Not : Arkadaşlar vizelerdi işe gir çalıştı malum uzun süredir bölüm gelmiyor bunun için sizden özür dilerim.
Buraya geleli nerdeyse 1 hafta geçti bu süreç içerisinde Yamiden çok şey öğrendim.Karşılaşmalar nasıl yapılır , ne için karşılaşmalar düzenlenir , hakemler kim olur , ırkların başlıca özellikleri nedir ve bu dünya nasıl bu hale geldi gibi binlerce sorumu sıkılmadan ve usanmadan cevapladı.Sanırım öğretmeyi seven bir kişiliği var.Ben de öyle boş durmadım ne anlattıysa ince detayına kadar yazdım ve üstünden tekrar ettim.Hatta bu dünyanın dilini bile öğrenmiştim.İşin komik kısmı Dünyada beni bunu yapmaya yeltendirecek hiç birşeyin olmaması ve burda ise bunu kendi isteğimle yapmam.
Bu sabah uyandığımda Yami ortalıkta yoktu ben de şans bu şans diye düşünüp dışarıya çıktım.Bu onsuz ilk kez dışarda dolaşışımdı ve ne zaman dışarda dolaşsam bu gördüğüm manzara bana hep ait olduğum yerdeymişim gibi hissettirdi.Hatta bu gün bi çılgınlık yapıp ondan habersiz iş bulcaktım.Buna büyük ihtimalle sinir olcaktı ama inanın dostlarım bu kızın kızgın halini görmeyi her şeye değişebilirsiniz.O kadar tatlı oluyor ki kızdığında size anlatamam.Sonunda ana şehir meydanına ulaşmıştım burası esnafların yoğun olduğu yerdi aynı zamanda.Her yerden satıcıların malını satmak için oluşturduğu sloganları duyabiliyordum.Sanırım esnaf olmak her Dünyada aynı.İşin garibi burda para da kazanmıyordun sadece hizmet yapıyorsun.Bu insanlar ne için bu kadar istekliydi anlamıyordum.Bunu anlamak adına durup bir esnafla konuşmaya karar verdim.
-Merhabalar amca bana şu elmalardan 1 kilo verebilir misin ?
-Hayhay evladım hizmet kağıdını görebilir miyim ?
Hizmet kağıtları şuydu.Bu Dünyada gariptir ama bir para birimi yoktu.Hizmet kağıdı denilen işte geçirdiğin süreyi ve verdiğin hizmeti
içeren bu şeyle alış veriş yapılıyordu.Yani sen başarılı olduğun bi konuda işe giriyorsun ve sistem senin hizmet ettiğini saati saatine yazıyor.Daha sonra bunla başka bir yere gidiyosun ve bedavaya hizmet alabiliyorsun.Yani bu sistem az buçuk kominizmi andırıyordu.Ben de bu Dünyaya eğlenmek için geldiğimden ve hayatta çalışmayacağımdan dolayı ona Yaminin hizmet kağıdını gösterdim.-Evladım bu senin hizmet kağıdın değil.Bu başka bir kişinin.
Bu noktada çok sağlam bir yalan söylemeliydim.Çok şanslıydım ki bu konuda uzmandım.
-Abi ben kör olarak doğdum ve geçenlerde gözlerimi büyüyle zar zor açtırdım.Böyle her yeri geziyorum her şeyi tanımaya çalışıyorum bu şey yani elmayı zaten o al dedi bana.
-Anladım evladım geçmiş olsun hemen veriyorum.
-Amca bu arada aklıma bir şey takıldı ve sormak istedim sakıncası var mı?
-Sor evladım çekinme.
-Sağolun.Para geçmediği halde neden esnaflar hizmet etmek için bu kadar isteklikler sonuçta toplumda herkes bir şeyler alma konusunda eşit statüde.
-Bak evladım bunun iki sebebi var :
1-)Bu insanların bazıları hizmet etmeyi seviyor ve hizmet kağıdını doldurmak için yapıyor.
2-)Bu insanlardan bazılarıda müsabakalarda yenilip kurallar gereği hayatı boyunca bunu yapmaya zorlanıyorlar.-Bak bu hiç aklıma gelmemişti sağol amca kolay gelsin.
Bu konuşma aklımda şimşekler çaktırmıştı.Birini yendiğin taktirde ona koyduğun şartı kesinlikle yerine getirmek zorundaydı.Ulan Erdem bu sayede güzel kızlardan oluşan bir harem yapabilirsin , yaşadım bee.Ve anında güzel bi kız aramak için dolaşmaya başladım.Çok değil bi kaç metre sonra çift kişilik bir masada oturan mavi gözlü , pembe saçlı , al dudaklı güzel bir elf kızı gördüm.Önünde satranç takımı vardı ve o an kendimi tutamayıp kötücül kahkalarımı attım.Sizlere bir şey söyleyim mi dostlarım eski çürümüş Dünyada yapmaktan zevk aldığım tek şey buydu.Ben zamanında Magnusu bile dize getirmiş adamım beni yenmesinin imkanı yoktu ahhhahhaaha.Bu kız artık benimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elitlerin Dünyası - Main Route
AdventureHerkese merhaba arkadaşlar.Uzuuun bir aradan sonra hepinizle tekrar yeni bir hikayede buluşmaktayım.Önceki hikayem olan ElitsWorld'ın ne kadar amatörce ve basit bir hikaye olduğunu daha demin okuyunca anladım ve tada!.Yeni bir hikaye ile burdayım em...