"Adından sakın vazgeçme Nefes"

575 33 0
                                    

Hikaye dizinin ilk bölümünden sonra devam ediyor ( yani benim hayal ettigim gibi ) ... iyi okumalar dilerim

... Bölüm Başlıyor... en son Nefes , Yigit ve Tahir uçurumun kenarında atlamak için hazır oluyorlardı...

Tahir: Nefes , bana güveniyormusun ?

Nefes: Güveniyorum.

Tahir: Ozaman şansına küş ... derin bir nefes al ve elimi sıkıca tut sakın korkma !

Nefes'ten:
- Tahir'in elini tutmamla uçurumdan atladık , derin sulara düştük ... yüzme bilmiyordum , kurtulurmuyuz onuda bilmiyordum. Artık kurtulsakta kurtulmasakta beni bağlamaz belkide ölüm en iyisidir belkide ölüm benim için , ve oğlum için kurtuluştur , Vedat'ın kölesi olmaktan kurtulurum belkide. Suyun dibine , en dibine doğru düşüyordum ki elimi bir el kavradı sıkıca kıyıya çıkardı. Sonra kulaklarımda bir ses yankılanmaya başladı " Adından sakın vazgeçme Nefes " !

Tahir: Nefes , aç gözlerini , hadi.

- Öksürerek gözlerimi açtım.

Nefes: Tahir ! Öldük mü ?

Tahir: Hayır yaşıyoruz.

Nefes: Yiğit nerde  , oğlum iyi mi.

Tahir: Iyi bak yanımda , hadi kalk hala kaçmak için şansımız var bize yetişemezler.

- Içime yine bir umud doldu , belkide Vedat'tan kaçabilecektik oğlumla birlikte Vedatsız bir hayat yaşiycaktık belkide . Artık dayak yok , evde kapalı durmak olmiycaktı belkide.

...
... 2 saat sonra...
- Onca saat koştuktan sonra dağların en yüksek olan yerinde , en tepede olan bir eve gelmiştik .

Tahir: Burda bizi bulamazlar , en azından bir süre ... Idris amca sağlamdır kimseye söylemez.

- Kapıyı tıklattığımızda , bir amca açtı kapıyı sanırım bu Tahir'in dediği Idris amca'ydı . Adam kapıyı gülerek açmıştı ama bizim halimizi görünce yüzündeki gülümseme soldu.

Idris: Tahir , oğlum ne oldu size böyle.

Tahir: Idris amca önce bi içeriye geçsek ?

Idris: Tabi gelin , sende hoşgeldin kızım.

- Cevap vermedim sadeçe kafamı sallamakla yetindim , çünkü hiç takadım kalmamıştı.

...
- Biraz ısındıktan sonra Tahir Idris beye durumu anlatmıştı , sağolsun Idris bey bizim halimizi anladıda bizi bir süre saklamak için söz verdi. Yiğit uyuyordu , Idris bey çay koymak için mutfağa gitmişti.

Nefes: Peki nolucak bundan sonra ? Hem kendi başımı yaktım hemde senin Vedat sağ bırakmaz bizi.

Tahir: Bunları düşünme Nefes , Allah büyüktür bulunur bir çaresi.

Nefes: Gitmeme izin verseydin , belkide daha iyi olurdu seninde başına dert olmazdık .

Tahir: Gitmene izin verseydim ister Romaya ister Rusyaya git Vedat yine seni bulurdu ve ozaman seni ve oğlunu koriycak kimse olmazdı yanında... Merak etme onun adamları varsa bizimde var Karadenizliyiz biz asıl o bizim laz damarımıza basmasın . Ben yakarsam gemileri yakmam tüm limanı yakarım.

- Küçücük gülümsedim ve en azından teşekkür etmeye karar verdim benim için okadar çok şey yaptı.

Nefes: Tahir , ben sana teşekkür etmek istiyorum bizim için okadar çok şey yaptın hakkını nasıl ödiycez hiç bilmiyorum.

- Tahir omuzuma dokundu ve önemli değil siz iyi olun ozaman hakkımı ödemiş olursunuz dedi. Elinde çaylarla Idris bey geldi.

Nefes: Saolsun Idris bey.

Idris: Bey ne kızım ? Burda bana herkez amca der sende artık buralı sayılırsın bana amca deyebilirsin.

Nefes: Peki Idris amca.

...
Idris: Nefes , kızım ben sana bişey sorucam.

Nefes: Tamam.

Idris: Sizin bu Vedatla aranızda kıyılmış nikah varmı yani imam nikahı olsun yada normal nikah ?

Nefes: Yok , aramızda hiç nikah kıyılmadı.

- Idris amca yine yüzünce o güzel ve kocaman gülümsemesini takındı ve konuşmaya devam etti.

Idris: Madem yok ozaman size Tahir'le imam nıkahı kıyalım , aranızda nikah varsa Vedat değil Osmanlı ordusu gelse seni burdan alamaz çünkü imam nikahı siz istesenizde Allah sizi ayırmaz :) .

... Bölüm sonu....

Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin , ve bölüm hakkında düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim umarım beğenmişsinizdir ❤

Yazan: Nefeskaradeniz ( yani ben )

"Adından Sakın Vazgeçme"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin