Fredag den 9 november
Skolan har slutat och jag går genom skolan för att komma ut till bussplatsen. När jag kom till själva ingången så ser jag att Jack sitter där och jag blir jätte glad eftersom jag inte träffat honom på jätte länge.
Hej sa jag och kramade om honom
Hej
Vad gör du här???
Jag kom för att hämta dig, min kompis är ute och väntar i bilen
Du hade inte behövt
Det är klart
Alexander kom.
Vi syns på måndag snygging
Han slog till mig på rumpan och då blev inte Jacks å glad så han gick fram till Alexander och slog till honom på kinden. Ingen blir glad utav att bli slagen så Alexander slog tillbaka och till sist gick jag emellan dom och tog Jack därifrån.
Vafan gör du frågade jag Jack???
Han sa ju saker och slog till dig på rumpan, vafan tror du att jag gör då???
Det var bara idiotiskt, kom så går vi
Jack blödde från läppen och hade näsblod. Vi gick och satte oss i bilen, jag sa ingenting på hela resan. När vi kommit fram hem till Jack så fick jag göra rent hans sår, medans jag gjorde det så var jag inte glad.
Det du gjorde var bara idiotiskt och du borde inte ha gjort så
Jag vet men jag vill inte att han ska hålla på så mot dig
Jag förstår men du behöver inte slås
Det var dumt och jag ska inte göra om det jag lovar
Bra
Jack fick berätta för sina föräldrar vad som hade hänt eftersom det syntes att han hade slagits och dom blev inte så glada och jag förstår dom eftersom jag är inte heller glad över det som sagt.
Jag hade en trevlig kväll där och vi mös och hade det mysigt både hela familjen och bara jag och Jack. Jag älskar att vara med Jack även fast han har hållit på som han gör, vi älskar varandra och det är det som spelar roll.
Det här är sista kapitlet så vi syns i nästa bok
JE LEEST
Never loved
TienerfictieJessica älskar att vara med hennes bästis Jossan, men det finns ett problem. När Jessica skaffar en kille tvingar Jossan alltid henne att välja mellan Jossan eller killen och eftersom hon alltid tagit vänner före killar så väljer ho alltid Jossan. N...