~1. Rész~
-Gyere már és mesélj!!!!! Milyen volt? Láttad őket rendesen? Hogyan énekeltek? Hogy neztek ki? Mindent tudni akarooook!!! De kb 20szor hívtalak! Miért nem vetted fel?
Kiabálta Virág, a retardált legjobb barátnőm...
-Nyugiiii! Mindent el fogok mondani, de előtte érjünk haza, mert nem állok neki mesélni a reptér kellős közepén...-
Intettem csendre, majd megindultam a kocsi felé, lepakoltam a közel 30 tonnát nyomó táskáimat, és beszálltam az anyósülésre...*Otthon*
-Fú hallod....el sem hiszed hogy mik meg nem történtek....képzeld, éppen a koncert után kb 10 perccel rohantam a szállodába, hogy felkapjam a cuccaimat, és le ne késsem a repülőgépemet, ( mert nagyon szerencsés módon a repülő a koncert utan fél órával indult.. és tudom hülyén hangzik, de se időm, sem pedig pénzem nem maradt arra, hogy megvárjam a következő gepet ami kb 3 nappal az után indul magyarországra...mivel hamarosan vege volt a nyári szünetnek... igen már csak 2-3 hét...)
Amikor hirtelen egy srác teljes erejéből nekem jött és fellökött....
-Szerencsétlen....-röhögött a kedves barátnőm egyenesen a pofámba...
-Mert ugye ő is azt az istenverte telefont nyomkodta, mint én....
-hmmm....jogos...
-És az még oké.. de ugy egymásba mentünk, hogy még a telónk is 2 felé esett... aztán sűrű bocsánatkérések közepette felsegített a földről, a kezembe nyomta a telefonom, ő meg futott tovább.. nagyon úgy nézett ki, hogy ő is siet...
-És aztán?
-Utána zsebrevágtam azt a kis szerencsecsomagomat, felvettem a cuccaimat, felszálltam a gépre, az egész hazautat végigaludtam, és most itt vagyok...ja igen.. ha már a telókról dumáltam..-fogtam magam és a kabátom zsebében kezdtem kutatni a telefonom után- Akkor mutatok pár videót, meg képet a koncertről...
-Már alig vároooom!! Tapsikolt mellettem Virág.
-Egy pillanat, csak...csak........csak...Jézusooooom-
Arcomról egy szempillantás alatt lefagyott a mosoly..-
- Ez.. ez.. nem az én telóm...
-Hát akkor kié?- Kérdezte Virág értetlen fejet vágva.. - Add ide had olvassam el mi van a tokra írva..Kikapta a kezemből a telefont, majd a koreai írást kezdte olvasni
-M..mi...min... Yo..yoo...yoong...yoongi.
VÁRJ... MIN YOONGI? AZ a Min Yoongi?????
-Á... figyelj... -röhögtem fel idegesen- Az.. nem lehet...biztos hogy valamilyen "fanboy" szerűség lehett, vagy...-gondolatmenetemet a mellettem álló személy zavarta meg-
-Úristeeeeeeen!!!! Ez tényleg azé a Min Yoongié..... tejóég..milyen szerencsés vagy... jézusoooom....
-És ezt honnan tudod?- kérdeztem idegesen, mert ekkorra már teljes egészében tudatosult bennem, hogy dél koreában maradt a telefonom, és nem is akárkinél...-
-Nézt csak....- mondta mindenttudó arckifejezéssel- Nincs rajta kód... és... -megnyitotta a galériát- ezt nézd!!!-
Mutatott pár képet
YOU ARE READING
~Telefontéma~ BTS Fanfiction
FanfictionGondolom te is sokat gondolkodtal már azon, (ha nagy BTS fan vagy) hogy milyen lehet megismerni azt a 7 neméppen átlagos srácot. Ez a történet 2 nagyon szerencsés tinilány szerencsétlenségét, vagy inkább életre szóló lehetőségét/kudarcát írja le, ak...