Beni canım uykumdan uyandıran büyük gürültü sayarak gözlerimi açtım. Etrafa bakınmaya başladım. İlk olarak omzumdaki ağırlıkla başladım. Kafamı sağa çevirdim. Karşımda salyasını akıtarak uyuyan seline baktım. Sırf ona inat omzumu bi çektim. Kız benim koltuğa düştü çıt yok. Fosur fosur uyuyo. Daha inmemizede var.
Sonra az önce uyandığım sesi aramaya başladım. Koltukların kenarına baktığımda hostes hanımın yiyecekleri düşürdüğünü gördüm. Hemen yardım etmek için ayağa kalktım.
"Ne o özge başımıza iyilik meleğimi kesildin"
He başına iyilik meleği kesildim.
Bi git yaa fifa turun mu bitti.
"Evet. Fifa bitti. Canım sıkıldı. Uyurken bişey yapamıyom bende uyanmanı bekledim"
İçerde GTA 5 yokmu onu oyna hem daha uzun. Bir süre yahat bıyak noluyyyy.
"Şuan senden tiksinmeye başladım kısssss ne bu hal bebek gibi iğrenç. Tamam çıkmıyom yapma şunu yeterki."
Tamam. Hadi bb.
Bir içses kavgasından sonra tekrar dünyaya meraba. Hemen hostesin yanına gittim. Allah için herkes koltuklarında oturmuş mal mal bakıyolar. İnsanlık öldü vallaha yaa. Hostes bana tşk etti. Tabi ben hala topluyorum. Sonra ekmeği kaldırayım derken birinin eli elime deydi. Kafamı bi kaldırdım karşımda bir adet maskeli daşş. Tabi ben ona mal mal bakarken o herşeyi topladı. Hostes tekrar tşk diyip gitti. Ben hala ona bakarken biri kafama vurdu. Tam zamanı zaten.
-Bunu hangi orrus---
Z-kankacım sessiz ayıp oluyo dimi ama
En sonunda dayanamayıp zehranın elini yaladım.
Z-Allah seni alsın iğrençsin özge ben senle hangi akla hizmet arkadaş olduysam. WC NERDE LAANNN!!!
-Aaaaa ama kankacım ayıp oluyo bağarma dimi.
Z- Ben sana sonra göstericem ayıbı.
-Hehe ondan
(Korece konuşmaları tırnak işareti ile göstericem)
-'özür dileriz biraz başınızı şişirdik'
Daşşş-'yooo sorun değil. İyi günler.'
-'sizedee.'
Bu çocuğun sesi bana biyerden tanıdık geliyor ama çıkaramadım.
"Canım benim sence bunun sesi bts den jeon jungkook a benzemiyo mu?"
Evet hemde hayvan gibi benziyooo lannn. Oha ben az önce jeon jungkook la mı konuştum.
"Evet onunla konuştun :)))))"
Galiba bana birşeyler oluyor ve gözlerimmm gitti.
20 dk sonra
Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Başda kızlarrr ve daşşş cocuk vardı. Pardon karşımda bts den jungkook var.
-Ne oldu bana
S-Ne oldusumu var bayıldın yine
-En son ---
Z-Heeeeee enson ne oldu
-şey boşverin yaaa
Tabi biz böyle konuşurken kookie bize mal mal bakıyo
-'Tamam ben iyiyim rahat bırakın beni'
S-'Tiriplere bak tiriplere tmm'
Kookie-'Benlik birşey yoksa ben yerime geçiyorum.'
-'Tmm siz yerinize geçebilirsiniz'
Daşşş pardon yani jungkook gittikten sonra kızlar la konuşmaya başladım.
-o kim siz biliyo musunuz canım arkadaşlarım.
Z- S-Yoooo. Kimmişşş.
-Koskoca bts grubunda jeon jungkook
Z-S- NEEE!
-sizce ben neden bayıldım konuştuktan sonra jeton düştü bende.
Z- Sence diğerleride burda mıdır
-Sanmam
Anons- sayın yolcularımız uçağımız birazdan iniş yapacaktır. Lütfen emliyet kemerlerinizi takın.
-Hadi düzgünce oturun geldik zaten.
S-uffff tamam yaaaaa
-zaten senin yüzünden uykum kaçtı hiç bılaşma bana
S-tamam be yemedik uykunu.
Uçak inince yeri öpücem çünkü yeni bir şey farkettim. Benim uçak korkum var. Sırf benle dalga geçmesinler diye birşey demedim.
Merdivenlerden indikten sonra hemen asvaltı öpmeye başladım. Tabi bu hostesler ve insanlar bana bu mal ne yapıyo bakışı atıyo ondan sonra kızlar beni aldı ve kalacağımız eve gittik. Böyle bir uçak macerası yaşayacağım hiç aklımın ucundan bile geçmemişti.Hergün bölüm gelecek :)))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Türk Army'nin Hayalleri
FanfictionKurdukları hayali sonunda gerçekleştirebilen 7 genç kızın hikayesi Bakalım Kore'de başlarına ne gibi sorunlar gelecek Hadi bunu birlikte görelim:)