7 - Dokai (Final)

460 29 38
                                    

3D Yüksek Teknoloji Aşk Erkeği

"NİNİ"

Cazibeli

Son teknolojiyle donatılmış en yeni aşk makinesini gururla sunarız!! Genç ve güzel ev erkeklerini sever misiniz? Peki ya gündüz narin olup gece vahşileşen erkekleri? Öyleyse çok rağbet gören evli erkek versiyonumuzu deneyin.

Aynı zamanda harika bir aşçıdır, yani hem mutfakta hem de yatak odasında en iyi hizmet sizin olabilir!!!

sipariş ver

Kyungsoo, ev için biraz yardım gerektiğinden bir ev robotu almak, hizmetçi tutmaktan daha hesaplı olur diye düşünüyordu.

Laptobunun ekranındaki yazıyı tekrar okudu. Ucuz duruyordu. Fiyatına lafı yoktu, ama kedi kulaklarından emin olamadı Kyungsoo. Yine de gayet sevimli gelmişti ona. Pembe saçlarının iki yanında duran beyaz kulakları, zeytin gibi simsiyah gözleri vardı. Ve ayrıcı iyi bir aşçıydı.

Sırf bu yüzden sipariş edebileceğini biliyordu Kyungsoo.Onu satın alıp denemek istedi.

Büyük bir hata yapacağını bilmeden.

"Kyungsoo?"Nini elindeki yemek tasından bir kaşık pilav alarak sordu. " Hey, çekerken ne kullanıyorsun?"

Kyungsoo, ağzındaki pilavların soluk borusuna kaçması ile öksürmeye başladı. Bu çocuk ne zaman bu kadar açık sözlüydü. Ağzındakileri yutamayacağını anladığından masanın üstünden aldığı peçeteye tütürdü.

"Nini---Yemeğin ortasındayken --- şu anda niye böyle konular açıyorsun?"

"Çünkü önemli bir şey bu!" Nini tabağını masaya bırakarak Kyungsoo'ya yaklaştı. " Ne zaman sıvazlıyorsun onu? " Kyungsoo, kedi çocuğun yüzüne baktığında gerçekten de ciddi sorduğunu gördü."Banyo yaparken mi, yoksa tuvalette---Ben geldiğimden beri bir kere olsun yapmadın, yanlış mıyım?" Nini'nin yüzünü Kyungsoo'nun anlamadığı bir endişe kapladı. Kyungsoo kaşlarını çattı."---Seni yaparken hiç görmedim.ÇATLAYACAKSIN!"

Bu gerçekten de büyük bir hataydı.

Kyungsoo, bıtkınlıkla elini alnına koydu. Nini hala konuşmaya devam ediyordu.

"Düzenli olarak yapmazsan öyle ama----o yüzden--- beni kullanmalısın!!"Nini, Kyungsoo'nun gözlerine kendinden emin bakıyordu. Kyungsoo, bir kaç saniye robotunun yüzünü izledi. Gerçekten de bu konu da nerden çıkmıştı?

Sakin olması ve tane tane cevap vermesi gerektiğini düşündü."Nini---Sana, seni o amaçla kullanmayacağımı söyledim, değil mi?"

"Ama ben bir aşk makinesiyim, bana sadece ev işi yaptırman doğru mu?" Nini sızlanarak itiraz etti."Daha fazla işine yaramak istiyorum, Kyungsoo."

Kyungsoo, Nini'nin tatlılığı karşısında gardını indireceğine emindi. Ama kendisini durdurdu. Şimdi sırası değildi.

"Yeterince işe yarıyorsun zaten." diyerek pembe saçları okşadı.

"Gerçekten mi?"Nini, büyüttüğü gözleriyle sordu.

"Gerçekten."Gülümsedi Kyungsoo.

"Ama fikrini değiştirirsen söylemen yeterli, bir sürü yeni teknik gösterebilirim sana" Nini'si kolay kolay vazgeçmeyeceğe benziyordu.

Masanın üstünde, buharı çıkan kahvesini alıp yudumlamadan önce, kısık sesle kendi kendine söylendi. "Ama senin bana yeni teknik öğreteceğini sanmıyorum." dedi.

Love Baek ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin