Arra hogy rossz helyen fordultam le már csak akkor jöttem rá amikor már ahhoz a fához értem ahol a pacó sörénye be volt akadva. Elöntött a szomorúság, hogy nem láthatom soha többé. Pár percel később meghallottam a paták dobogását majd rögtön utánna azt a jellegzetes fekete-fehér szőrt.- Hát visszajött!- gondoltam. -Most már sose hagylak el!- suttogtam meghatottan és erre visszaigazolóag a tinker nagyot nyerített és közelebb lépett.- Tudod mi jutott eszembe? Hogy még nevet sem attam neked. A Bella megfelel? Illik hozzád. -Nyihaha!-Ezt igennek veszem :) Bár velem jöhetnél, de a nagyim, se a bátyám nem engedné. Várj csak most jut eszembe, hogy egyvalakinek mégis elmondhatnám a titkom és ott te is ellehetnél Bella. Az unokatestvéremre gondoltam Petrára. Ez nem is rossz ötlet, hiszen neki vannak lovai!- derültem fel.-Na gyere paci nekem még ma feladataim vannak és a szüleim már nem tudják hol voltam ennyi ideig. Ráadásul téged is titokban kell tartanalak. Na mindegy siessünk. Amikor hazaértünk halkan az istálló felé indultam, de ma nem volt szerencsém mert Milánba botlottam. -Mit keresel itt hugi? Csak nem arról a rejtélyes lóról van szó amit tegnap találtál?-Először is honnan tudsz róla? Másodszor pedig miből gondolod, hogy róla van szó?-Ahogy te mondanád hugi: először is nekem is van fülem hallok egyet s mást, másodszor pedig ott legel az udvaron.Azt hitted nem veszem észre? Elborzadtam-Légyszi ne mond el mamának mert ő visszaküldené az erdőbe!
-Hugi én....( Folytatása következik)
KAMU SEDANG MEMBACA
A talált ló
AcakEnnek a történetnek a főszereplője egy 12 éves lány aki egy kicsit ducibb ezért piszkálják.Egyik nap talál egy lovat és az egész élete megváltozik... Megírásban sokat segített @Michellestexv