Lagi...

9.3K 38 5
                                    

Mungkin nampak mudah. Atau juga digelar, enteng. Tapi rasanya, bukan untuk usiaku di waktu itu. Pelbagai persoalan yang muncul, tapi entah mengapa begitu tenang dan matang untukku menerimanya.
  ---------------------------------------------------
   'Dia' kembali lagi...kini dengan lebih banyak penjelasan. Ditunjuknya bagaimana alat yang digunakan untuk mengeluarkan cecair kumuh dari buah pinggang, berdiri tegak memuncak. Urutan beserta riak wajah sedang menikmati...disulami rengekan halus. Ahhh...
   Aku seperti biasa, menjadi pemerhati setia 'dia'. Sebarang tindakan dan pergerakannya difokus, kemudian di simpan dalam minda. Namun, entah mengapa kali ini reaksi tubuhku berbeza. Hatiku juga turut berdebar. Senjata kecil di dalam seluarku juga turut sama memberi reaksi yang berlainan ketara dari sebelum ini, yang mana hanya layu sahaja...kini turut sama menegang seperti milik 'dia'.
   Hatiku melonjak untuk terus mengkaji dan meneroka. Apakah kejadian ini biasa atau sebaliknya?
   "Abang Mail, kenapa jadi macam tu? Tak sakit ke?" Soalku ingin tahu.
   "Taklah sayang...ini tandanya seorang lelaki itu dah dewasa. Sayang nak rasa tak?"
   "Rasa apa, bang?" Tanyaku polos.
   "Nak pegang tak? Rasa la, macam mana bentuk dia, keadaan dia." Jawabnya dengan ada getaran sedikit dalam nadanya.
   "Orang malulah...segan. Besar sangat tu abang Mail," aku cuba menolak, tapi hati melonjak mahu.
   "Alah, try jela. Abang tak marah. Tapi, jangan bagitau sapa2 taw." Pancing beliau lagi. Lalu, ditariknya tanganku, terus menggenggam daging kental di celah kelangkang beliau.
   Aku kaget, tapi perasaan teruja masih menguasai hati. Tanpa diajar, aku melakukan gerakan sorong tarik. Mungkin akibat pernah melihat dia melakukan gaya yang sama sebelum ini, jadi ku terus secara automatik mempraktikkan apa yang dilihat sebelum ini.
   Abang Mail mendesah halus, sambil memejam mata. Dia tersandar ke dinding bilik, sambil menikmati pergerakan yang dilakukan oleh jari dan halusku. Aku hanya melihat wajah beliau. Ku usap kepala cendawan di hujung daging tersebut, yang sedari tadi mengeluarkan cecair jernih.
   "Abang, kenapa ada air ni? Abang nak kencing ke" soalku.
  "Taklah sayang, ni air mazi. Kalau stim keras macam ni, keluarla air mazi ni. Bukan air kencing. Tak caya, cuba rasa tengok," terang beliau.
   Aku mengangguk, tapi teragak-agak nak rasa. Aku mendekatkan wajahku ke lubang kencing itu. Ku cium...tiada bau aneh atau hancing seperti air kencing. Ku jelirkan lidah, dan terus menjilatnya sedikit. Masin. Masih berbaki rasa ingin tahu.
   "Kalau nak jilat semua pun boleh. Abang tak kisah," Abang Mail menduga.
   "Tak kotor ke, bang?"
   "Kan abang dah cuci bersih tadi."
Atas rasa ingin tahu yang mendalam, ku jilat keseluruh daging tersebut. Otak berfikir lagi. Adakah tidak mengapa? Mungkin salah...tapi aku masih ingin tahu lagi.
   Ku lihat Abg Mail memejam matanya kembali sambil mengeluarkan suara desahan, enak barangkali. Sambil menjilat, ku dongak ke atas melihat wajah Abg Mail yang tidak keruan itu.
   Tanpa ku sedari, Abg Mail menarik kepalaku dan terus menggomol manja bibir kecilku. Aku seperti terkejut namun tidak menolak perbuatan dia. Abg Mail memasukkan lidahnya ke dalam mulutku, dan mencari lidahku juga. Aku asyik...melayang dengan ciuman romantisnya.
   Selepas hampir sepuluh minit kami berganti air liur, Abg Mail menghentikan ciuman. Dia tersenyum manis. Riakku masih lagi keliru. Keliru kerana aku merasa bersalah, tapi dalam pada masa yang sama, aku turut menikmatinya. Suatu perasaan yang tidak pernah aku rasai sebelum ini.
   "Far, jangan buat macam ni dengan orang lain taw. Abg Mail soghang ja yg boleh buat macam ni. Sayang janji dengan abang naa..." Pesan dia.
Aku hanya mengangguk dan tersenyum. Abg Mail terus memakai seluar dan baju. Kemudian disisir rapi rambutnya. Segak. Abg Mail turut menyikat rambut rambutku.
   "Okay, dah segak dah adik sepupu kesayangan abang ni. Abg Mail sayang kat Far...sampai bila-bila," lalu dihadiahkan ciuman di pipi serta dahiku, sambil memelukku erat. Ya, dia abang sepupuku...atau lebih tepat, dua pupu. Kerana dia adalah anak kepada sepupu ayahandaku.
  Aku dan Abg Mail sangat rapat. Terlalu rapat. Tambah lagi selepas kejadian itu. Bagaimanapun, selepas kejadian itu, kami hanya mengulanginya selepas aku mimpi basah.
-------+++++++++++++++++++++++-------

P/s:
So sorry guys, mood menulis dok tang mana tataw...dok syoq baca nukilan cerita oghang ja...tapi hat sendiri punya cerita, almost terbengkalai. Okaylah, teruskan membaca ya...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Apa SajaWhere stories live. Discover now