4.

823 21 3
                                    

Hirtelen kinyilt az ajtó és valaki berántott egy teljesen sötét házba...

Nagyon megilyedtem. Sötet volt...vagyis nem. Hazudok mert a padló szélén a fal mellett végig volt rakva gyertyával. Az a valaki kegfogta a kezemet és elkezdett húzni egy ajtó felé. Bementünk a szobába és becsukta mögöttünk az ajtót. Sőt kulcsra zárta. Itt már félhomály volt ezért láttam hogy azon aki eddig csak rángatott azon egy szürke rövid újjú volt és egy fekete farmer.
Leültetett az ágyra és elém állt.
-Szia Sophie.-mondta Logan. Igen! Logan volt az. Fel ismerem a hangját.
-Mit akarsz Logan?
-Téged!-kacsintott rám.
-Egy alakalom...-egyeszkedtem mert tudtam a markában tart és valamit muszály tennem.
-Nem-nem.-mosolygott rám gúnyosan.-A szolgám leszel Sophika. (Ejzsd:Szofika)
-Hogy mi? Dehogy leszek.-akadtam ki egyből.
-Sophie! Szereted a családod? Ha igen akkor szót fogadsz. Tudod nagyon jol hogy mire vagyok képes.
És igen. Tudtam. Ugyhogy kénytelen voltam bele menni.
Logan ledöntött az ágyra. Elkezdte csókólgatni a nyakamat és egyre lejebb ment. Ruhán keresztül puszilgatott majd mikor leért akkor a szoknyámat felhajtva bugyin keresztül puszilgatta szeméremtestemet. Akaratlanul de felnyögtem. Ő pedig ezt biztatásnak vette. Vissza jött fentre majd levette a felsőmet és így puszilgatott nyalogatott. Levette a melltartómat és a mellemmel játszadozott. Szivogatta,harapdálta. Majd ment lejjebb és lejjebb. Levette a szoknyámat és már csak a bigyim takart. De ő levette. Kicsit kínosan éreztem magam hogy egyből kifeküdtem neki. De féltettem a családomat. Nagyon! Mikor már nem volt rajtam semmi a nemiszervemhez hajolt és bele nyalt. Beleremegett a testem. És ő folytatta. Addig nyalt mig el nem mentem. Aztán rajtam volt a sor. Bár nem akartam mégis kénytelen voltam meg tenni. Levettem a pólóját és végig puszilgattam izmos felső testét majd elértem oda. Óvatosan kicsatoltam övét és lehuztam naciját a boxerével eggyütt. Es ott volt.
-Nem is kicsi...-és ennyi ami az eszembe jutott. És én is kielégítettem. Utánna az ágyra dobott és melleim markolászása közben belém hatolt. Nem szabadna ezt mondanom de nagyon jo volt. Élveztem. Miután lihegve feküdt mellém én szigorúan a plafont bámultam. Nem tudtam mi lesz ezután. Minden nap át kell jöjjek hogy megdughasson? Valószinűleg megérezte a bizonytalanságomat és felém fordította fejét miközben és még mindig a plafont bámultam.
-Jo voltál.-mosolygott perverzen.-és mielőtt azt hinnéd,nem kell minden este jönöd hogy megdughassalak. Én azt szeretném hogy minden szabad idődet itt töltsd és megtennél mindent hogy boldog legyek.
Én erre csak bólintani tudtam hisz nem tehettem mást. Féltem tőle.
-Nah!-nézett a szemembe.-Holnap suli.-mosolygott.
-Uhum.-dünnyögtem.
-Reggel eggyütt megyünk suliba.-jelentette ki.-Hétre a házatoknál vagyok. Készülj el.-mondta és felült. Lassan én is felültem,felöltöztem és feláltam.
-Szia Sophie.-mosolygott rám és közelebb lépett. Megcsókolt majd simán kisétált a szobábol. (...)

~Nem soká kövi! Puszi nektek addig is!😘❤~

SzolgalányWhere stories live. Discover now