Lördag den 8 september
Jag har packat allt jag ska ha med mig hem till Jack, jag säger till pappa och han kör hem mig till Jack. Jag säger hejdå till pappa och går till Jacks hus, jag knackar på och jack öppnar. Vi går upp med mina saker till hans rum och sen går vi och sätter oss i soffan utanför hans rum.
Så vad vill du hitta på frågade jag???
Först så chillar vi, sen går vi ner och lagar mat och till kvällen så äter vi godis och massa onyttiga saker och tittar på film och till sist så sover vi
Det låter bra
Efter att vi varit uppe en stund så gick vi ner till köket och började med maten. Det skulle bli tacos, jag stekte köttfärsen och jack skar grönsakerna. Medans vi stekt och skar så pratade vi och det vart tyst en stund så jag fokuserade på köttfärsen och märkte inte att Jack kom fram till mig. han tog sina händer runt mig mage och hans huvud lade han på min axel, jag visste inte vad jag skulle göra och tittade upp på jack och log. Jag vände mig om.
Vad gör du???
Kramar om diig
Varför???
För att jag vill
Jag log mot Jack och jag kände mig nervös för vad som skulle kunna hända. Vi stod där tysta bara i någon sekund tills vi pussades för första gången. När vi släppt varandra kändes allt bra och allt om jack hade sagt och skrivit till mig var sant. Vi stod tillsammans ett tag tills vi gick tillbaka till våra platser igen. Vi gjorde klart maten och tog mat med oss upp till tv rummet. Vi åt och åt, jag vart sjukt mätt och kunde knappt röra mig så jack tog min talrik med sig ner.
När Jack kommit upp igen så satte han sig ner bredvid mig.
Jag har faktiskt en sak till dig sa han
Okej
Vänta här så hämtar jag den
jag skull inte kunna gå någonstans just nu
Bra
Han gick iväg och kom tillbaka med en liten ask och jag förstod ingenting, han gav mig asken och jag öppnade asken och där låg halsbandet. Det där halsbandet som jag tittade på när vi var i stan, han köpte alltså halsbandet och jag älskar den.
Du köpte halsbandet
Ja det gjorde jag
Men varför???
För att jag ville ge dig något som visar att jag gillar dig och du älskade ju halsbandet på en gång
Tack så himla himla mycket, det här är hade du inte behövt köpa
Men nu gjorde jag det
Och jag vart sjukt glad
Bra det var det som var meningen
Jag log stort och försökte sätta på mig halsbandet.
Vänta lite jag hjälper dig sa Jack
Han hjälpte mig att få på mig halsbandet.
Tack
Varsågod
ESTÁS LEYENDO
Never loved
Novela JuvenilJessica älskar att vara med hennes bästis Jossan, men det finns ett problem. När Jessica skaffar en kille tvingar Jossan alltid henne att välja mellan Jossan eller killen och eftersom hon alltid tagit vänner före killar så väljer ho alltid Jossan. N...