~3. Rész~
Suga lassan elengedte a kezem, majd méllyen a a szemembe nézett, hogy
nyomatékosítsa az elöbb kimondott utolsó szót. Ezután felvillantotta a 8000 wattos fogsorát, kacsintott egyet, és visszaült a helyéreEz most mi volt? Ugratott? Vagy nem? Mi a franc? Ezt most...?
A sok gondolattól hirtelen megszédültem, és már készültem rá, hogy seggel tompítom a becsapódást, ám ekkor két erős kart éreztem meg a derekam körül, majd egyenesen az illető ölébe estem...
-Hova-hova kislány?-kérdezte mosolyogva Jimin, aki ezután szorosan magához ölelt.
-Ennyire tetszem neked? - kérdésére csak finoman beleboxoltam a vállába, majd arcomat próbáltam eltakarni, nehogy látszódjon, hogy a fülemig pirultam....Így ültünk kb 1 percig, és senki sem tudott megszólalni, majd (meglepő módon..) V törte meg a csendet
- CSINÁLJUNK MÁR VALAMIT, MERT ITT ÉR A FELTÁMADÁÁÁÁS!!!!
-Ööömmm... felelsz vagy mersz? - dobta be az ütőkártyáját Jungkook, mire mindannyian egyszerre bólogattunk.Kb 10 perc elteltével mindenki a földön ült, PÓLÓBAN, (😭😭) egy párnán.. illetve majdnem mindenki, mivel Jimin ragaszkodott hozzá, hogy az ölébe üljek, V pedig ugyanezt játszotta el Virággal....hát ja....
Valaki hozott egy üres piásüveget, majd megpörgettük, és az 1. A J-hope és Suga páros volt.
-Na Hopi..... felelsz? (hatásszünet) vagy mersz?? -
Kérdezte Yoongi, mire Hobi kihúzta magát és a lehető legférfiasabban azt mondta:
-Felelek...
-Rendben...-mondta Suga, majd mélyen Hopi szemébe nézett.
-Hope! Valaszolj őszintén... -emelt ki az utosó szót..
-Te zabáltad fel az összes sütimet tegnap???-
Tette fel az apszolúte érdekfeszítő kérdését, mire Jungkook lehajtott fejjel készült meghalni a röhögéstől.
-Szóval te voltál Kook.... -mondta Yoongi kicsit hangosabban, és mérgesebben,mire szegény Jungkook megdermedt egy pillanatra...
-MIT? ÉN NEEEEM!! KIKÉREM MAGAMNAK!!- Kapta fel hirtelen ijedt tekintetét Jungkookie...
-Ezt még megbeszéljük. -Nézett a szeme sarkából Jungkookra, majd visszatértünk a játékhoz.
Ismét pörgettünk majd az üveg ezúttal nálam, és Rapmonnál állt meg.
-Nos.... felelsz vagy mersz? -tolta feljebb napszemüvegét Namjoon-Merek... mondtam határozattan, de belül féltem a feladattól.
-Énekelj el egy dalt velem... mondta ki a feladatom, amitől tányér nagyságúra nyíltak a szemeim..
-Csináld meg, vagy vedd le a pólódat.. mondta mosolyogva.- "NANEEEEE már ez is kezdi" (éljen a vetkőzős felelsz vagy mersz... ) gondoltam magamban
-Oké.. szólaltam mg bizonytalanul.. mit énekeljünk? Vagy te Rappelsz?
-Csak természetes... és....legyen mondjuk a Danger.... vagy.... a Blood sweat & tears... vaaaaagy... ohh.. már tudom... -mondta majd fülig érő szájjal felém nézett...
-Legyen a War of hormone? - Húzogatta a szemöldökét miközbe próbalta elnyomni magában azt a hatalmas vigyorgását..
-Nemá...... Nem lehet a Dope vagy ... vagy inkább DNA.. -kérdeztem reménykedve hogy belemegy
-Légysziii... had legyen a DNA...
Azt legalább tudom...
-Jólvan..-adta be a derekát..és már azt hittem, hogy megúsztam... de mennyire nem...
-Deee.. akkor az 1. Rapp részt is vállalnod kell..-mondta nemes egyszerűséggel...
-Mivan? De én nem tudok... -hajtottam le a fejem...-
-Nembaj.....akkor most megtanulsz...
-Jólvan... ha kell..akkor jó...De segítesz egy kicsit?-Néztem kicsit félénken a szemeibe...
-Természetesen.. -mosolygott majd átadott egy mikrofont, és bekapcsolták a zenét..
Elkezdtem énekelni, majd hirtelen mindenki csendben maradt, és furcsán néztek rám..
A rap részt is vegigszenvedtem, kisebb nagyobb sikerrel, majd a végén felnéztem a többiekre
-Ennyire rossz volt? Olyan furán néztek...
-Ez....ez..egyszerűen gyönyörű volt..... -szólaltak meg kórusban, majd először csak a meghatódott Jin, majd rapmon, is megöleltek, de ekkor az az eszelős hopi elordította magát...
-KICSI A RAKÁÁÁS!!!!!- majd ránkvetette magát
-Te vadbarom!!-Kiabált Jin is-
Ne nyomd már szét szegény lányt!!!- de akkor már késő volt, hiszen akkor már mind a 9en egymáson feküdtünk..-Neked tényleg gyönyörű hangod van...-mondta meg mindig ámuldozva Jimin...
-Énekelsz még??- kérdezte boci szemekkel, Jimin és Jungkook.
-Rendben...de melyik számot?
-BUTTERFLY!!!- mondták egyszerre
-Rendbeeen.. azt imádoooom.-
Elkezdtem énekelni, majd mintha ajtónyitódást hallottam volna... de nem foglalkoztam vele, hanem tovább énekelzem a számot... mikor vegeztem, megláttam hogy 1 ember all az ajtóban...
Jézusom..... ez... ez .....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Yellowsztok!!!!!
Itt a kövi rész!!!
Vajon kit látott Lili az ajtóban?
Hamarosan kiderül!!!
Addig is
Hellooooo!!!!!❤❤❤❤❤❤❤🤗🤗✌✌😁🇰🇷😎😎😎😎✌
Ja és légysziii kommenteljeteeek hogy milyen a sztori es hogy érdemes-e folytatniii!!!! PlzzzzHelysírási hibák előfordulhatnak!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Telefontéma~ BTS Fanfiction
FanficGondolom te is sokat gondolkodtal már azon, (ha nagy BTS fan vagy) hogy milyen lehet megismerni azt a 7 neméppen átlagos srácot. Ez a történet 2 nagyon szerencsés tinilány szerencsétlenségét, vagy inkább életre szóló lehetőségét/kudarcát írja le, ak...