Hey hop başlamadan önce ufak bir ricam olucak eğer gerçekten beğendiysen bölümün sonunda şu yandaki yıldıza basabilirmisin şimdiden sonsuz teşekkürler❤️
Lucy'nin ağzından__________
Bunu yapabilirdim kendime güveniyordum elimdeki silahı daha hızlı kavradım. Tam ateş edicekten arkadan juvia'nın sesi geldi "lucy yapma!" ağlıyordu. Ama banane ben kendim için bunu yapıcaktım. Tüm hayatım boyunca babamın isteklerini yerine getirmiş ve hep birilerini düşünmüştüm. Bu sefer herşey farklı olucaktı ben onu öldürücektim ve içim rahat olucaktı. Ben böyle bir insan değildim ama o bana acı çektirmişti ve o hiç acı çekmemişti işte bu canımı yakıyordu bakışları, gülüşü, herşeyi canımı yakıyordu. Bir kez havaya sıktım tam o sırada Mira geldi ve elimdeki silahı camdan attı . En son gördüğüm şey ise bana endişe ile bakan yüzlerdi.
Juvia'nın ağzından_________
Natsu koşarak yere düşen lucyi kaldırdı. O an fark ettim Natsu daha önce hiçbir kıza böyle davranmamıştı yoksa Natsu lucy'e vurulmuşmuydu?
_______________________
Natsu lucy ile odaya çıkmıştı Levy ve mira akşam yemeği hazırlıyorlardı Erza uyuyordu laxusve celal (dejksmsöw) ava çıkmışlardı juvia oturuyordu gray-sama juvia'nın yanına geldi. Juvia şok juvia iplal juvia vefat. Juvia cool olucak juvia bu sefer yüz vermiycek."juvia." sesine öldüğüm "evet?" "ben sabah için ıı" ama sen çok tatlısın. "gray-sama juvianın konuşması gereken erkekler var lütfen hızlı olun." O an gray-sama juvia'yı çekti ve sarıldı. Aaaaaağğğğ gray-sama juvia'ya sarılıyorrr ağağağağağağağa"özür dilerim" jubi kabul etme jubi kabul etmeyecek "juvia sizi affetti Gray-sama ama yani sizi sevdiği için değil eğer depresyona girerseniz juvia kebdini yoramaz" dedi juvia ve havalı bir çıkış yaptı.
Lucy'nin ağzından__________
Lanet bir baş ağrısıyla gözlerimi açtım karşımda Natsu uyuyordu. Beni öldürmemişti veya işkence etmemişti neden bunu yapıyordu. Burdaki herkes benden nefret etmeliydi özelliklede Natsu onu öldürüyordum."biliyorum yakışıklıyım ama daha ne kadar bana bakıcan?" diye bir soru yöneltti bana. Ben ise hala ona bakıyordum bakarken konuştum "bana ne yapıyorsun Natsu?"Evet ilk kez jubi'nin ağzından yazdım üzgünüm olmamış olabilir ama elimden geleni yaptım uzun bir bölüm olduğunu düşünüyorum ve sizi öpüyorum byyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin intikamı
RomancePrenses ailesini öldüren canavardan intikam almak istiyor peki ya canavara aşık olursa