Never let me go ∞

117 7 5
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem uzun zamandır düşünüyordum yazmayı ama ancak cesaret bulabildim. Umarım seversiniz ^ω^

Alexandra Black 16 yaşında herşeye rağmen hayat dolu biri onun hikayesi biraz kötü aslında 12 yaşına kadar çok güzel bir hayatı vardı annesi babası ve abisiyle mutluydu ama 12 yaşında babası öldü. Annesi gittikçe değişmeye başlamıştı, babası öldükten 2ay sonra evlenmeye karar verdi, abisi ve o bu kararına çok şaşırmışlardı çünkü annesi ve babası birbirlerini çok seviyolardı ve öldükten sadece 2 ay sonra evlenmesi hem onları şaşırtmıştı hemde üzmüştü.

Annesinin evlendiği adamı hiç sevmiyordu daha evlendikleri ilk hafta hayatlarını değiştirmeye başlamıştı bile, babasının anılarıyla dolu evlerinden taşınıp daha lüks bir eve taşınmışlardı tabiki babasının parasıyla, babasının emek verip yaptığı şeyleri harcıyordu. Çalışmayıp evde oturuyodu, annesi holding işlerini yürütüyordu bi bakıma iyiydi çünkü babasının holdingine onun patron olmasını istemezdi abisi Max daha 16 yaşında olduğu için holdingin başına geçemiyordu ve bu durumdan o da pek memnun değildi.

Bir keresinde onun istediği birşeyi yapmadığı için dövmüştü Alex'i pislik üvey babası, bunu kimseye söylememesi içinde tehtid etmiş abiside artık eve pek düzgün gelmiyordu o adamla aynı ortamda bulunmak istemiyordu.

Bir zaman sonra annesi evde olmadığı zamanlarda sıkça dövüyordu. Annesine söylemek istiyordu ama annesi adamı çok seviyordu onun mutluluğunu bozmak istemiyordu bir yandanda kızgındı annesine o adamı bu kadar çok sevdiği için.

Bir gün evde kimse yoktu sadece üvey babası vardı okuldan gelmişti adam onu yanına çağırdı korkuyordu Alex yine dövücek diye, adam ona yumuşak bir sesle gel korkma otur şöyle yanıma dedi Alex de ne derse yapıyordu sonra onu taciz etmeye başladı Alex kaçmaya çalıştı ama yakaladı adam çırpınıyordu, bağırıyordu ama sesimi kimse duymadı.

###

Ağlayarak kaçtı evden bunu nasıl yapmıştı tamam pislik bir adamdı ama bunu beklemiyordu. Koşuyordu nereye gittiğini bilmeden sonra kayboldu havada kararmıştı korkmaya başladı sonra bir ses geldi bir kaç çocuk etrafını sardı ona bişeyler diyip gülüyorlardı bu gün olanlardan sonra artık gücü kalmamıştı kaçamıyordu sonra birinin sesini duydu çocuklara bağırdı çocuklar sonra kaçıp gittiler gelip Alex e iyimisin diye sordu.Alex kafasını salladı ve sonra çocuğun yüzüne baktı çocuk esmer mavi gözlüydü tahminen abisiyle yaşıttı çocuk tamam ağlama artık geçti korkma bu arada ben Andrea dedi Alex hala şoktaydı daha sonra çocuk Alex'i sakinleştirmeye çalıştı bir banka oturdular Alex de kendini tanıttı.Andrea kızı sevmişti onu ölen kardeşine benzetmişti ve kız kardeşiyle aynı yaştaydılar.Sonra Andrea Alex'i eve götürmek istedi Alex istemedi o eve bir daha gitmek istemiyordu Andrea neden diye sordu Alex ilk başta anlatmak istemedi ama Andrea iyi birine benziyordu sonra herşeyi anlatmaya başladı.Andrea sinirlenmişti Alex bu kadar sinirlenmesine şaşırmıştı sonuçta az önce tanıdığı bir kızdı sonra Andrea da kendini anlattı o da ailesiyle ne kadar mutlu olduğunu ama onları bir trafik kazası sonucu kaybettiğini anlattı sadece kendisi kurtulmuştu dedesi onu kabul etmediği için koruyucu ailede kalıyordu ama ordan kaçmıştı çünkü hiç iyi bir aile değildi Alex bunlarıda dinleyince daha kötü oldu ve Andrea'yı sevmişti Andrea da onu sevmişti sonra Andrea evine gitmelisin, abine ve annene anlatmalısın hem o zaman ondan kutulmuşta olursun dedi haklıydı Andrea, hem onu merak etmişlerdir diye düşünerek eve gitmeyi kabul etti.

Eve gitti kapıyı abisi açtı ve hemen sarıldı abisine ve ağlamaya başladı abisi nerdesin sen, seni çok merak ettik niye ağlıyorsun dedi Alex daha çok ağlamaya başladı ve annesinin yanına gitti abiside arkasından gitti. O adamı gördüğünde sinirden eli ayağı titriyordu annesi halini görünce ne oldu sana böyle dedi size herşeyi anlatıcam dedi ve anlatmaya başladı.

Herkes şok olmuştu birden abisi adamın üstüne atlayıp yumruklamaya başladı Alex ağlıyordu annesi ise Max'e bırak diye bağırıyordu sonra Max durdu ve kardeşinin yanına gidip sarıldı adama bakarak defol bu evden lan diye bağırdı annesi Max'e ve Alex'e bağırmaya başladı yeter artık sırf onu sevmiyorsunuz diye iftiramı atıyorsunuz bide, sizden utanıyorum eğer bu kadar istemiyorsanız siz defolup gidin dedi Alex de Max de şaşkınca annelerine bakıyorlardı Max anne sen ne diyosun dedi, evet doğru duydunuz defolun dedi aynı babanız gibisiniz dedi . İkiside eşyalarını toplayarak evden gittiler.

Max'in arkadaşı olan Jason'ın evine gittiler. Jason kardeşi Leonardo'yla kalıyordu annesi ve babası ölmüştü. Babası iflas edince kendini silahla vurup intihar etmişti, anneside onun acısına dayanamayıp o da intihar etmişti Jason kardeşiyle birlikte bi başına kalmıştı onlardan kalan bi ev vardı onda iyi kötü yaşıyolardı Jason 17 yaşında Leonardo ise 13 yaşındaydı. Jason çalışarak kardeşine bakıyordu.

Bundan sonra beraber yaşamaya başladılar Jason ve Max çalışıyorlardı Leo ve Alex ise okula gidiyorlardı. Leo okul çıkışları çalışmaya başlamıştı hepsi bi şekilde yaşıyolardı hiç olmazsa mutluydular.Alex Andrea ile hala görüşüyordu. Max, Jason ve Leo'da onunla tanıştılar ve iyi anlaşıyorlardı bazen onlarda bile kalıyordu. Hepsi aile gibi olmuşlardı ama Alex yaşadıklarını hiç unutmadı zaten olaydan sonra psikolojisi çok bozulmuştu eğer onlar olmasaydı tekrar o neşeli kız olamazdı. Hepsini çok seviyordu , onlarda onu çok seviyorlardı. Hepsi ona gözü gibi bakıyordu, koruyup kolluyordu. Alex derslerinde başarılı biriydi, notları hep yüksekti.

Bu arada Andrea'nın dedesi ölmüştü yani onu, annesine kızgın olduğu için bakmayı kabul etmeyen dedesi. Andrea' nın dedesi annesiyle babasının evlenmesine izin vermemişti ama onlar yinede evlenmişlerdi. Andrea da bu zamana kadar dedesini hiç görmemişti ve zaten göremeden ölmüştü Andrea sonradan öğrendi ki dedesi zenginmiş ve dedesinin annesinden başka çocuğu olmadığı için bütün herşeyi ona kalmıştı .

Andrea zengin olunca Alex lerede maddi açıdan biraz yardım ediyordu.

2 yıl geçmişti aradan ve Max 18 yaşında olmuştu ve 18 yaşına gidiği için yasal olarak holdinglerin sahibi o oluyordu . Annesinin ve üvey babasının elinden herşeyi aldılar ve holdingi onlar yönetmeye başladı Max ve Alex bir karar alıp aile olduklarını ve holdingin yarısını Jason ve Leonardo'ya verdiler holdingin adını değştirip "MJ & LA" yaptılar o sırada üvey babası para bittiği için annesini terkedip gitti, annesi sefil bi halde sokakta kalmıştı onlar dayanamayıp ona bir ev aldılar ve ona para vermeye devam ettiler ama nerdeyse hiç yanına gitmiyorlardı.

Tekrardan babasıyla beraber yaşaddıkları eve taşındılar o rayı çok seviyorlardı hem çok lüks değildi hem çocuklukları orda geçmişti.Karşı evde oturan Emily teyze ile tekrar görüşmeye başlamışlardı onu çok seviyorlardı. Küçükken onlara hep kurabiye ve limonata yapardı kendi çocuğu yoktu ama onları çocuğu gibi severdi. Zor günlerinde de Emily teyze onlara çok yardım etmişti.

Eve taşınalı 2 yıl omuştu Alex artık 16 yaşındaydı Leo da 17ydi. Max ve Jason 2 yılda holdingi bayağı büyütmüşlerdi en genç girişimciler ödülü bile almışlardı.

Artık mutluydular eski günler geride kalmıştı...

Never let me go ∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin