4. Rész~
~Virág szemszöge~
Leültünk felelsz, vagy merszezni, mikor Tae megmarkolta a karomat, és az ölébe rántott..
-Itt kényelmesebb... hidd el... -mondta miközben a szemembe nézett, majd mondandója végeztével elengedett felém egy iszonyat aranyos mosolyt, és átkarolt..
Nem értem ezt a srácot...
-Tudod..- mondta miközbe a hajamat tekergette- te sokkal másabb vagy mint a többi fangirl... azok ha meglátnak rögtön sikítozni kezdenek, meg próbálnak a nyakamba ugrani.. meg ilyesmik.. úgy viselkednek velem, meg az összes többi taggal, mintha valami istenek lennénk vagy nemtom....
Ohh.. hát én is sikítottam volna szivesen.. csak elment a hangom... gondoltam magamban...
-És ez nem jó?
-Dehogynem... én nagyon szeretem, csak lassan hallókészülékes leszek a sok visítozástól, meg vak a sok vakutól.....-mondta a röhögését visszatartva-
-Gondolom néha nagyon sok lehet...
-Hát ja... de alapjáraton nagyon jó érzés, hogy ennyien szeretnek minket- mosolyodott el a végén-
-Tudod...te meg a világ legjobb énekese, és a banda legszebb tagja vagy...
-A 2.at ugye nekem mondtad? - tűnt elő hirtelen a semmiből egy Jin, egy üveggel a kezében.
-Háááát....
-Tudom tudom... csak vicceltem....de tae szobájában csak 1 ágy van.. és szerintem nem akar majd a földön aludni... - kacsintott, majd odament a többiekhez, és kezdetét vette a játék...*Kb 20 perc múlva*
Azt eddig is tudtam, hogy Lilinek jó hangja van.. de hogy ennyire...
Csak tátott szájjal hallgattam, ahogy énekel....
Majd hirtelen meghallottam hogy nyitódik az ajtó, amit senki nem vett, vagy csak nem akart észrevenni...
Mikor a barátnőm befejezte a számot, mindenki az ajtóhoz kapta a tekintetét..
Hát ilyen nincs...*Vissza Lili szemszögébe*
Ott állt az ajtóban az az ember, akiről azt hittem, hogy soha nem fogom előbe látni... erre mit ad az isten????
G-Dragon..életnagyságban..
Az arcáról nem tudtam leolvasni az érzelmeket... egyszerre volt vidám, es meglepődött... meg..meg.. talán.. Féltékeny???.
Neem.. az nem lehet..-Sziasztok.. bocs hogy nem szóltam hogy jövünk, de nem akartátok felvenni a telefont... csak a multkori koncertetekről szettünk volna dumálni veletek.. de ugy látom hogy rosszkor jöttünk
Navárj 1 percet...
Ez most minek beszél többesszámban?
Ugye nem azt akarja mondani hogy...De mielött gondolatmenetem végéhez értem volna, az egész BigBang csődült be a nappaliba......
Virággal ketten egymásra néztünk, és olyan fejet vágtunk, mintha minimum
Jason (Péntek 13) állt volna elöttünk...-Gondolom ti már ismertek minket...
-lépett elém GD, éslehajolt elém a kezét felem nyújtva, majd miutan feltapászkodtam ("enyhén" lesokkolva) végigsimította az arcomat és a szemembe nézett-
-És... te ki vagy bébi??- húzta csábos mosolyra ajkait-
-HÉÉÉÉ GD!!!! Ő az enyém!!!!!-
Kelt fel Jimin is a földről, majd mérgesen G-Dragonra nézett..
Ha szemmel lehetne gyilkolni....akkor szegény GD már nem élne...
-Hagyjátok már abba... nem vagyok egyikőtöké se...-léptem közéjük, majd GD-re néztem... volna, ha nem értem volna a mellkasáig... jézusom....nemá...
-Még...-mondták egyszerre, és ha nem allok közéjük, akkor szerintem sz*rrá verték volna egymást...
-Na elég legyen, mert a végén még az enyém lesz a kiscsaj.. lépett be a szobába T.O.P. majd végignyalt az ajkain...
-Vagy az enyém...-érkezett meg az utolsó 3 tag....
De most komolyan... ennyi kanos vadállatot egész Ázsia nem b*szott....
-Ekhm...semmi ellenvetésem...de szerintem nekünk indulnunk kéne...igazán nem akarunk zavarni...-szólaltam meg nagyon nehezen...-
-Nem mentek ti sehova.. -vágta rá Jimin nemes egyszerűséggel..
-De nem ám... -szállt be V is-
-De...
-Semmi de... mikor indul a gépetek?
Holnap este..de..
-Mondom hogy mincs semmi de.. hol alszotok?
-egy szállodában.. de.
-Meg mindig nincs de.. itt vannak a cuccaitok?
-Igen.. de..
Nincs semmi.. - na ezt a mondatot már nem tudta befejezni, mert Jin olyan erővel vágta tarkón, hogyha nincs otg GD, akkor pofára esik..
-Fogd már be azt a nagy pofádat Park, mert szétrúgom azt a csinos kis seggedet.. - nézett rá Jin szúrós tekintettel-
-Jóvan muter... de ...-ekkor kapott mégegy parasztlengőst..-
-először is.. semmi de, másodszor pedig nen vagyok a muterod..
-Akkor...- szólaltam meg nagynehezen végre..-
-Mi legyen? -kérdeztem tanácstalanul-
-Aludjatok ma este nálunk, holnap pedig körbevezetünk titeket a városban, aztán este meg visszamentek Magyarországra...
-MAGYARORSZÁGRA? Dehát az a föld másik felén van.. hogy kerültök ide? Akadt ki T.O.P....
-Úgy, hogy a mi eszelős Sugánk összecserélte a telefonját Liliével, és ők ketten pedig visszahozták neki....
-Szerencsétlen.. horkant fel Taeyang..
-Annyira azért nem.. mondtam a nemlétező bajszom alatt...(mert ha Suga nen lett volna szerencsétlen, akkor mi most nem lennénk szerencsések..)
-Akkor megfelel a terv hölgyeim? -kérdezte Rapmon, és Jungkook levakarhatatlan mosollyal.
-Nekem igen.
-Nekem is.. -valaszoltam a barátnőm után..
-De..-adtam hangot gondolataimnak-
Hol fogunk aludni, ha mjndegyikőtöknek csak 1 ágya van?
-Aludhatsz a Parkban.. -húzogatta a szemöldökét Jimin, egy perverz mosoly kíséretében, ám ekkor Yoongi is kedvet kapott a csapkodáshoz, és jól fejbekólintotta szegényt..
-Idióta.. -mondta majd megforgatta a szemeit...
-Viccet félretéve... -kezdte Jin-
-Aludhattok 1 ágyba velünk.. csak Namjoon rúgdos álmában..
-Tán tapasztalat Hyung?- kérdezte Jimin, azzal a jellegzetes mosolyával, mikor Jin keze újra meglendült
-NEEE!! Csak viccelteem!! -röhögte el magát, majd a biztonság kedvéért mellém állt..
-Ha akarsz aludhatsz velem is... - szólt közbe GD...
-Hyung....te vagy 29.... ez a lány meg maximum 18....meg hát ugye a miénk lesz.. Gondolkodj már ember... vágott közbe Daesung, és Seungri, akikről eddig azt sem tudtuk, hogy itt vannak...
-Na akkor. mehetünk a cuccaitokért?-
Kérdezte Jimin, és V-
-Ahha.. bólogattunk, majd elköszöntünk, és kimentünk öltözni.Miért van nagyon rossz előérzetem az estével kapcsolatban??
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Yellowsztoook!!!
Kicsit megcsúszva ugyan, de ideért a 4. Rész is...
Ha tetszett akkor jelezzétek ;)
Hol vannak a kommentek? :(
A következő részbeli viszont látásra
Helllooooooooo!!!!!😉😉😉😉😊😊✌😎😄🤗🤗🤗😁😁🍫🍫🇰🇷🙂😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
(Helyesírási hibák előfordulhatnak)
YOU ARE READING
~Telefontéma~ BTS Fanfiction
FanfictionGondolom te is sokat gondolkodtal már azon, (ha nagy BTS fan vagy) hogy milyen lehet megismerni azt a 7 neméppen átlagos srácot. Ez a történet 2 nagyon szerencsés tinilány szerencsétlenségét, vagy inkább életre szóló lehetőségét/kudarcát írja le, ak...