Az igazgató magához hívatott Jimin...-kezdte Namjoon..
-Azt momdta, hogy hatalmas bajban vagyunk.. Miattad.. -emelte ki az utolsó szót, miközben a szemével nyársra szúrta szegény fiút..
-SZERINTED MÉGIS MI A FÉSZKES FENÉT MONDJAK?! HE??!!- kiabált torka szakadtából.
-Mégis hogy az istenbe magyarázzam ki az igazgatónál, hogy nem szándékosan hajtottál az árokba..
Mit mondjak?? Áruld el.. Drága Jimin.-
Mondta összezárt fogakkal, a dühtől ökölbe szorított kézzel..
-Namjoon! -Szólalt meg végre Jin is..
-Ne hibáztasd szegényt...
-De Jin...-kezdte felháborodottan
- Nem. Tehet. Róla. -tagolta szavanként a mondatot, majd felállt, és kiment egy pohár tejért a kávéjába..
Jimin ezalatt az ujjait tördelte idegességében, és megszólalni sem mert.
Ez így ment kb fél percig, mig a kínos csendet Namjoon hangja meg nem törte.
-Nem mondasz semmit? -Kérdezte egy jó nagy adag gúnnyal a hangjában
-S...sajnálom. H.hyung..- dadogta Jimin könnyes szemekkel..
-Van, és nagy valószínüséggel lesz is mit... -mondta, majd ő is felkelt a helyéről, és a félelemtől, és idegességtől reszkető Jimin mögé sétált.
-Jól figyelj rám Park Jimin..-tette kezét a fiatalabb vállára, majd a füléhez hajtotta a fejét.
-Ha engem most felelősségre vonnak, neadjisten kirúgnak, vagy bíróságra állítanak... akkor már most kibérelhetsz egy szobát magadnak az intenzíven... mert esküszöm neked, hogy ezt nem viszed el szárazon..
Mondandój befejeztével Rapmon kisétált a konyhából, majd egy hangos puffanással magára csapta a szobája ajtaját..
Jimin abban a pillanatban szabadjára engedte a könnyeit, és úgy zokogott, hogy alig bírt megszólalni..
-Meg...meg fog ölni..-mondta, majd kezébe temette az arcát..
-Dehogy fog...-szállt be a beszélgetésbe V, Jungkook, és Jin is..
-Tudod, hogy Namjoon nagyon hirtelen haragú, és akkor olyanokat mond, amiket még ő sem gondol komolyan...-Vígaztalta J-Hope
-Én így kiakadni még nem láttam...-szólt közbe Suga is..
-Istenem.. ez az egész miattam van...-fakadtam ki- Ha nem vagyok olyan nyomorék, hogy belemegyek Yoongiba, akkor Jimin nem ült volna autóba, és most nem lenne ez...-sütöttem le a szemeimet..
-Na most már elég legyen- csapott az asztalra Jin..
-Egyikőtök se hibás semmiért..
Jimin nem direkt csinálta, és még jól is tette, hogy elrántotta a kormányt.. mert ha nem úgy lett volna, akkor valószínűleg most a kórházban feküdnétek, és nem a kanapén.. és megjegyzem, hogy akkor biztos, hogy rosszul köttetek volna ki belőle.. De hálistennek mostmár senkinek nincs semmi baja..
Ti pedig- utalt ránk- nehogy magatokat ostorozzátok emiatt... semmi közötök az egészhez...
Most pedig nyomás fel átöltözni, mert elkísérjük Namjoont az entertainmenthez...
-Kösz hyung..-ölelte magához szorosan Jint, a meg mindig szipogó Jimin.
-Életmentő vagy.. nem is tudom, hogy mit kezdenék nélküled...
-Halálkodni ráérsz késöbb is..-simogatta meg Jin, a fiatalabb hátát..
-Most pedig igyekezzetek, mert el fogunk késni..*Az entertainmentnél*
Út közben tapintható volt a feszültség a taxiban. Namjoon úgy nézte Jimint, mint akit élve fel akar darabolni...
Ezalatt Chim a cipője orrát tanulmányozta..
A hatalmas épülethez érve a két biztonsági őr beengedett mindenkit, majd mindenki a porta melletti liftet megcélozva ment előre, Namjoon után..
Felérve egy ízléses emelet fogadott minket. A szép zöld növények passzoltak a fehér, bekeretezett albumokkal, és képekkel/festményekkel díszített falakhoz, és a fekete bútorokhoz.
Egy hosszú folyosón keresztül vezetett utunk, aminek a végén egy hatalmas faajtó helyezkedett el.
"Igazgatóság"
Tanulmányoztam a feliratot, miközben Namjoon bekopogott.
-Jöhetsz!- hallottunk meg hirtelen egy rekedtes, érzelemmentes hangot.
Rapmon kifújta a levegőt, majd lenyomta a kilincset, és megindult befelé. Mi is követtük volna, de ekkor az elöbbi hang gazdája újból megszólalt..
-Elsőnek csak Kim Namjoonnal akarok tárgyalni.. -mondta, majd lenézően végigmérte az elöbb említett személyt, aki egy mély meghajlás után felénk fordult egy pillanatra.
Jin bólintott egyet, ezzel egy kis önbizalmat adva szegénynek, majd becsukta az ajtót..-Ha valakit a teljes nevén szólít, abból sosincs jó...-sóhajtott Jin, majd leült az egyik székre, az orrnyergét maszírozva.
-És az mit jelent? -követtem a példáját, és én is helyet foglaltam, a mellette lévő ülő alkalmatosságon.
-Azt, hogy nagy szarban vagyunk...================================
Yellowsztok!!!
Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a kicsit depisebb/komolyabb rész.. ha igen akkor nyugodtan jelezhetitek egy csillag, vagy komment formájában, mert már kezdem magányosnak érezni magam xD
Na mind1.. találkozunk a kövi részben
Mindenkinek kitartást az újabb hét kivégzőtáborhoz!!
#BTSpower
Szép napot!!!
Hellloooooo!!!!!❤❤🎎🍥🍤🍪🍫🤗🤔😘😁😷
ESTÁS LEYENDO
~Telefontéma~ BTS Fanfiction
FanficGondolom te is sokat gondolkodtal már azon, (ha nagy BTS fan vagy) hogy milyen lehet megismerni azt a 7 neméppen átlagos srácot. Ez a történet 2 nagyon szerencsés tinilány szerencsétlenségét, vagy inkább életre szóló lehetőségét/kudarcát írja le, ak...