3. časť Nový člen posádky

49 7 1
                                    

Boli sme celkom ďeľeko od lesa keď sme zazreli obrysy nejakej chatrče. Vyzerala neďaľeko. Tipla by som si že bola päť možno desať minút od nás.
Keď sme boli pri nej vyzerala akoby bola už dlhší čas opustená. James vošiel dnu. Samozrejme nasledovala som ho. Vnútri bolo malé okienko cez ktoré prenikalo slabé svetlo. V tom sa zatvorili dvere. Mysleli sme si že to bol prievan tak sme to nechali tak. Začali sme skúmať chatrč. Všetko šlo v pohode dokým sa za Jamesom nezjavila tajúplná visoká osoba. Schytila som svoju sekeru a drevenou časťou som udrela tú osobu. Na to sa James otočil. Rýchlo vybral lano no tá osoba už bola preč proste sa vyparila. Rýchlo sme vybehli z tej chatrče. Už sme boli skoro von no zjavil sa dáky čudný portál a obaja sme v ňom zmizli.
Moc si z toho nepamätám pretože som na chvíľu stratila vedomie. No zobudila som sa znovu priviazaná na stoličke. Toto nemyslíte vážne! Už druhý krát za tento týždeň som skončila priviazaná o stoličku! Nadávala som v duchu. V tom som uvidela Jamesa a tú osobu. James vyzeral vystrašene. Osoba sa otočila ku mne a dala si dole kapucňu. Zostala som v šoku. Pod kapucňou sa skrýval sympatický ryšavý chlapec v kúzelnickom habite. Ja aj James sme sa na seba pozreli. Zabije ma tento chalan alebo nie? Pýtala som sa v duchu. ,,Som Tom a vy ste...?" Opýtal sa a mne odľahlo. Predsa len začínala som mať dojem že nás nezabije. ,,Ja som James a toto je Alexander." Predstavil nás James. Tom vitiahol z jeho vrecká list. No výborne ďalší vyvolený. ,,Ideš s nami toto nieje otázka to je rozkaz!" Zakričala som a obaja na mňa pozreli akože šibe ti? Po chvíľke získania sa Ja!ešte chytil a pokračoval ,, Hej musíš s nami ísť zachrániť kráľovstvo Anjelského svetla."
Tom sa pozrel na list a vybral nejaký papek. Mávol s ním lano zaiskrilo a boli sme voľní. Bol to kúzelník a do nášho tímu pasoval. Pričaroval si veci a povedal ,, Ak vyrazíme teraz do večera stihneme prísť do neďaľekej dedinky. A naša púť mohla pokračovať...

Dievča v brneníDonde viven las historias. Descúbrelo ahora