remem/ber
TaeTae; Ceket yakışmış mı?
Jin: Fazlasıyla :)
TaeTae; Seninkiyle aynı olsun diye aldım :')
Ekrana bir kez daha baktım ve bir kez daha; neden sevdiğim kişi benimle aynı ceketi giymek ister ki? Tanrı'm sen benim aklıma sahip çık.
Jin; Neden ki?
TaeTae; Sen giyince çok yakışıklı oluyordun,
ben de giyersem yakışıklı olur muyum diye düşündüm
Jin; Sen zaten yakışıklısın?
TaeTae; Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
Jin; Evet ( ͡^ ͜ʖ ͡^ )
TaeTae; Ben de kendimi çok yakışıklı buluyorum ehuhu
''TaeTae'' kişisini engelle?
[X]EVET [ ] HAYIR
Engelledikten sonra Taehyung'un bana kedi gibi baktığını yoksaymaya çalıştım ama sanırım beceremedim çünkü gözüm Taehyung'un telefonuna kaydı, ekranda konuşmalarımız vardı ama ben "justfriend :')" diye kayıtlıydım, bir kaç twitter hesabında "just friend"in anlamının birbirini seven ama kavuşamayan kişiler anlamına geldiği yazıyordu, sondaki emojiyse kafamı çok karıştırmıştı.
***
Şirketten çıkıp yurda gelmiştik ve ben odamda yatıyordum, bir anda kapı açıldı gelen Taehyung'du tam ayağa kalkıcaktım ki eliyle dur işareti yaptı geri yattım, yatağın ucuna oturdu gözleri şişmişti, çok uykusu var gibi duruyordu ve konuşmaya başladı;
"Sana masal anlatabilir miyim hyung?"
Dediği şeyle anlık bir şok geçirdim ve "İ-istersen anlatabilirs-sin..." dedim ve anlatmaya başladı;
"Bir varmış bir yokmuş, çooook uzaklarda bir krallık varmış bu krallıkta çok yakışıklı bir prens varmış adı Seokj-... Seol Ha'ymış önüne çıkan her düşmanı kolayca öldürürmüş, bir gün savaş için hazırladığı orduda kendisinden 3 yaş küçük ve çok tatlı bir askerle karşılaşmış adı Taeh-... Tasei'ymiş zaman geçtikçe prens Seol Ha gittikçe Tasei'ye aşık olmuş ama biliyormuş ki krallıklarında aynı cinsiyetten bir kişiyi sevmenin cezası; sevdiği kişinin ölümü olurmuş, günlerden bir gün yine savaş eğitimindeyken krallık saldırıya uğramış ve hazırlanan ordu gönderilecekmiş, prens son kez olduğunu bilerek Tasei'yi görmek istemiş ve ordunun toplandığı yere inmiş gözleri Tasei'yi aramış ve onu bir köşede ağlarken görmüş hemen yanına gitmiş ve "Neden ağlıyorsun?" diye sormuş Tasei'de "Çünkü senden ilk kez uzaklara gidiyorum ve ben... ben seni seviyorum Seol Ha" demiş Seol Ha'da duyduğuyla ağlamaya başlamış ve savaşta beraber savaşmışlar; Seol Ha Tasei'yle son kez el ele tutuşmuş ve beraber ölmüşler..."
Masal anlatmayı bitirdiğini zannetmiştim ama konuşmasının bitmediği çok belliydi bana bir şeyler söylemek istiyordu ve en sonunda konuştu;
"Sana Seol Ha diyebilir miyim hyung?"***
OF BU BÖLÜM EN GÜZEL BÖLÜM BENCEEE
çok güzel oldu awwwwww
Votelerinizi bekliyoruuum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taseol々 //kth↔ksj
Фанфик* bxb homofobikler giremez✖ kim taehyungXkim seokjin big slash * ''TaeJin Sözü'' dediğimde gülmeye başladı sonraserçe parmağı benim parmağıma bir kez daha geçirip ''TaSeol Sözü'de olsun ♥'' dedi, ben de TaSeol sözü dedim ve yeniden yanıma yattı... ...