Bu soruyu boşu boşuna sormuştum o kesinlikle natsuydu (zaten çocuk sana ismini söyledi jfndnsms ) "acaba sana ne yapsam?" bu sesi fazla acımasızdı "şimdi seni öldürürdüm ama babanı elimizden kaçırdık yani seni fırsat olarak görebilirim senin adın ne?" dudağım titriyordu ezik bir sesle "lucy" diyebildim korkuyordum zeref bana bıçak kullanmayı öğretmişti ama hiçbiryerde bıçak yoktu o anda gözüm yere takıldı ve yerde yuvarlanan kanlı bıçağı gördüm kim bilir kaç kişi ölmüştü ama şu an bunu düşünemezdim çünkü az sonra bende ölücektim kendimi yere attım tabiki şu Natsuda üstüme düştü yerdeki bıçağı alıp üstümdeki ayıyı bir hışımla ittim ve bağırdım "yaklaşma!" bir kahkaha attı "yoksa beni öldürürmüsün." düşündüğümden daha iyi bir yapıya sahipti ona zarar veremezdim "hayır eğer yaklaşırsan kendimi öldürürüm." diyip bıçağı boynuma dayadım yüzündeki alay yok olmuştu ben onun yerinde olsam gülerdim hemde çok şimdiye kadar kim bilir kaç kişi öldürmüştü bana doğru yürüdü nedensizce haraket edemedim elimdeki bıçağı alıp yere attı ve bana sarıldı neden bana sarılıyordu o beni öldürmek istiyordu herşey çok anlamsızdı aslında kötü biri olmasa kesinlikle yakışıklıydı ama kötü biriydi ve benim en secdiklerimi elimden almıştı bu ondan nefret etmememi sağlıyordu...
Natsudan************************
Hayatım boyunca ne annemi ne de babamı tanıdım hep kırmızı bir ejderha görürdüm ama annem hakkında hiçbir şey görmemiştim şimdiye kadar aslında normalde olsa bu kıza g*tümle gülerdim ama o an onu nedensizce anneme benzettim şu an ona sarılmamam gerekiyordu ama kollarımı geri çekemiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin intikamı
RomancePrenses ailesini öldüren canavardan intikam almak istiyor peki ya canavara aşık olursa