-Jimin... ez gyönyörű..-tátottam el a számat..
-Tudtam, hogy tetszeni fog.-kacsintott
-De..nekem nincs fürdőruhám..- görbítettem lefele az ajkaim.-Mit mondtál?-húzott elő háta mögül, egy gyönyörű darabot..
-De...ezt.. hogy.. amikor..mivan?-vágtam értetlen fejet.
-Ekhm..Virág..ekhmm..ekhm..
-Jaaaa....Megölöm-röhögtem el magam..
-Na gyere.. megmutatom, hogy hol van az öltöző..A helyiségbe beérve Jimin éppen csukta volna be az ajtót, amikor meglátta a homlokom közepéig felhúzott szemöldökimet.
-Mivan?
-Ömm...öltöznék?-mutattam a kezemben levő cuccokra..
-Jaa... engem nem zavarsz...-tolta volna le a gatyáját, ha le nem kiabálom a fejét.
-Jimiiiiin!!!-néztem rá azzal a "nemá' basszus.. meg ne merd csinálni" fejemmel.
-Jó-jó..-nevetett.
-Csak vicceltem..sétált ki..Szemforgatva vettem volna le a felsőmet, de elötte, biztos, ami biztos alapon tárerítettem az egyik kisebb törölközőt a kilincsre, hogy eltakarja a kulcslyukat...amire az ajtó másik felénél kukucskáló fél halk ciccegést hallatott..
-Szétrúgom a seggedet...-csaptam a fa lapra, ezzel elérve, hogy elsétáljon, és hagyjon engem békében..... 2 perc erejéig..Késsz...-igazítottam meg a ruha alsó részét...
-Nem mutat egy kicsikét túlságosan is sokat?-aggódtam.
-Mindegy...
Halkan kinyitottam az ajtót, majd elkezdtem Jimint keresgélni, de sehol sem találtam..Körbejártam az egész helyet, és egyszer csak olyan érzésem lett, mintha figyenének.. Az árnyékokat nézve, rádöbbentem, hogy Jimin mögöttem áll... de nem szólt egy szót sem..
Most vagy meg akar ijeszteni, vagy........ a seggemet bámulja....
Vettem egy fordulatot, majd karba tett kézzel mértem végig az elöttem tornyosuló "fiúcskát". De a szám tátva maradt...
Egyetlen úszógatya volt rajta...
Azt..a..
-Tetszik, mi?-húzkodta szemöldökét..
-Nem is tudom...Jungkooké egy picit kidolgozottabb...-húztam az agyát..
-Miiii?-kerekedtek el a szemei.
-Semmi.. jaaaj.. amilyen jó hangod van, annyira vagy hiszékeny..-röhögtem el magam, amire játékosan végigmért, és egy ravasz mosollyal közelebb sétált hozzám...
-Ohh igazán... na gyere csak ide!-lökött meg , mire en az egyensúlyomat elvesztve a mögöttünk levő medence felé kezdtem dőlni... de én sem voltam rest..
A karját megragadva rántottam be őt is a közepes hőmérsékletű vízbe.================================
Yellowsztok!!
Köszi, hogy elolvastátok😚
Találkozunk legközelebb!!
Heeelllloooooo!!!!😀😁😂🤣😃🍥🍤🍫🍪❤🙂😀🙏🎎
YOU ARE READING
~Telefontéma~ BTS Fanfiction
FanfictionGondolom te is sokat gondolkodtal már azon, (ha nagy BTS fan vagy) hogy milyen lehet megismerni azt a 7 neméppen átlagos srácot. Ez a történet 2 nagyon szerencsés tinilány szerencsétlenségét, vagy inkább életre szóló lehetőségét/kudarcát írja le, ak...