7 rész

4.5K 94 0
                                    

Ismeretlen POV:

Most egy állásinterjun vagyok. És az igazgatónő nem igen akkor leszálni rólam. Ezért nem szeretek tanítani. Már legalább 10x-szer utal arra hogy ő szingli. Utálom az ilyen nőket akik ennyire nyomulnak.


***

Végre megszabadultam attól a nőtől. Azt hittem hogy ott fogok megöregedni, de legalább megkaptam az állást. Már az udvaron járok amikor észre veszem hogy egy lány ül a padon. Így hátulról megnézve nagyon jó az alakja. De kíváncsi vagyok hogy milyen lehet előről is. Ezért elkezdtem felé haladni, majd még érintettem a vállát. Amitől ő megugrott és egyből fel is állt. Olyan aranyos volt. Mait hogy így jobban megnézem a kids termette ellenére jó nagy melle van 😍, de az arca olyan kislányos és olyan ártatlan.

-Szia, bocsi ha megijesztettelek csak azt hittem hogy elaludtál. - mondtam
-Szia semmi gond azt hittem hogy én vagyok itt egyedül. - mondta. Olyan aranyos hangja van mindjárt megzabálom.
-Amúgy neked nem órán kellene lenned? - kérdeztem felvont szemöldökel. Mert most hogy így átgondoltam meg nem is csengettek ki az óráról 🤔.
- Hát... Az úgy volt hogy a tanárnő ki küldött vagy is inkább az igazgatóiba csak én nem akartam felmenni. Ezért inkább idejotem. Mivel a tanárnővel nem értettünk egyet valamiben. Amiben természetesen nekem volt igazam. - mondta teljes átélésel.
-HM... Szóval rossz kislány voltál. - mondtam elgondolkodva.


Szerelembe Esve (18+) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz