1. Ce-i aia scoala

30 3 0
                                    

Scoala... Scoala este un loc in care legi prietenii si creezi dusmanii. Te alaturi unui grup sau stai singur 4 ani unde inveti cum se scrie, citii, numara, colora fara sa depasesti liniile, chesti care te ajuta in viitor.(sau poate nu)

Scoala... Un loc poate minunat pentru unii dar pentru altii poate fii un loc de cosmar. Unii pot fii diferiti de altii. Se adapteaza,mai bine sau mai rau, se imprietenesc mai repede sau mai incet. Unii au norocul sa fie populari, unii raman in umbra chiar daca au calitati mai mari decat 'popularii'. Unii sunt destepti, fiind favoriti de profesori; unii sunt certati ca de ce au luat note mici.

Exista multe detalii minuscule, neimportante care diferentiaza un copil de altul, un grup de altul, o scoala de alta. Detalii minuscule care pot strica 4 sau 8 ani din viata unui copil sau detalii minuscule care vor duce un copil spre 4 sau 8 ani de fericire si bucurie, popularitate si iubire poate. Prietenii si dusmanii care trec, se iarta dar nu se uita. Si poate voi credeti ca vorbesc despre liceu sau scoala gimnaziala, dar defapt eu vorbesc despre scoala primara. Da, ati auzit bine. Scoala primara.

Scoala primara.... Inocenta unui copil care intreaba:" Cand coloram cu stiloul?". Bucuria unui copil care se joaca de-a prinselea sau de-a va-ti ascunselea in curtea scolii. Creativitatea unui copil care stie sa deseneze o floare. Frica unui copil din clasa a 4-a cand afla ca invatatoarea lui nu va mai fii in clasele gimnaziale. Teama de vaccine in clasa a 2-a. Toate aceste lucruri se intampla intr-o clasa primara normala, dar...

Ce este special in aceasta poveste? Pe cine oare ii intereseaza ce se intampla intr-o scoala primara? Copii mici certandu-se pe un caiet? Da! Da asa este! Dar cumva nu stiu cum, destinul i-au adus pe Coco, Larisa si Alex sa vina intr-o scoala in care viata lor se v-a schimba complet.

Ce-i aia scoala? Intreaba Larisa pe mama ei, in timp ce mama ei o ajuta sa se imbrace cu cea mai frumoasa rochie.

Ce-i aia scoala? Intreaba Coco pe mama lui, in timp ce mama lui il ajuta sa aleaga cea mai buna camasa din lume.

Ce-i aia scoala? Intreaba Alex pe mama lui, in timp ce mama lui ii alege un tricou decent si elegant.

Septembrie bate la usa. Copii de gradinita acum sunt la scoala, unde işi vor petrece 4 sau 8 ani din viata in. Copii micuti tinandu-se de mana cu parintii lor, intra prin portile cladirii unde elevii isi vor petrece timpul.

Intrand in curte o vedem pe glorioasa Larisa mergand fericita in scoala, pe neindemanaticul Coco care s-a impiedicat cand a pus piciorul in curte( poate de emotie) si pe sportivul alex care deja vrea o minge ca sa se joace cu.

POVESTITOR COCO:
Am intrat cu piciorul stang probabil. M-am impiedicat si era sa pic. Ce ciuda mii!!! Toti oamenii s-au uitat inspre mine, dar e ok. Mi-e frica un pic sa fiu sincer. Oare cum va fii, oare ce trebuie sa facem, ce trebuie sa zic? Sper sa nu plang! Sper sa nu zic nimic ciudat!

Ma uit peste tot si nu vad pe nimeni cunoscut. De ce? De ce? Andrei, Maria, Alex, Larisa? Larisa.... De ce? Macar ea... Macar ea?

La gradinita mi-a placut asa de mult de ea. Indragostit! Am fost cei mai buni prieteni si ea a venit la mine, eu am mers la ea. Ne cunoastem foarte foarte bine dar... Ea nu ar fii cu o stafie asa ca mine. Nu-s urat ca naiba dar Fat-Frumos nici de cum!
Pentru 5 minute umblu si umblu si nu vad pe nimeni dar ce sa fac....... Vad ceva. Un corp cunoscut. O fata cunoscuta. Ochii aceia frumosi... Este Larisa!!!!!

POVESTITOR LARISA:
Doamne de cat astept sa plec de la gradinita aia plicti si sa vin aici. Scoala sper sa imi schimbe viata total. Du-te, mananca, activitati, somn, pleaca! Ce ii asta?? Gradinita de copii mici!

O schimbare mi-ar face bine. Asa ca... Am venit la scoala. Am ales o rochita frumoasa care chiar ma face sa arat bine. Pantofi comozi. Parul perfect. Numa bine de plecat.

Ajung in fata portii si vad o sumedenie de copii. Ce fain va fii! Am mers pana in mijlocul curtii sa vad daca cineva pe care cunosc este aici dar... Nimeni!! Nimeni!
Am mai mers 5 minute si nimic. Am devenit un pic ingrijorata pana cand mama m-a atins pe umar si mi-ai zis sa ma uit in spatele meu.

Acolo era o faţa cunoscuta. Baiat cu parul scurt? Oare cine era! El a zambit, eu dupa el, e clar ca e Coco!

POVESTITOR AUTORUL:
-L..L..L..Lari...Larisa!!!
-Cocoooooooooooooooooo!!
Alergand unul inspre altul, s-au imbratisat cat de tare au putut.
-Nu imi vine sa cred!
-Nici mie!
-Doamne Lari, iti dai seama. Suntem la scoala!!!
-Stiu. Yayyy!

-ccooocoo... Lariiisaaa!

Intorcandu-se sa vada cine ii striga, ei il vad pe Alex alergand spre ei cu viteza luminii. In 2 secunde ii vezi imbratisndu-se. Moment perfect!
- Toti 3 ca mai demult!
-Oare ce crede-ti ca se va intampla in scoala. Oare va fii ca si in filme. Oare voi gasi un Făt-Frumos?
-Fă ce vrei tu Larisa, dar eu vreu o fata!
-Ok, ok toate pe rand. Prieteni acuma incepe viata noastra!

-Copii haideti aliniati-va in clasa voastra si sa incepem....

Sa incepem.....

 Memories Vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum