Mikor felkeltem egyből azon rágódtam hogy vajon tényleg ide jön? És tényleg eggyütt megyünk suliba? És tényleg ugy teszünk mintha normális pár lennénk? Aztán elmentem felöltözni.
Ittam egy kávét, felkaptam a tatyómat és felvettem a cipőmet. Ránéztem a telomra hogy mennyi az idő és egyszerre több dolog is történt. Átváltott a telom 6:59-röl 7:00-ra,és csöngettek. Kinyitottam az ajtót és ott állt ő.
-Mehetünk hercegnő?
-Öhh jah.
Csak sétáltunk egymás mellett mint két régi barát. Pedig egyeltalán nem vagyunk azok.-Szia...sztok.-köszönt furcsán Mia a kapu mellől ahol mindig várni szokott.
(Mia Walker, 17 éves. A szüleivel él. Anyja Bella Walker jogász,apja Thor Walker szintén jogász. Shopia Carpenter legjobb barátnője. New Yorkban született és ott is nőtt fel. Egy elit magán suliba jár.)
-Hali.
Most az egyszer nem mentem oda hozzá mert éreztem hogy az nagyom kínos szitu/beszélgetés lenne.Logan egésznap mindenhova követett. Szó szerint még a wc előtt is megvárt. Kezdett elegem lenni belőle. A haverjai is furán méregettek minket. Marci oda is jött megkérdezni hogy mi van Logannal mikor wc-n volt.
(Márton Hadeway, 17 éves. Apjával él. Anyja Theodora Hadeway elment és másjol alapított családot. Apja Márton Hadeway a polgár mester főtitkára. Logan Brown eggyik haverja. New Yorkban született és ott is nőtt fel. Egy elitt magán suliba jár.)
-Foggalmam sincs. - mondtam neki.
Ugy döntöttem hogy színlelek egy kis rosszullétet és haza megyek itt hagyva Logant a picsába. Elkértem az eggyik oszt társamtól a legalább 3 árnyalattal világosabb korrektorját és kicsit lesápasztottam magam. Aztán szemceruzával húztam egy halvány csíkot a szemem alá amit aztán elmaszatoltam és kicsit olyan hatást keltett mintha karikák lennének a szemem alatt. Végül egy kis pirozst rúzst kentem az orromra. Szét kentem azt is, túl sokszor fújt orrot imitálva. Aztán pár össze gyürt zsepit tettem a zsebembe majd írány az igazgatói iroda.Itthon fekszem az ágyamon amikor hallom hogy anyu haza ért. Eléggé hatásos volt a "betegségem" mert az igazgató nő még meg is sajnált. Azt mondta hogy ha nem érzrm magam jol akkor holnap sem muszály jönnöm.
-Szia anyu. - rohantam le a lépcsőn. Aztán nagyon megilyedtem. Anyu véres kézzel jött haza.
-Mi történt?? - kérdezem aggódva miközben fertőtlenítőért, gézért és ragtapaszért megyek a fürdőbe.
-Valami te korú huligánnak a fejébe volt húzva a csuklyája igy nekem jött és neki lökött az eggyik oszlopnak amiből pont ki állt valami és ahogy estem végig húztam rajta a kezem.
Bekötöttem a kezét majd amikir anyu azt mondta ne aggódjak nincsen semmi baj, jolvan akkor lassan fel battyogtam a szobámba.
"Valami te korú huligán!" "Valami te korú huligán!"
"Ha szereted a családod itt maradsz!"
"Nem vagyok a cicád!"
"Akkor búcsúzz a családodtól!"
"Valami te korú huligán!"
"Nem vagyok a cicád!"
"Ha szereted..."
"Akkor búcsúzz..."
"Huligán..."
Nem hagytak nyugodni az emlékek...
Tudtam hogy ő csinálta. És azt is hogy ez csak egy ízelítő volt és ha továbbra is menekülök előle akkor nem fogja abba hagyni. Ugy látszik ez az én sorsom. Mindent meg kell tennem anyu éppségéért.
"És mi lenne ha szólnék neki?"
"Áhh Logan meg tudná..."
"Ez ellen sajnos nem tudok tenni."
Ezeken gondolkodva bealudtam.Helloka. Huh hát sajnálom hogy ilyen ritkák a részek csak elég zsufolt a nyár. Viszont rájöttem hogy hajnal 2-kor tudok a legjobban írni. 😄😄
Igyekszem a részekkel viszont Szombaton(holnap😱) indulok Nagykállóra táborba és majd csak Augusztus elején jövök haza. De megígérem hogy minden szabad percemben írni fogok😅❤️ Ugyhogy ne aggódjatok egy-egy rész lesz csak nem sok. Szerencsére Augusztus elején nem nagyon van programom ugyhogy ott majd több rész is lesz. Addig is puszi nektek és jó nyarat!! 😘❤️
Csamina személyesen🙄😂🤙