》Vuhuu :D Kuyinlerim, 50+ kişi olmuşuzz ! Bir günde hemde. Harikasınız! Seviyorum sizi,siz de sevin beni.
Bu arada adınızı Aleynator koydum assdfj. Hadi hayırlı olsun bbqler. Ne salağım aq. Görmemişin 50+ okuyucusu olmuş. Ne diyom ben ya? Madafaka??
ღ Good okumalar ღ
''Sayın yolcularımız,uçağımız Mardin Havalimanı'na iniş yapmıştır! ''
Anonsla birlikte Lina'yı kucağıma alıp,Lana'nın da elini tutup uçaktan indim. Tüm yolcular inmiş, bavullarını almak için sıraya girmişti. Ve her zamanki 'zekili fikir' lerimden birini yapmaya koyuldum.
QAYNAQ YAPMAQ!
'' Lana, hadi seninle bir anlaşma yapalım'' dedim kurnazca kaşlarımı kaldırarak. -Büyük ihtimalle beceremedim ve kaşlarım götüm gibi oldu,çaktırmayın.-
''Ne iştiyoyşun şöyle bakayım?.''
Oo,Lana hanım. Götününüz uçuyor hani. Biraz da yere deysin, yazık ona.
'' Bak Lana, bir an önce dedeye gidebilmek için ön sıralara geçmemiz gerekiyor Şimdi sen en önden ikinci abinin yanına git, şurdaki abla sizi çağırıyor de ve onu sıradan çıkar. Ben oraya geçeceğim,sonra sende kaçarak yanıma geleceksin. Dondurma karşılığında. Oke? ''
'' Anyaştık. ''
Lana piç smile yaparak öndeki yirmili yaşlarındaki gence gitti ve '' Şuydaki şayışın ve şekşi abya şizi çağıyıyıoy.'' dedi.
*Alkışlar sana Aleyna. Çocuk senin evde '' Oha çk dş, çk sksiii .s.s '' diye attığın çığlıkların sayesinde öğrendi tabii bunları. Aferin. *
Sanane aq? Sanane benim ablalığımdan? Sanane lan? Sanane benim kamera açtığım seksi çıcıklardan- Tamam söylememiş bil. Nerde kalmıştık? He sanane? S-a-n-a-n-e. S.A.N.A.N.E. Anlatsana biraz? Sanane göt?
Yuh aq. İç sesimle kavga ediyorum. Çk nrmlm phen .s.s
Onlar sıradan uzaklaşınca hemen çocuğun yerine kapaklandım ve yüzüme qaynaq piremsesi gülümsememi yerleştirdim. İçimde de, iç sesimle birlikte ben imzalı 'Phen Q@yn@q Y@ptıw ' şarkısıyla twerk yapmaya başladım.
Yine çok zekiyiz. Dağılın.
Genç ''Hani nerede? ''diye embesil edasıyla etrafı süzmeye başladığında Lana oradan sıvışarak yanıma geldi.
''Seninle gurur duyuyorum asker. '' dedim gülümseyerek.
''Şana daha ne kaday daha şöylemem geyekiyoy abya. Ben göt de deyilyim, may da deyiyim, aşkey de deyiyim. Piyenşeşim ben. P-İ-Y-E-N-Ş-E-Ş ''
Bir Aley atasözü der ki; Lana seni kim sikti yavrum?
Oflayarak ''Her neyse. Tebrikler piremses. '' dedim.
Bavulları alınca hızla binanın içine girdim ve dedemi arayıp vardığımızı söyledim. O da havalimanının çıkışındaki siyah BMW'ye gelmemi söyledi. Eşek ölüsünden daha ağır bavulların koluna asılıp çıkışa vardığımda, çok yakından tanıdığım ve bebekken hep kıllarıyla oynadığım adamı gördüm:
DEDEMİN UŞAĞI MAHO!
'' Maho! diye cırlayarak boynuna atladım. O da büyük bir içtenlikle sarılmıştı.
Ben bu içtenliği biliyorum tabii...
No no no içim fesat değil...
Maho, on dört yaşımdan beri bana aşıktı. Bu da benim kahkahalarla gülmemden başka hiç bir etki yaratmıyordu. Geçen sene, karısından boşanmıştı benim için. Sonra da gelip beni babamdan istemişti. Maho'nun suratının nasıl dağıldığını anlatmama gerek yok sanırım.
Dedemin şiddetli öksürüğü ile birlikte ayrıldık ve ben dedemin yanaklarına yapıştım. Adamı iyice boğduktan sonra kollarından ayrıldım ve çocukları da alıp BMW'ye bindim. Dedemlerde binince havalimanından çıktık.
'' Derslerin nasil yavrım? '' diye sordu dedem.
''İyi işte. '' diye geçiştiriverdim hemen.
*Dikkat et, çarpılacaksın. *
İç ses, ananı yolda gördüm. Veriyodu hani *_*
'*********
Sonunda evin önüne gelmiştik. Taştan, bir sürü gözü olan üç katlı bir evdi. Ve etrafında davulcu,zurnacı ve en aşağı yüz tane insan türkü söyleyip saz çalıyordu. Yüzümde anında (-_-) ifadesi oluştu ve dedemin kolunu sarmalayıp gözlerimi pörtlettim.
'' Dede bunlar ne yapıyor? '' dedim hızlıca.
Coşkuyla '' Bu herifler siye gelişini kutlıyır Aliyna! '' deyince, dedemi hızla sarsıp '' Dede benim migrenim var, gitsinler ne olur! '' dedim bağırarak.
'' Miğren? ''
'' Recep Şaban Ramazan dede. Başım ağrıyor diyorum, gürürltüden rahatsız oluyorum! ''
Dedem kaşlarını çatıp davulcuları ''kışkışladı''. Yüz kişiden yirmi kişi kalmıştı.
Aq siz de gitsenize?
Triplerine girmişken dedem elini omzuma atıp beni o yirmi kişinin yanına götürdü.
'' Selamın aleyküm gülümm. Ben Raziye.''
'' Hoşgelmişsin bacım. Biye Şemo derler. Emme adım Şehmuz'dur,memnun olmuşam. ''
'' Abooo! Gıızz Aliyna! Ne cok büyümüşsen, dombik dombik olmuşsan. ''
'' Halasının güllü! Ayy goca vakti gelmiştir bunun buba! ''
WTF?
+ 3 vote YB gelir, öpüldünüz ^^.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gülü
HumorTumblr Girl Aleyna'nın Mardin'deki yeni yaşamını okurken gülmekten gebereceğiniz ben tarafından onaylanmıştır! Tüm hakları Keke'nin şalvarında saklıdır ®