-2-

1.1K 92 8
                                    

remem/ber

''Ama hyung, sen de haket-''

''TAEHYUNG BENİ ÇILDIRTMA ZATEN SAÇMA SAPAN BİR OLAY YÜZÜNDEN TÜM HAYATIM MAHVOLDU SEN DE ÜZERİME GELME!''

deyip telefonu kapattım, sevdiğim adamdan böyle bir tepkiyi hiç ama hiç beklemiyordum o an vazgeçmek geçti içimden, onsuz yaşamak nasıl hissettirirdi merak ediyordum ama onu bıraksam tutacak başka elim kalmıyordu.

***

''Jin Hyung! Ne bu halin, saat gece 2 ve sen sokaklarda sürünüyorsun!''

bana doğru bağıran kişiye baktığımda J-Hope olduğunu gördüm ne dediğimi bilmeden bir şeyler geveledim

''Bilmiyorum Hobieeeğ, ben aşık oldum çok fenaaaağ!''

''N-Ne aşık olması hyung, şirketten atılmak mı istiyorsun!?''

''Şirketten biriyle sevgili olmaak bişey yapmağzkii!''

''Şirketten biri mi? Biliyor musun tüm makyözler evli!''

''Kim demiş ki gözüğm makyöz şeysilerinde!Ben öz be öz Kim Taehy-''

cümlemi bitirmeme izin vermeyen bir karanlıkta ve baş ağrısında boğuldum,gerisi benim için adeta uçuktu.

***

''Yaaah! İstemiyorum bu yaratık şeyi!''

diyerek bir önümdeki yeşil sıvıya -namı değmez çorbaya- bir de bana yedirmeye çalışan Hoseok'a baktım, hayır nasıl buraya geldiğimi bile bilmezken neden bu yaratık şeyi içmek zorundaydım?

''Hem ben buraya nasıl geldim ki!''

''Dün gece saat 2'de seni yurdun önünde sayıklarken buldum ve bana hiç söylememen gereken bir şeyi söyledin artık bana her yemek yapmadığında bunu kullanacağım hyung!''

o an dün gece yaşadığım an gözümde canlandı ve anlık kalp krizi geçirdim, şimdi bu Hoşik benim Taehyung'a aşık olduğumu biliyor muydu?

''N-ne söylemişim ki?Hem benim kafam güzeldi söylediğim şey doğru değildir anam!''

''Sen sanırım bizim Taehyu-''

cümlesini bitirmesine engel olan telefon sesiyle telefon ekranına baktı ve koşarak beni bu hiç bilmediğim evde yaratık bi çorba ve düşüncelerimle başbaşa bıraktı, tam olarak sıçmıştım ve bez getirecek kimsem yoktu, derken kapıdan koşarak Hoseok'un geldiğini gördüm çok telaşlı görünüyordu.

''Kalk hyung menajer çağırıyor, sen ve Jungkook'la konuşması gerekiyormuş!''

demesiyle tam olarak ten rengim önümdeki yaratığın rengine döndü, saçma sapan bi Selca taa Naver'e düşmüştü ve biz bunu nası yaptık hiç bilmiyordum, önümdeki çorbayı masaya koydum ve montumu askılıktan aldım, kapıyı açtığımda bizi bekleyen siyah arabanın kapısını çekerek açtım ve bindim..

***

evvvvvet, nabersiniz?

bugün rahat 2-3 bölüm yayımlayacağım yani feels geçirebilirsiniz çok yakında eheueheueh

e o zaman altın eller voteye! :)

taseol々 //kth↔ksjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin