Not; dün birsürü bölüm atacağım dedikten tam 4 dakika sonra at gibi uyumuşum özür dilerim asdhahds.
remem/ber
o an dün gece yaşadığım an gözümde canlandı ve anlık kalp krizi geçirdim, şimdi bu Hoşik benim Taehyung'a aşık olduğumu biliyor muydu?
''Kalk hyung menajer çağırıyor, sen ve Jungkook'la konuşması gerekiyormuş!''
***
Arabada oluşan sessiz havayı Hoseok'a soru sorarak bozmuştum
''Eee sen en son Taehyung diyodun, Taehyung ne alaka?''
''Onu seviyosun ya hyung, bilmiyormuş gibi yapma ama benden sana bir öneri; biliyorsun ki Yoongi ve ben birbirimize karşı bir şeyler hissediyorduk, zaten şuan böyle olmamızın sebebi de bu, çok canın yanacak hyung dikkat et''
verdiği cevapla sarsıldığım gerçeğini kendime yediremezken Hoseok'un gözündeki özlemle düşen yaşa takılan irisimin büyüdüğünü hissettim, onlar da birbirlerini seviyordu .Hoseok, Yoongi'nin içindeki mutlu çocuğu dışarı çıkarmak istemişti ve bunu yaparken kendi içindeki mutlu çocuğu öldürmüştü. Hoseok, Yoongi'ye neden sürekli uyuyorsun diye sormuştu ve Yoongi bu soruyu bir kağıt dolusu mektupla cevaplamıştı mektupta hiç unutamayacağım sözler yazıyordu, o an gözlerimde o mektubu ilk gördüğüm an gelmişti;
''Merhaba Hobi :'),
Bu mektup ne alaka diyebilirsin ya da üşenmedin mi diyebilirsin; evet çok üşendim ama bunu bir şekilde yapmam gerekiyordu. Ben her uyuduğumda aklımda ve rüyalarımda oluşturduğum ''kendi'' dünyamda o hep merak ettiğin içimdeki mutlu çocuğu uyandırıyordum, o dünyada şirket baskıları ,tek taraflı aşk gibi kötü şeyler yoktu, sonra bir gün seninle tanıştım; itiraf ediyorum seninle sadece neden bu kadar mutlu olduğunu merak ettiğim için yakın olmuştum ama bu merak sonunda beni acıtan gereksiz bir meraka dönüşmüştü, seninle her konuştuğumda ya da senin her resmini gördüğümde, o rüyalarımda canlanan küçük mutlu çocuk kendini neden gizlediğimi sorgulamaya başlamıştı işte o an senden kendimi uzaklaştırmak istedim, içimdeki o çocuk seni kıskanıyordu. O günden sonra daha fazla uyumaya ve o mutlu dünyayı daha fazla görmeye başlamıştım. Özür dilerim Hoseok, ama senden ayrılıyorum, içindeki o mutlu çocuğu öldürmemen dileğiyle.
Min Yoongi''
***
BÖLÜMÜ YAZARKEN AĞLADIM,
herneyse bi sonraki bölüm menajerle konuşacaklar bi boklar olucak kjadfajkf, kitap TaeJin içermeyen Taejin kitabı gibi oldu resmen, araya birkaç tane TaeJin serpiştiririm inş♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taseol々 //kth↔ksj
Fanfic* bxb homofobikler giremez✖ kim taehyungXkim seokjin big slash * ''TaeJin Sözü'' dediğimde gülmeye başladı sonraserçe parmağı benim parmağıma bir kez daha geçirip ''TaSeol Sözü'de olsun ♥'' dedi, ben de TaSeol sözü dedim ve yeniden yanıma yattı... ...