✅Arkadaşları onun için büyük bir "Belieber" diyor. Öyle ki Niall, Justin ile tanıştığında öyle bir çığlık atmış ki Harry onu dışarı çıkarmak zorunda kalmış.
✅Utangaç kızlardan hoşlanıyor.
✅Uykuyu yemek kadar çok seviyor. Uykusuz asla yapamaz, grubun diğer üyeleri konserler filan derken az saatler uyusa da Niall uykusunda vazgeçemiyor. Grubun en uykucusuymuş.
✅Bir gün LAX hava alanına vardığında Miley Cyrus'un "Party In The USA" şarkısını söylemiş.
✅Sıkıldığında İrlanda dansları yaparmış.
✅Öpüştüğü kız sayısı çok azmış.
✅Niall, "What Makes You Beautiful" video klibini ilk izlemelerinden önce videoyu durdurmalarını istemiş ve "Bekleyin! Bir şeyler yemem gerek," diyerek mutfağa koşmuş.
✅Niall sadece baktığında bile gülümsemesini sağlayan bir kız arkadaş istiyor.
✅Niall saçları seviyor, kendini için "saç fetişi" diyor.
✅Favori kadın sanatçısı Cherly Cole, erkek sanatçısı ise Michael Buble.
✅Favori filmi Grease.
✅Niall gerçekte solak fakat gitarı sağ elle çalıyor.
✅Diğer 1D üyeleri gibi Niall'da Bruno Mars ile çalışmak istiyor.
✅Niall, Twitter'da ona sürekli "Beni takip et." yazılmasından nefret ediyor.
✅Niall Horan'' Bir adam olup bir kadının kalbiyle oynamaktansa , bir çocuk olup kağıt uçaklarla oynamayı tercih ederim❤❤❤
✅Niall: Ben matematik dahisiyim!
Louis: 675 kitap artı 345 kitap eşittir?
Niall: KÜTÜPHANE! Daha zor sorular sor Lou!✅Niall 5 yaşındayken amcasının düğün pastasının üstüne oturmuş
✅Hayranlarından en çok 'Benimle evlenir misin?' sorusunu alıyor ve her zaman 'Evet' cevabını veriyor.
✅İnsanlara sarılmayı gerçekten çok seviyor.❤
✅Niall grupta sırları açığa çıkartan kişi.
✅Görünmez olduğunu düşünüyor. Ve özel bir yeteneği olsa bu 'Görünürlük' olurdu.Herkesin onu görmesini isterdi.
✅Ona yemek yapabilecek ve gerçekten aşkını gösterebilecek bir kızla beraber olmak istiyor.
✅X-Factor 'den beri tanıştığı bütün ünlüler ile çekilmiş fotoğraflarını çerçeveletiyor.
✅Yemek yemeyi,Futbol izlemeyi ve oynamayı ve gitar çalmayı çok seviyor
✅Duş yerine banyoları tercih ediyor.
Bunu neden yaptım bilmiyorum ama sadece Niall ile ilgili bir bölüm oldu. Gecenin beşinde bölüm atmak....😂 Neyse umarım beğenirsiniz.😊
Öpüldünüz😘😘😘😘
Medyayı kesinlikle izleyin😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP ONE DIRECTION
No FicciónSıkıntıdan ... Onlar benim Bebeklerim❤💙💙❤ Hem Fotoğraf hem de onlarla ilgili biraz bilgi ♡♡ Umarim beğenerek ve keyifle okursunuzzz♥♥♥ Kitapla ilgili bana söylemek İstedikleriniz varsa çekinmeden mesaj atabilirsiniz♡♥♡♥♡ Simdiden iyi okumalarrr♥♥♥♥