ŞİMDİ OKUDUĞUN HEP ONE DIRECTION No Ficción Sıkıntıdan ... Onlar benim Bebeklerim❤💙💙❤ Hem Fotoğraf hem de onlarla ilgili biraz bilgi ♡♡ Umarim beğenerek ve keyifle okursunuzzz♥♥♥ Kitapla ilgili bana söylemek İstedikleriniz varsa çekinmeden mesaj atabilirsiniz♡♥♡♥♡ Simdiden iyi okumalarrr♥♥♥♥ #directioner #harry #liam #louis #niall #onedirection #zayn BURÇLARI 89 13 28 zyn_tomlinson tarafından zyn_tomlinson tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia ✅Liam: Başak Burcu Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ✅Louis: Oğlak Burcu Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ✅Harry: Kova Burcu Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Zayn: Oğlak Burcu Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Niall: Başak Burcu Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.