Vi satte nere en stund men sen visade jack mig runt i huset eftersom vi inte hade någonting att göra. Det var ett väldigt vackert hus som jag verkligen gillar, Jacks rum hade mörkblåa tapeter, en säng och lite andra saker.
Vi satte oss inne i Jacks rum, han satte sig i sin datorstol och jag satte mig i hans säng. Vi snackade lite men det blev stelt mellan oss så det var mest tyst. Jag tycker inte om såna här sitsar för det gör ont inom mig. Som tur efter ett litet tag började min mobil ringa och jag svarade så fort jag hörde den.
Efter en liten stunds pratande så gick jag in till Jacks rum igen eftersom jag stod utanför och pratade. Det var pappa som ringde och han ville att jag skulle komma hem eftersom det var mat, jag var ju inte jätte hungrig men jaja jag åker väl hem tänkte jag. Jag gick in till Jack, tittade på honom och sa.
Det var pappa, han ville att jag skulle komma hem och äta så jag måste dra nu
Okej jag följer med dig ner
Vi gick ner och jag fick ta på mig mina skor och min jacka. När jag tagit på mig och var klar för att gå ut och sätta mig på cykeln så stod jag bara där och sa ingenting men det gjorde inte Jack heller.
Ja men vi ses väl imorgon
Ja det gör vi och då kan jag baka något mer
Du behöver inte det
Det gäller att imponera när man har skansen
Jag är en svår tjej att få så imponera så mycket du bara kan så kanske du kan få mig en dag sa jag och skrattade till lite
Vi pratade en stund innan jag sa hejdå och vi kramades stelt, sen gick jag ut till min cykel och cyklade hem.
När jag kommit hem frågade dom vart jag hade varit och jag sa att jag hade varit hemma hos en kompis men dom trodde inte mig och det var ju sant jag var ju hemma hos Jack
YOU ARE READING
Never loved
Teen FictionJessica älskar att vara med hennes bästis Jossan, men det finns ett problem. När Jessica skaffar en kille tvingar Jossan alltid henne att välja mellan Jossan eller killen och eftersom hon alltid tagit vänner före killar så väljer ho alltid Jossan. N...