1

1.1K 25 0
                                    

Augusztus 26. Hétfő
7:15

Reggel mikor felkeltem elkezdtem készülődni. Úgy volt Miával megbeszélve hogy 8:20-kor talizunk és elmegyünk eggyett pizzázni. Elmentem a fürdőbe. Felöltöztem (kép fent) fekete hosszú hajamat kifésültem és hagytam hogy a vállamra hulljon. Jövő nyáron tervezem leszivatni és hamvas szürkérefestetni. Anyával már beszéltem róla de csak annyit mondott hogy majd meglátjuk. Úgy is megengedi. Miközben ezeken agyaltam meg mostam a fogamat és feltettem azt a minimális sminket amit használok. Nem vagyok egoista de azt gondolom hogy egy kiló smink nélkül is szép vagyok. Mint ahogy mindenki! Át mentem a szobámba és megnéztem hogy Mia írt-e. És igen! Írt!
Tezsvírem🙈😍🔐
Hali! Bocsi kincsem de közbejött valami. Majd mesélek este. Puszi élet! 💕
Hát jo... Akkor szabad a napom.
Babum😋😍🔥
Jolvan picim! Majd hívj! Pusza😘
Miután elküldtem az üzit lementem anyához.
-Anyuuuuu!!!
-Mond!?
-Mia lemondta a talit! Most mit csináljak?
-Nem tudom kicsim! Nekem most mennem kell egy tárgyalásra. Eggyet tudok...el tudsz velem jönni.
-De az olyan hosszu...és unalmas 😫
-Jobbat nem tudok 😶
-Hát jó. De nem öltözök át.
-Okés csak akkor haladj mert indulnom kell.
Felszaladtam a táskámért amibe beledobáltam a power bankom,a telóm,a fülesem meg a pénztárcám. Lent fel kaptam a cipőmet és már ültem is be a kocsiba.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
A bíróság épületében nagyon sok terem volt de mi egyhez mentünk. Nem is gondoltam volna hogy ezután az életem egyik legmeghatározóbb helye lesz. Anya előre ment. Arra kért hogy amikor az idekint ácsorgó emberek bejönnek mennyek be én is. 10 talán 15 perc telhetett el amikor kinyitódott az ajtó és az emberek betódultak. Én direkt utoljára maradtam hogy leghátulra betudjak ülni és senki ne vegye észre hogy zenét hallgatok. Aztán rájöttem hogy sokan szeretik a távolból figyelni az eseményeket így alig maradt hely a hátsó padokban. Kénytelen voltam előrébb ülni. Így viszont mindent láttam. És ettől a perctől kezdve eszembe sem jutott zenét hallgatni. Ugyan is a vádlott padnál egy osztály társam ült. Még hozzá Logan... Logan Brown.
Hát hogy is jellemezhetném...
Az iskola menője sztem ebből már mindenki érti 😒
-Logan Brown. Igaz hogy tegnap délelőtt molesztálás miatt jelentették fel?-szólalt meg a bíró.
-Igen.-mondta Logan miközben szüntelenül lefelé nézett.
-Igaz hogy az anyját próbálta meg megerőszakolni?
-Ő nem az anyám!
-A kérdésre feleljen!
-Igen!
-Köszönöm.
A tárgyalás többi része halványan él az emlékeimben. Egyszerűen lesokkolt hogy valakiről akiről nem is gondoltam volna ilyeneket hallok. Miután vége lett elképedve mentem ki. Tudtam hogy szembe kell nézzek Logannal hisz anya az ügyvédjük. Mikor megláttam anyát oda csapódtam hozzá. Kiértünk a folyósóra és ott találkoztunk Logannal és az apjával. Ha jól emlékszem Logant a nevelőapja jelentette fel.
-Jó napot!-köszöntem illedelmesen! Mikor Logannal találkozott a tekintetem láttam hogy nagyon meglepődött hogy itt voltam. Hát én is. Ezután a szüleink beszélgettek én pedig arrébb vonultam telefonozni. Egyszer csak Logant találtam magam előtt.
-Szia?-köszöntem.
-Miért vagy Itt?
-Mert Mia lemondta a talit.
-Értem. Ugye tudod hogy megöllek ha bárkinek bármit is mondasz erről az egészről.
-Ahham. Miának úgy is elmondom.
-Ha bent voltál hallottad mire vagyok képes! Csak egy szó...és neked annyi!
-Jól van nyugi már!
Ezután elment. Haza fele egy szót sem szóltam. Logan szavai jártak a fejemben. Tényleg képes lenne megölni csak hogy ne beszéljek?

17:15

Tezsvírem🙈😍🔐
Mizújs? Milyen napos volt?
Babum😋😍🔥
Nem sok. Hát elment...
Tezsvírem🙈😍🔐
Van valami baj?
Babum 😋😍🔥
Nem nincs! ❤
Elmondtam volna neki hogy mi volt de tényleg féltem kicsit Logantol...
És a nagyja még csak most jött.
Ekkor anya nyitott be. Felnéztem rá a naplómból és vártam mit mondd.
-Jahj bocsánat hogy megzavarlak. Egy tininek a legjobb barátja a naplója. Hagylak is.
Még mielőtt bármit mondhattam volna kiment a szobámból.

22:23

Már épp készültem letenni a telóm amikor azt jelezte hogy egy új engedély kérésem van.
Logan Brown
Ránéztem és azt hittem halucinálok. Minek írna rám Logan? Rányomtam az "elfogad" gombra és megnéztem mit írt.

Logan
Tudom hogy elmondtad Miának. Nem tudod tartani a szádat! Vigyázz egyedül az utcákon mert mindenhol ott vagyok. Vagy olyan fontos a kis életed? Akkor találkozzunk holnap 10:34-kor a könyves bolt melletti sikátorba.

Eléggé megilyedtem az üzenettől. És honnan szedi hogy én elmondtam? Hát az biztos hogy bezártam az ajtómat az ablakomat és az erkély ajtót is. Nehezen de le tudtam feküdni. Még 1-2 óráig forgolódtam és azon agyaltam hogy vajon el merjek-e menni holnap a kijelölt helyre...

~Hey guy! Remélem tetszik az első rész!! ~

SzolgalányWhere stories live. Discover now