, ama sonuçta o bir robot. Hisleri olduğunu düşünüyorsan baya yanılıyorsun."
Yixing, uzun adama daha çok yanaşarak parmak ucunda kalktı. Chanyeol, Baekhyun'nun ona bu kadar yaklaşmasında hemen uzaklaştırırdı ama şuan Baekhyun'un ondan alınmasının şokunu yaşıyordu. Robotu gitmişti. Robotunu ondan izinsiz almışlardı. Hadi ama, ona ne kadar para ödemişti. Küçük bir tartışmayla alacak değillerdi ya .
"Sevecek birini arıyorsan-" Yixing şaşkın uzun adamın yanaklarına ellerini koymadan önce "- beni denemeye ne dersin?" diyerek dudaklarını birleştirdi.
Chanyeol, bir anda vücudunun boşalması ile dengesini kaybetti ve üsttünde Yixing ile sırt üsttü yere düştü.
Suho, bir elini uzun adamın saçlarına götürdü ve avucunun içine aldı. Chanyeol'un elleri yerde vücudunun yanında felçli bir şekilde duruyordu.
Ne oluyordu?
"Yixing, d-dur!"
Chanyeol, üzerindeki adamı itmek için kendisini zorladı. Yixing, Chanyeol'nun ne yapacağını anladığında uzunun ellerini sıkıca tuturak kaldırmasını engelledi.
"Sınıf içinde ve dışında farklısın, Chanyeol-shi." Chanyeol şaşkınlıkla gözlerini büyüttü. "Bir an tam bir piçe dönüşüyorsun ama sonraki an kucağıma yatıyorsun...Küçük bir çocuk gibi." Yixing burnunu Chanyeol'nun boynuna sürttü ve dudaklarını kulağına yaklaştırdı."Ama biliyor musun, bence bu çok sevimli." diyerek sol elini uzun adamın sol gögsüne götürdü ve okşadı. Diliyle kucağını yaladı.
"Kes şunu, Yixing!" Chanyeol, serbest olan sağ eliye Yixing'i göğsünden ittirdi."Dur-"
Chanyeol, Yixing'in ne zaman üstünü soyup sağ gögsünü yaladığını anlamadı.
"S-s-sen ne yaptığını sanıyorsun be!!" Chanyeol, iki eliyle iteklemeye devam etti.
"Bana karşı koyma." Yixing, uzun adamı yüz üstü çevirdi."İyi hissettiriyor, değil mi?"
"Hayır, hissetmiyor-" Yixing'in elleri kasıklarına doğru yol aldı.
"Ah! Hayır!!"
"Zevkle kıvranırken çok güzel görünüyorsun, Chanyeol-ah"Seni iyi hissettirmek istiyorum-"
Chanyeol, dirseğini Yixing'in çenesine geçirdi. Yixing, onun üstündeki gücünü az da olsa kaybetti. Chanyeol hemen kısa adamın altından kayarak kaçtı. Ama, Yixing ayağa kalkamadan onu durdurdu. Chanyeol, çenesini tutan Yixing'e tiksinerek baktı."Daha fazla yaklaşma!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Baek ✔
Fantasy'Aşk Bebeği' isminde yeni bir tür popüler olur. Chanyeol bir gün internette gezerken 'Baek' bebek serisine rastlar. Reklamda gördüklerini seksi-oyuncaksı, önlüklü kızlar olarak hayal eden Chanyeol , hevesle kapısına hemen sipariş verir. Gelen sipari...