5.Bölüm(Bts ile Tanışma)

115 15 2
                                    

Sabah ilk defa erken uyandım. Saate baktım 7 de kalkmışım. Biri bu tarihi not etsin. Ben asla 11 dan aşağı kalkmam. Hemen aşağı indim. Kimse yoktu. Herkes odasında uyuyodu. Hemen lavabo ya gittim işlerimi hallettim ve çıktım. Daha 1 saat olduğu için spor yapmaya karar verdim. Hemen odama çıkıp rahat bir şeyler giydim.

 Hemen odama çıkıp rahat bir şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava sıcaktı. O yüzden kısa giyindim. Ama her ihtimale karşı kapşonumuda belime bağladım. Telefonumuda alıp eveden çıktım. Yürüyüş yaparken bir yandanda Bts in Dna şarkısını dinliyodum. Ondan sonra varsity fanclup ün baby steps şarkısı başladı. Han nehrine kadar gelmiştim. Biraz dinkendim. Oturuken omzuma bir el dokundu kafamı çevirince maskesi olduğu için tanımadım. Sonra hafif indirince jungkook olduğunu anldım. Bir anda selin aradı ve nerde olduğumu sordu. Bende koşu yapıyorum şimdi gelirim dedim. Telefonu kapattıktan sonra eve kadar jungkook la geldik. Sonra görüşürüz fastından sonra eve girdim. Hemen duşa girdim. Duştan çıkınca saat 9 olmuş. Hemen kızlarla hazırlanıp çıktık.

 Hemen kızlarla hazırlanıp çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özgenin kıyafeti

Zehranın kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zehranın kıyafeti

Zehranın kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selinin kıyafeti

   Evden çıktıktan sonra markete girdik. El boş gidilmez sonuçta
Z-Kızlar türkiyedeki gibi tavuk mu alsak
-Kızım salak mısın tavuk alınır mı mandalina portakal al.
S-Kızlar alın birisini ne farkeder.
Z-tmm o zamam ben tavuk alıyom.Kabül.
-kabül kabül sen alda.
Parayı ödeyip çıktık. Hemen eve geldik kapıyı çaldım. Kapıyı yarı çıplak jungkook açtı ve açmasıylada kapatması bir oldu. İyki kızlar o anda telefonla uğraşıyolardı. Sonra tekrar çaldım. Bu sefer jin açtı. Bizi içeri aldı. Sonunda beee
-'Meraba ben özge. Bunlarda arkadaşlarım selin ile zehra'
Z-S-'Meraba'
Jin-'Meraba ben--'
Jungkook-'Onlar bizi biliyor tanıtmamıza gerek yok. Bu arada erken geldiniz.'
-'Açıkçası yardım etmek için erken geldik. Bu arada türkiyede bir yere giderken bir şeyler alınır. Bizde tavuk aldık.'
Jin-'Aaa siz türkdünüz dimi.'
-'Evet. Türküz jin oppa.'
Jin-'o zaman bana türk yemekleri öğretinnn lüffeennnn.'
-'tamam jin oppa'
Jin-'Hadi kızlar o zaman mutfağa bu kadar erken gelmenin zararları.'
-'tamam o zaman hadi kızlar.'
  Yarım saat sonra kahvaltı hazırdı ve şuan suga oppa yı kim uyandırcağı konusunda kura çekiyoruz. Aslında kızlardan en küçük ben ve bts den en küçük jungkook olduğu için ilk biz ortaya konulmuştuk. Biz itiraz edince kura çektik. Kura yı erkekler için rap monster kızlar için zehra çekti.
Rap monster-'Bana çıkan kişşşşiiiiiii'
-'RM oppa survival gibi ne o öyle reklam mı girçek şimdi.'
RM-'söylüyorum. Çıkan kişi jjjjjungkook. Elveda kardeşim seni çook severdim.'
Kookie-'aişşş. Bakalım kızlardan kim çıkçak.'
Z-'kızlardan çıkaaaannn  kkkiiişşii.'
-Hadii söyle yaaa'
Z-'uff tamam be çıkan kişi sssööözgee.'
-HASSİKTİR. Boku yedim galiba.
Bts-'Nededin ya korece konuş'
S-'Bence ne dediğini boşverin.'
Z-'Mezarınızın başına çok iyi insanlardı yazıcam merak etmeyin siz sağ ben selamet.'
  Jungkookla biz birbirimeze baktık ve ayağa kalktık.
-'Acaba öleceğimiz oda hangi oda ona göre yerde şeklimi cıkartıcam.'
Kookie-'Önümüzdeki oda hızlı koşuyorsun dimi yoksa hemen ölürüz. Ölmek için çok genç ve yakışıklıyım.'
-'Egoooo daaağğğğııııı'
  Yavaşça kapıyı açık kafamı içeri soktum. Kafanın üstünde jungkook un kafası vardı. Yavaşça odaya girdik.
-Eüzübillahimişşeydanirraccimm. Bismillahirrahmanirrahiim.
Kookie -'Ne diyon kızım.'
-'Şimdi hazır ol yapıcağım şeyden sonra hemen koşmaya başla. Dedim ve plana başladım.
-'Sugaa oppaa .
Kookie -'seni duyduğunu sanmıyorum'-'tamam o zaman '
  İlk olarak yorgana suga oppayı sardım. Bana şaşkın bakan kookie kapıyı açtırdım. Sonra bir sürahi suyu üstüne döktüm ve onu yataktan aşağı attım. Su ilr kalktı ama yorgandan ayaklanamadı. Biz o düşer düşme topuk. Ben hayatımda böyle koşmadım. Sonra herkes bize gülerek bakarken hemen koltuğun arkasına saklandım. Diğerinede jungkook aşağı kükreme sesleri gelmeye başladı.
Beni böyle kim kaldırdı lan diye. Sonra aşağı merdivenler seke seke inen bir adet suga oppa.
Tam bi küfür edecekken bizi görüp sustu.
Suga-' Bu aptallığı kim yapıp canına susadı. Jungkook nerde lan kesin o yaptı. Bana doğru seke seke geldi çünkü etrafı yorganla kaplı hala. Ben tabi bi vınladım. Benim çıkmamla jungkook da çıktı ve biz arka bahçeye kaçtık. Sonra bi ara nefeslendik. Suga oppa yoktu. Sonra bi anda zıplaya zıplaya bize doğru gelmeye başladı. Bizim yanımıza grliyim derken havuza düştü. Biz yerlerde jungkook ile gülme komasına girdik. Sesimize diğerleride geldi. Bizle birlikte onlarda güldü. Suga oppa çıkamayınca suya daldım. Çünkü ben bunu başlattım. Hemen etrafındaki çarşafı açtım. Açmam ile beni suya çekmesi bir oldu. Elinden zorla kaçtım.çıktım. üstüm ıslak olduğu için jungkookdan kıyafet istedim oda verdi. Hemen kahvaltıya geçtik. Kahvaltıda uyandırma yöntemimi sordular. Güle oynaya kahvaltımızı yaptık. Ondan sonra müsade isteyip eve döndük. Yarında biz onları kahvaltıya çağırmıştık. Onlara türk kahvaltısı hazırlayacaktık. Evde duş aldım. Sonra yatağıma uzandım. Tam uyuyacaktım mesaj geldi. Mesaj kookie den gelmişti. Şöyle yazıyodu.
Kookie-'üzgünüm uykunu bölmek istemedim ama evin adresini atar mısın.'
-'Tabiki. Konum .'
Kookie-'He bu arada bu sabahki uyandırma yöntemin efsaneydi çok eğlendim.'
-'Bende çok eğlendim. Teşekkürler. Ben bu kadar tepki vereceğini beklemiyordum. Hele suya düşmesi efsaneydi.'
Kookie-'İyi geceler. Yarın yardım edilcek bir şey varsa erken geleyim.'
-'Yook. Teşekkürler iyi geceler.'
  Görüldü 
   Mesajlaştıktan sonra uyumaya karar verdim.Bugün olanları düşündüm. Bts ile tanıştım. Suga oppayı uyandırdım. Bizi kovaladı. Sonunda hayallerim gerçek oluyor. Bu düşünceler ardında uykuya daldım.

Selam Merhaba Güle Güle
Yeni bölüm nasıldı. Umarım Beğenirsiniz.

Oylarınızı Bekliyorum

♥ Bts'li Günler Dilerim ♥

7 Türk Army'nin HayalleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin