3

836 23 8
                                    

Nagyon megilyedtem...
Nem tudtam mit csinálhatnék...

Megfordultam és Logan volt mögöttem.
-Azt hitted elkerülhetsz?-dörmögte.-Meg vagy Shopie.
-Haggy már békén Logan. Semmi közöm hozzád.
-Ó dehogy is hagylak... Van egy ajánlatom.
-Nem kell nekem az ajánlatod.-vágtam az arcába és lehámoztam magamról a kezeit. De ő utánnam nyult és megfogta a csuklómat.
-Nem mész te sehova. Tudod mire vagyok képes. És ha szereted a családod akkor itt maradsz.
-Hogy mersz a családommal fenyegetőzni?
-Tök nyugodtan.-mosolygott rám gúnyosan. Ahj. Tudtam hogy mire képes. Tudtam hogy képes bántani a családomat.
-Mit akarsz?-fordultam vissza hozzá.
-Hát nem is tudom. Egy kis kiengesztelést.-mondta perverz mosolyra húzva a száját.
-Hogy mit?-kérdeztem furán.
-Azt akarom cica hogy a szolgám legyél.-mondta miközben a szemembe nézett.
-Nem vagyok a cicád és nagyon elhitted hogy majd én a szolgad leszek.-néztem lesajnálóan a szemébe.
-Akkor búcsúzz a családodtól.-kacsintott rám és elindult a másik irányba. Tudtam hogy képes rá...tudom hogy nem haggya ennyiben.
-Várj már!-kiabáltam utánna kétségbe esetten. Meg fordult és vissza illegett billegett.
-Mondd cica.
-Mit szeretnél?-kérdeztem óriási gombóccal a torkomban.
-Legyél 20:00-kor az ajtómnál.-súgta a fülembe majd végleg elment. Utánna néztem majd megfordultam hogy bemenjek a könyvtárba amikor Mia kijött.
-Miért nem jöttél be?
-Rosszul éreztem magam és inkább kint maradtam a friss levegőn.-improvizáltam.
-Hát jo...de akkor haza kéne menned.
-Lehet.-néztem rá.-nem jössz te is be hozzánk?-mosolyogtam rá.
-Dehogynem!-mondta! Nah hát igen. Mia kinem hagyná hogy hozzán jöjjön. Anyu is imádja őt,Mia is imádja anyut de leginkább a főztjeit 😂😂 (...)
Miután haza értünk felmentünk a szobámba és ott beszelgettünk meg elvoltunk. Minden eggyes pillanatban eszembe jutott hogy ledarálom neki az egészet. De aztán eszembe jutott hogy ha Logan fülébe jut hogy elmondtam akkor nem uszom meg szárazon. Ugyhogy végül nem mondtam el.
(...)
18:47

-Nah jol van én megyek.-mondta Mia.
-Jol van csajszi. Majd beszélünk.
-Okés.-mondta miközben az ajtó felé vettük az irányt.
-Szia.-öleltem meg.
-Szia.-mondta és kilépett az ajtón. Felmentem és elkezdtem készülődni. Elősször fogat mostam majd kivasaltam a hajam és feldobtam egy kis sminket. Füstös szem,bordó száj. Aztán a szekrényem felé indultam és elkezdtem kerezsgelni. Majd végül erre jutott a választás:

Felkaptam majd a kistáskámba tettem a telom,a biztonság kedvéért egy óvszert,a fülesem meg zsepit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felkaptam majd a kistáskámba tettem a telom,a biztonság kedvéért egy óvszert,a fülesem meg zsepit.
Lementem,felkaptam a cipőmet:

 Lementem,felkaptam a cipőmet:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd kileptem az ajtón. Bedugtam a fülesem és zenét hallgattam miközben a sötét utcában sétáltam. 10-15 perc mulva már ott voltam. Megáltam a kapuban és azon gondolkoztam hogy úristen mire válalkoztam. Lassan oda sétáltam az ajtóhoz és csengettem. Hirtelen kinyilt az ajtó és valaki berántott egy teljesen sötét házba...

~Itt is lenne a kövi! Bocsánat hogy ennyit késtem!~

SzolgalányWhere stories live. Discover now