Bölüm 8

83 12 2
                                    

"efendim lucy?" diye bir soru yöneltti Natsu. "bişey demedim." dedim sessizce. "ben aşağı iniyorum." dedim ve cevap beklemeden koşarak indim. Acaba o silah elimden alınmasaydı ne olucaktı Natsuyu vurucakmıydım? Ama ben bir katil sayılırdım iki adam öldürmüştüm ve hatta 3. Öldürmeye çalışmıştım. Bunları düşünürken yavaşça gözlerim doldu. O sırada biri beni kendine doğru çekerek sarıldı bu koku... Gray neden bana bu kadar iyi davranıyorlardı? Bir kez olsun soru sormayıp ağlamaya başladım "Mira olmasa ben onu öldürücektim gray!" Gray sakin ses tonu ile konuştu "Sana bir hikaye anlatıcam gel benimle."

Gray'in odasında___________
Gray bana döndü ve anlatmaya başladı "Ben ve Natsuyu bilirsin hep kavga ederiz,birbirimizi döveriz ama biz aynı zamanda birbirimizi severiz. Natsu ile 1 yıl önce tanıştım. Ailem bir cinayete kurban gitmişti ve Natsu ile öyle bir günde karşılaştık. O zamanlar içimde herkese karşı bir nefret vardı. Natsu bana yardım etti beni evine aldı ama ben yine akıllanmadım defalarca arkadaşlarımın ve sevdiğim kişinin kalbini kırdım ama en sonunda fark ettim intikam alsam ne değişicekti. Lucy eğer Natsuyu öldürsen bile arkadaşların geri gelmiyor anla bunu." deyip bana sarıldı sarılmasına karşılık verdim. O sırada kapı açıldı ve Natsunun sesi duyuldu "Ne yapıyorsunuz siz?"

Ehehehe aslında bunu yapmak istemiyorum ama üzgünüm oy sınırı: 4

Prensesin intikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin