Özge'den
Meraba ben özge. Şuanda bir elimde cips diğer elimde kola ile film izliyoruz. İzliyoruz derken yanımda aşkitoşkolarımla. Biri kucağımda diğeri ise bacağımı tırmalıyor.
Filmi izlerken bi anda çığlığı bastım. Tabi benim bağarmamla yer gök inledi. Bir yandan yumurcaklar beni çırmaladı bir yandan kapı zili çalıyor. Kucağımdaki yumurcağı kenara bıraktım ve kapıyı açtım. Ama açmaz olaydım. Karşımda bir adet selin vardı.
Selin(s)-kızzzzz bensiz film mi izliyon.
-Hee film izliyom az öncede korkudan altıma ettim.
S-kız bu ne hal
-Tuluuuummm.S-Saat kaç senin haberin varmı
-yoooo. Evdeyken bende zaman kavramı duruyor. Heee bu arada saat kaç?
S-saat daha 4 benim camın arkadaşım.
-Ne olmuş yani
S-ne olmuşumu kaldı hadi hazırlan alışverişe.
-ufff tamam yaaa. Sende geç içeri ama dikkat et bizim tilki ile minkiyi biraz korkutmuş olabilirim.
S-yazık ya yavrucaklara acıyorum.
-Hehe ondan
Hemen odama çıkıp üstümü giyindim.Hava sıcak olduğu için sorun olmuyordu. Aşağıdan gelen sesler üzerine aşağı indim. Ama gülme krizine girip kendimi yere atmam bir oldu. Ben anırarak gülerken selin de bana bağırıyordu.
S-özgeeee al şunu kafamdannnnn. Korkuyorum. Ayyy
Tabi ben hala onlara bakarak anırıyorum. Şuan tilki selinin kafasında minki de onu cırmalıyor. Ve selin kedilerden aşırı tırsar. Zaten kedileri de bilerek aldım. Onlar benim bu evdeki yoldaşlarım onlar benim canlarım onlar ben
Düşüncemi kesen başıma yediğim yastıktı.
-ne diye yastık atıyon selocanım benim
S-Al şunları yalvarırım
-tmm
Tilki ile minkiyi ondan kurtardıktan sonra onları odalarına kitleyip çıktık istanbul sokaklarına. Alışverişi sevmem ama selin zorla çekiştiriyo kolumu napak yani kolumun canı cıktı. En sonunda selin beğendiklerini aldık ve döndük eve. Saate baktığımda 9 olmuştu. Ayaklarım pert şekilde koltuğa zor attım kendimi. Ondan sonra zaten aynı tulumu giyip uykunun kollarına bıraktım kendimi.
Şimdi siz diceksiniz bunların annesi babası nerde. Benim annem ve babam antalyada yaşıyor. Selinin de . Ama ikimizde istanbulda bir üniversite kazanmayı beklemiyorduk açıkçası. Selin benim çocukluk arkadaşım. Ben tıp fakültesi okuyorum. Selin ise hukuk.
Sabah
Bas bas bağaran kapı sesine söverek kalktım. Kapıdaki kişiyi görünce bir an duraksadım sonra ise çığlığı bastım. Tabi apartman hergün sesimle uyandığı için alıştılar. Gelen zehraydı. Biz hep üçümüz takılırdık. Kadro tamam. Sarılma fastından sonra hemen selini çağırdım. Üst katta olsuğu için pijamalarla indiS-hani süpri.AAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
-Sanırım kulağım sağır oldu bi seslenin kızzzzz.
Selin zehraya sarıdıktan sonra zehra hemen lafa atladı
Z-size çok güzel bi sürprizim var
-sürprizi severim
Z-size şerbet gibi bi sürprizim var
S-geliyorrrrr.
Z-size çok tatlı bir sürprizim var
-ne var kızım kadayıf mı şeker paremi ne var.
Z-ama çığlık atıp bayılmak yok
-tmm yaaaaa
Z-Kızlar sonunda hayallerimiz gerçekleşiyor.GÜNEY KOREYE GİDİYORUZZZZ!!!
-are you ciddi
Z-yessss
-bana bişeyler oluyorr.
Gözlerim yavaşça kapanmaya başladı ve kendimi serberst bıraktım.
1saat sonra
Yavaş yavaş kendime geliyordum. Yavaşça gözlerimi açtım. Karşımda kızlar öcü görmüş gibi bakıyodu. Bir anda öyle bi sarıldılar ki içimden hakan yavaş çiğerimi söktün diyesim geldi. Ben öksürmeye başlayınca geri çekildiler.
-kızlar biz koreyemi gidiyoz.
Z-evet kankam
-ne zaman peki
S-knk bu halinden korkmaya başladım.
-korkma knk sakinim.
Z-ailemizle konuştum. Bize izin verdi. Bavulunu hazırla 3 saat sonra uçak kalkıcak.
-NEEE!!!Uçak mı kalkacak niye söylemiyon yaaa
S-kızım 1saattir baygınsın.Biz napak .ölekmi.asvaltmı kemirek.
-uff tmm
Ben ayaklarımı popoma vura vura yukarı çıktım. Kesin aşağıda gıybet yapıyolar. Bensizzz:( Ama ben onlara gösteririm. Hemen bavulumu topladım. Ben uyuşuk ben yarım saatte hazır bir bavul ne allaakkaa.
"Kızım ne sandın sen kendini sonuçta koreye gidiyosun normal dimi yani"
Haklısın be iç ses demekki istesem kaplumbağadan flasa dönebiliyormuşum.
"Tabi yani kendini kuçuk görme senin kadar varmı bu dünyada güzeli"
Vergazı içses
"Varmı senden daha tatlısı"
Yeter fazla gaz iyi değildir sonra kötü olur hiç uğraşamam.
"Tmm tmm korma hadi bb ben içerde bi fifa atıp geliyom"
Mümkünse çıkma
"Bir kaç el atayım sonra çıkarım belki "
Sen bilirsin
Hemen aşağı indin tabi yarım saatte bavul yarım saatte içses kaldı sana 2 saat.
-Hadi ben hazırım.
Z-hadi çıkalım ben arabamla geldim.
Hemen arabaya valizleri koyduk ve yola çıktık. Zaten havaalanına geldiğimizde yarım saat kalmıştı. Hemen geçtik uçağa BEKLE BENİ KORE BEN GELİYORUM
Sözde yolu izlicektim ama uyuya kaldım.Nasılsınız. Uzun bölümler atmayı düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz BTS li günler dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Türk Army'nin Hayalleri
FanfictionKurdukları hayali sonunda gerçekleştirebilen 7 genç kızın hikayesi Bakalım Kore'de başlarına ne gibi sorunlar gelecek Hadi bunu birlikte görelim:)