Störda

17 0 0
                                    

Jack kom tillbaka och Sabina gick ut ifrån rummet.

Vad ville hann frågade jag???

Han ville bara snacka lite

Okej

Så vart var vi???

Vi var ingenstans sa jag

Jo vi låg ju i sängen och mös

Ja och inget annat

Han hade låst sin dörr den här gången. Han tog sina händer runt mig och kramade om mig som innan han gick.

Så vad vill du göra den här veckan frågade Jack???

Bara chilla som jag brukar göra när jag är hemma

Jack log mot mig, han kom närmre mig och det blev väldigt varmt eftersom det blir så när man är två personer om ligger nära varandra. 

Det blir så varmt sa jag

Det är bara för att jag är så het

Ja eller hur

Ja och det kommer bli hetare

Jack tog sin hand innanför min tröja och rörde sin hand på min rygg. Jag tog  av mg tröjan efter ett tag, vi började hångla och ha det trevligt. Vi hann inte ha det så trevligt länge för det började knacka på dörren.

Vem är det frågade Jack???

Sabina

Vad vill du???

Robert behöver hjälp

Med vad???

Jag vet inte

Någon annan får hjälpa honom, jag har fullt upp

Oj jaha förlåt då går jag

Sabina misstolka inte det

Vi låg där i underkläder och det är klart att jack inte ville att hans syster skulle förstå för det skulle bara bli konstigt. När Sabina gått låg jag där och kollade på Jack.

Förlåt för alla i min familj, dom brukar ofta knacka på och ja det är hemskt

Det gör inget, ska vi fortsätta eller vad tycker du???

Vi fortsätter

Efter att Jack sagt det så knackade det på dörren. 

Jack kan du snälla komma och hjälpa Robert sa Sofia

Okej jag komer

Jack gick och tog på sig kläderna, han gick ut ifrån rummet och stängde dörren. Jag lade mig ner och suckade högt, jag tittade upp i taket och väntade på att Jack skulle komma tillbaka. 

När han äntligen kommit tillbaka låg jag fortfarande i sängen, jag reste mig upp och gick till Jack. Jag tar skansen att visa vad jag kan. Jag låste dörren och gick till Jack, jag tog av honom tröjan och puttade ner honom i sängen och tog av honom byxorna. Ja jag har bara haft ssex en gång så det är inte så lätt som man tror men jag försökte. Det hade varit lättare om ingen var hemma men nu var alla hemma så det var inte så lätt att säga eller låta som man ville.

Never lovedحيث تعيش القصص. اكتشف الآن