Baekhyun, Chanyeol ile önlerinde mucuk mucuk sevgi ve seks dolu günler olduğuna emindi, çünkü Chanyeol anlaşmayı kabul etmişti, ama yanılmıştı. Araları hiç beklediği gibi olmadı.
İkisi eve geldiklerinde, Chanyeol gayet sakindi ve Baekhyun'un ona sarılmasına, kucağında uyumasına izin vermişti. Ama bilememişti ki Chanyeol'un, onu aslında kandırdığı ve uykusunda ona tasma takıp kendisine yaklaşmasını engelleyeceği.
"Chanyeol!! Aklın karıştı galiba!" Baekhyun tasmasına takılı zinciri eline aldı. "Neden bana bunu yapıyorsun?!" diyerek elindeki zinciri bıraktı ve masanın yanında sakin sakin oturan Chanyeol'e uzanmak için elini uzattı. Ama nafileydi. Chanyeol zekiydi. Ve Baekhyun'u ona ulaşamayacağı yere zincirlemişti.
Chanyeol, Baekhyun'un tiz sesi yüzünden elleri ile kulaklarını kapattı. "Eğer sana bunu yapmasaydım, bana tuhaf şeyler yapardın değil mi?"
"Yapmazdım!"
"Yalancı!"
"Yapmayacağımı söyledim!"
"Sana inanmıyorum!"
"Yapmayacağımı söyledim, kahretsin Chanyeol! Tam bir pisliksin!" Diyerek Baekhyun kendini yırtarcasına bağırırken saçlarını çekiştirdi.
♡♡♡
Önceki gün
"Eee, benimle nasıl bir işbirliği yapmak istiyorsunuz?"
Baekhyun, yaralı koluna müdahale edilirken sol eliyle yanında oturan Chanyeol'un kolunu sıkı sıkı tutuyordu. Koluna gereken ilaçlar uygulandığında ve güzelce sarıldığında, Baekhyun, iki koluyla Chanyeol'un koluna sarıldı. Chanyeol'den koparılmak istemiyordu. Kaşlarını çatarak karşısındaki üç gence dik dik baktı. Chanyeol, sadece onundu.
Yixing, Baekhyun'un dik bakışlarını umursamadan söze başladı. "Çok basit bir şey." Chanyeol'un karşısındaki koltukta bacak bacak üstüne attı ve parmaklarını birbirine geçirdi. "Monitor olmanı istiyoruz, Bay Park. Ürünümüzü geliştirmemiz için veri toplamana ihtiyacımız var. "Yixing, boş boş kendilerine bakan Chanyeol'un bir şey anlamadığını sezdiğinde daha açık konuştu. "Yani her gün Baekhyun'la ilişkini bize ayrıntılı biçimde rapor et."
"Bekle...ilişki? Asla olmaz." Chanyeol direk reddetti.
"Baekhyun aşk makinesi değil mi?" Tek kaşını kaldırarak sordu Luhan. "Doğal olarak görevini nasıl yaptığını rapor etmeni istiyoruz." Teklifleri bilip bilmeden kabul ettiği için Chanyeol'un yüzünden düşen pişmanlığa baktı. "Yani lütfen onunla seks yapmaktan çekinme."
♡♡♡
Şimdi
Baekhyun, Chanyeol'un umursamaz tavrı yüzünden sustu.
Chanyeol onu gerçekten de hiçbir zaman sevmeyecek miydi?
Baekhyun üzüntüyle kafasını eğdi.
"Chanyeol?" Sesi üzgün ve kırılgandı. "Benden nefret mi ediyorsun?" Hıçkırığını tutamadı. Kolları ile yüzünü kapattı. Yaşlar, yanaklarına doğru çoktan akmaya başlamıştı. Duyduğu kırıcı sözler ve hissettiği sevgisizlik, Chanyeol'e olan direncini kırıyordu.
Chanyeol, kapıdan çıkacakken duyduğu üzgün sesle, elini kapı kolundan çekmeden, omzunun üzerinden ağlayan çocuğa baktı.
"Seni seviyorum, Chanyeol." Baekhyun kafasını kaldırarak elleriyle göz yaşlarını sildi. "Sen havalı ve iyi birisin. Beni satın aldığında gerçekten mutlu oldum. Bunun bizim kaderimiz ya da ona benzer bir şey olduğunu düşündüm." Ellerini yüzünden çekti. Sulu ve kızarık gözleriyle Chanyeol'e baktı. "Hem sana bir şey yapmamı istemiyorsun, değil mi? Uslu duracağım. Lütfen Chanyeol...Bırak beni." Baekhyun'un sona doğru ağlaması şiddetlendi. "Lütfen..." sızlanarak söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Baek ✔
Fantasía'Aşk Bebeği' isminde yeni bir tür popüler olur. Chanyeol bir gün internette gezerken 'Baek' bebek serisine rastlar. Reklamda gördüklerini seksi-oyuncaksı, önlüklü kızlar olarak hayal eden Chanyeol , hevesle kapısına hemen sipariş verir. Gelen sipari...