ŞİMDİ OKUDUĞUN HEP ONE DIRECTION Kurgu Olmayan Sıkıntıdan ... Onlar benim Bebeklerim❤💙💙❤ Hem Fotoğraf hem de onlarla ilgili biraz bilgi ♡♡ Umarim beğenerek ve keyifle okursunuzzz♥♥♥ Kitapla ilgili bana söylemek İstedikleriniz varsa çekinmeden mesaj atabilirsiniz♡♥♡♥♡ Simdiden iyi okumalarrr♥♥♥♥ #directioner #harry #liam #louis #niall #onedirection #zayn İSİMLERININ ANLAMLARI 44 17 16 zyn_tomlinson tarafından zyn_tomlinson tarafından Takip Et Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et ✔Louis: Ünlü Savaşçı Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ✔Harry: Ordu Hükümdarı Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ✔Niall: Şampiyon Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ✔Liam: İradeli Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ✔Zayn: Güzel Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.