Herkes odadan çıktığında ne yapacağımı bilmiyordum. Odada tak başıma ve ürkek bir şekilde bakınıyordum. Birden ayak sesleri duydum ve masanın altına saklandım bir kadın sesi duydum "bu oda boş." beni bulmaya gelmişlerdi. Bu korkutucuydu odadan çıktım o an aklıma geldi eğer istersem şimdi kaçabilirdim. Yavaşça merdivenlerden inip tam kapıya yanaşıcakken merdivenden inen iki asker gördüm korku ile kendimi bir odaya attım. Beni görmemişlerdi yada ben öyle umuyordum birkaç dakika burada takıldıktan sonra odadan yavaşça çıktım. Dışarıyı kolaçan edip kapıya yanaştım. Kapıyı zorladım ama açılmadı kilitliydi "lanet olsun." diye fıdıldadıktan sonra Natsunun anahtarları nereye koyduğunu hatırlamaya çalıştım sonra dank etti bizim odada halının altına koyuyordu yavaşça yukarı çıktım. Birden bir silah sesi yankılandı umarım kimseye birşey olmamıştır diye geçirdim ve yavaşça kapıyı açtım keşke açmasaydım içerde iki adam vardı ve ellerine bıçak vardı korkuyordum hemde çok kendimi korumak için bir şey aradım ve bir silah gördüm hiç kullanmamıştım ama kendimden emin bir şekilde silahı aldım. Adamlar korkmamıştı aksine kahkaha atıcak gibiydiler. Bunu yapmak istemiyordum ama eğer bunu yapmazsam ölücektim. Gözlerimi kapattım ve rastgele ateş ettim. Gözlerimi hafifçe açtım ve yaptığım tabloya baktım ben artık masum değildim (küçük kızın artık masum değil anne kdmeekwkw) ben bir katildim. Birden natsu içeri girdi ve "lucy iyimisin?!" dedi. Natsu bana doğru bir adım attı ama birden bağırdım "eğer onlara yaptıysam sanada yapabilirim!" diye bağırdım. Evet o benim ailemi öldürdü ve ben bunu yapacaktım...
Ay bu bölüm kısa oldu ama neyse biraz piçlik yaptım ve tam olayda kestim dkwkwkwkw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin intikamı
RomancePrenses ailesini öldüren canavardan intikam almak istiyor peki ya canavara aşık olursa