İlk başta kızlara izlettim. Onlar bu kadar ilgiye şaşırdı. Mesaja sonra bakmaya karar verdim ve yorumları okudum.
'Çok güzel dans ediyorlar'
'Hepsi çok tatlı'
'Acaba nereliler'
'Bence youtube kanalı açmalılar'
'Bende böyle dans etmek istiyorum'
'Hep aynı yere gelin biz sizi hep izleriz' vb.
Kızlar yorumları görünce şaşırmadı. Hepsinde bi ego vay anasını. Ego yığınları ne olcak.
-Kızlar youtube kanalı açalımmı benim kameramla çekeriz ne dersimiz.
Z-Ben kabul
S-Harika olur
A-Siz varsanız bende varım
F-İyi madem açalım.
-Ben hemen açıyorum. İsmi girlsplanet olsun.
Z-S-Tamam hatta video atalım.
F-Ben uyicam bana bılaşmayın.
A-Ben kameraman oliyim. Yorgunum.
-Tamam hangi şarkı
Z-S-Taylor swift look what you made me do
İlk üç kız (bbbbaaayyyaaaann)
Çektik ama daha yorulmadık. Bizde birkaç tane daha çekelim dedik. Ama onları akşam ve yarın atacaktık.
Bu seferki şarkı luis fonsi despacito
Ondan sonraki ise clean bandit I miss you
Nefes nefese kendimizi yere attık. Ayşe de şarkıları kaydetmişti. İlk iki şarkıyı attık. Çok heyecenlıyım açıkçası. Hepimiz duş alıp pijamalarımızı giyindik ve salona geldik.
Aşağı inince hepimiz birbirimize gülmeye başladık. Tabi Fatmanın bağırmasıyla odamıza gittik. Telefonuma gelen mesajı açtım. Mesaj BİGHİT ŞİRKETİNDENDİ.
-KIZLAAAAAAARRRRR. HEEEMMNENNNN GEEELİİİNNN. KOŞUN UÇUN GELİN LAAANNN.
Kızlar bi anda odaya hücum etti.
F-Ne var lan beni uykumdan uyandıracak kadar önemli eğer önemli değilse senin ebeni s******.
-Kızım hayvan gibi önemli Bighit şirketinden
Hepsi- NEEEEE!!!!
-Evet mesajı okuyorum. Youtube ye atılan video üzerine çok ilgi aldığı için başkanımız sizinle konuşmak için sizi bighit binasına çağırıyor. 1 Ay içerisinde gelmeniz önemle rica olunur.
Z-Oha ben Şok ben iptal
S-Oha ben Migros ben iptal
A-Oha ben Bim ben iptal
F-Oha ben Hakmar ben ip-----
-Yeter lannn ne yapıyonuz salak mısınız. Tabi hemen gitmicez biraz zaman geçsin sonra gidicez. Okey baby ler
S-Tamam tamam ama fazla bekletmiyelim.
-Yeeesss kamu baby layron
Z-Salak bu kız valla
-Uf tama be yatın zıbarım.
F-Bende ne zaman diceksin diye bekliyodum. Çaaavvv ben kaçar. Uyandıran canına susamıştır.
Kızları kovduktan sonra hemen yattım. Çok yorulmuştum. Sabah ilk işim youtube yapılan yorumları okumaktı. Bu düşüncelerle kendimi mışıl mı mışıl uykuya teslim ettim.Sabah
Sabah telefonumun çalmasıyla kalktım. Tabi küfür savurmadan olmaz. O zaten güne başlama rutinim. Telefona hiç bakmadan açtım iyiki açtım.
-Hay ben senin ---
Elif-Hayrunnisa-NNABEEERR!!!KUUZZZZİİ
-İyi canım kuzenlerim siz
H-Bizde iyiyiz. Bizsiz koreye gitmişsin şimdi ceza olarak bizi ******** havaalanından alıyorsun.
-Ne alaka yaaa salak ben türkiyede değilim koredeyim.
E-Biliyorum. Bizde koredeyiz ve sen bizi hemen alıyorsun.
-NEEE!!!SİZ KOREDEMİSİNİZ HEMEN GELİYOM. HİÇ BİR YERE GİTMEYİN SİZİ ÇOK ÖZLEDİM.
H-ZATEN Bİ YERE GİTTİĞİM YOK CANIM KUZENİM. Bekliyoruz.
Birşey demeden yüzlerine kapattım. Hemen üstümü giyindim ve arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Türk Army'nin Hayalleri
FanficKurdukları hayali sonunda gerçekleştirebilen 7 genç kızın hikayesi Bakalım Kore'de başlarına ne gibi sorunlar gelecek Hadi bunu birlikte görelim:)