"Ciddi ciddi evlenicez yani "

384 34 7
                                    

Yaa çok teşekkür ederim 200 okunma olmuş 💞. Ve yeni bölüm vote ve yorum sayısına göre gelicek 😊. Iyi okumalaaar 💚

... Bölüm Başlıyor...
Idris: Madem yok ozaman size Tahirle imam nikahı kıyalım ozaman sizi kimde ayıramaz bi şekilde Allah seni Tahire geri getirir  :)

( Arkadaşlar ben Asiye'nin babasının adını unuttum o yüzden Idris yazdım bilen varsa bana burdan ismini yazsında düzelteyim 😂 )

Nefes: Olmaz Idris amca ben yapamam böyle birşeyi.

Tahir: Gelsene sen 2 dakika benle dışarıya.

💞Nefes'in ağzından💞:
- Tahir dışarıya gel diyince ikiletmeden arkasından gittim çünkü gitmessem bu deli beni zorla çıkartır. 😂

Tahir: Niye olmaz ? Bak benim sana Vedat gibi davranacağımı sanıyorsan eğer yanılıyorsun ben o manyak gibi değilim.

Nefes: Hayır tabikide sen iyi bir insansın ama olmaz Tahir olmaz . Sen başkasına aşık olursun senin gençliğinide benim gibi çürütemem.

Tahir: Tamam , bak 5 ay izin ver kıyalım bu nikahı herşey düzelsin yola girsin Vedat'ı hapise attıralım 5 ay sonra ayrılırız.

Nefes: Nasıl olucak o nikah bu şakaya gelmez

Tahir: Imam nikahı kıycaz dimi 5 ay sonra birbirimize bakıp bitti der bitiririz

- Biraz düşündüm evlenmek istemiyordum ama Vedat'ı hapise attırana kadar hadi beni neysede Yiğit'i korumam gerekicek ben yalnız koruyamam yanımda ne para ne tura. En azından kendime düzgün bir iş ve ev bulana kadar kıyabilir ve Tahirlerde kalabilirim.

Nefes: 5 ay çok fazla ama kendime düzgün bir iş ve para kazanana kadar evli kalmayı kabul ediyorum.

Tahir: Tamam da tamam , hadi geç içeriye bi yumurta bişey kır acıktım. Sonrada yengemi arayıp seni hastaneye götürürüz.

Nefes: Hastane olmaz Ved..

Tahir: Nefes bir kerede uzatma.

- Sonra içeriye girip birşeyler pişirmeye başladım o sırada Tahir Asiye ablayı aradı ve buraya gelmesini söyledi. Yemek yiyince masayı toplarken Asiye abla gelmişti.

Asiye: Nefes , Tahir iyimisiniz ya Yiğit o nasıl . Mustafa herşeyi anlattı ula siz delirdiniz mi uçurumdan atlamakta neyin nesi Allah korusun ya kurtulamasaydınız ?

Nefes: Yiğit ve ben Vedat'tan kurtulucaksak ölüm bizim için kurtuluştur abla.

Asiye: Deme öyle kuzum merak etme kurtulucaksınız.

- Içeriye geçtik Tahir Asiye ablaya nikah kıyacağımızı söyledi. Asiye abla bunu duyunca mutluluktan nerdeyse halay çekiceti. Deli bu kadın ya 😂

Asiye: Allahım sen büyüksün dualarımı duydun sonunda Tahir'e güzel bir eş banada güzel bir elti nasip ettin 😂

Nefes: Fakat abla bu elti ve eş olayı ben kendime düzgün bir iş ve kalıcak bir ev bulanakadar :)

Asiye: Nezamana kadar olduğu ne fark eder sonuçta eltimmisin eltimsin 😂

Tahir: Haidi hanımlar muhabbetiniz bittiyse Nefes'i hastaneye götürelim. Ben bizim Yangazları aradım bizim adamlardan birkaçtanesini alıp hastaneye getirmesini söyledim.

- 15 dakikaya hastaneye varmıştık , Yangazlar diye andırdıkları Murat ve Fatih bizi orda bekliyorlardı. Tahir onlara herşeyi anlatmış olucak ki beni ve Yiğiti sıcak kanlılıkla karşıladılar .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Adından Sakın Vazgeçme"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin