3. Carina ai Antonia

31 3 0
                                    

   -Tu nu esti in clasa noastra!
   -Ba da sunt, tu poate nu m-ai vazut!
   -Nu ai fost atunci cand ne-a dat domna invatatoare ecusoanele. Pleaca!
   -Emil nu fii asa. Carina este colega voastra noua. Daca ea nu a fost a inceputul anului, nu inseamna ca o s-o marginalizam. Ea este colega noastra si a voastra.
   -Ok!
   Emil a inceput sa se ia de Carina deoarece el nu a vazut-o la inceputul anului. Acest conflict s-a intamplat dupa 2 saptamani de la inceputul anului.
   In legatura cu cei trei boboci ai nostrii, s-au integrat foarte bine intre colectiv, facandu-si prieteni dupa prima saptamana de scoala.
   De sigur ca in prima saptamana de scoala ei au stat impreuna, numai ei 3, dar uita asta s-a intamplat luni dimineata cand au ajuns la scoala:
  
   Intra Coco si Lari in clasa

   -Deci ce facem azi, Lari?
   -Nu stiu!
   -Ne jucam sau ce facem?
   -Nu stiu!
   -Oare daca...... Nu am nici o idee.
   -Ce ai zice sa ne imprietenim cu cineva nou din clasa?
   -Si cu cine? Cu fete, baieti?
   -Nu stiu dar vezi ca Alex acum are si el prietenii lui, pe Emil si Calin, si nu mai sta cu noi. Eu nu zic sa nu mai stam impreuna dar macar sa mai stam si cu altcineva. Ce zici?
   -Da ok! Dar problema e cu cine sa ne imprietenim?
   -Am o idee! Cu......

Suna clopotelul

   -Coco lasa ca iti zic eu!
   -Ok!
   Trece si ora de matemtica plictisitoare care nimanui nu i-a pasat! Coco si Lari s-au gandit cu cine sa sa inceapa sa vorbeasca! Toti sunt necunoscuti, dar trebuie sa fie cineva! Mai ales ca Alex si-a facut propriul grup de prieteni si nu i-a inclus pe  Coco si Lari.

   Trece si ora de matematica, doamna invatatoare a mutat pe cativa copii in alte banci deoarece nu se concentrau. Ea a mutat-o pe Carina de langa un baiat numit Teo langa Larisa si pe Coco de langa Emil langa Antonia. Oare ce se va intampla?

POVESTITOR ANTONIA:
   A inceput scoala si nu m-am imprietenit cu nimeni. Eu vreau dar nimeni nu se apropie de mine. Si as vrea atat de mult sa fiu cu cineva impreuna (ca si prieteni), sa stam impreuna in pauze, sa radem si sa spunem glume, sa fim ca si o familie. Acum este ora de mate, si ma plictisesc de mor. Si mai ales stau langa Darius care nu stie sa vorbeasca altceva decat despre prostii ca si jocuri si melodii! Dar e bine ca la finalul orei de matemetica l-a mutat pe Darius langa Emil si l-a pus pe Coco langa mine. Coco? Cum ii oare Coco?

   Nici odata nu am vb cu el dar pare de treaba! Mi-a dat o radiera de imprumut, m-a ajutat la niste exercitii la matematica, ii si de treaba. Nu stiu, cred ca il plac si nu stiu daca si el ma place deoarece incearca sa se apropie de mine si nu stiu. Este ciudat dar sa vedem!

POVESTITOR CARINA:
   Ahhhh..... O saptamana plictisitoare! Nu am vorbit cu nimeni, oare se pune doamna invatatoare?

   Nimeni nu se apropie de mine si nici eu nu pot sa ma apropiu de nimeni. Toti par plictisitori, dar nu stiu. Dupa matematica m-o mutat langa Larisa si nu stiu daca ma voi intelege bine cu ea. Da vedem noi!

POVESTITOR AUTOR
    Doua zile silentioase in care nimic nu s-o schimbat nimic. Coco si Lari tot singuri si Antonia si Carina inca nu s-au imprietenit cu ei. Dar ceva ciudat s-a intamplat miercurea in aceeasi saptamana:

Intra Coco primul in clasa si Anto dupa:
   -Buna Anto!
   -Buna Coco!
   -Ce faci, iti place scoala!
   -Da, imi place! Dar nu imi place asa de mult deoarece nu am cu cine sta! Mi-ar placea sa stau si eu cu cineva cum stai si tu cu Lari!
   -Dar de ce nu vii sa stai cu noi?
   -Nu stiu! Am vrut, dar nu am stiut daca pot! Adica logic ca puteam dar nu stiu...
   -Daca vrei poti sa stai cu noi! Eu chiar nu ma supar, numai daca tu nu vrei?
   -Da ok!

Peste 1 ora, in pauza

   -Ce dumnezeu, ce tot vorbesti acolo?
   -Anto, ii o gluma? Nu pot zice o gluma?
   -Ba da no da ii ciudat!
   -Lari tu ce zici de glumita mea?
   -Ii faina ca noaptea!
   Toti trei au inceput sa rada. Ceilalti colegi s-au uitat la ei curiosi sa vada despre ce vorbesc! Din spatele Larisei, vine Carina rusinata:
   -Buna!
   -Buna Cari!
   -V-am auzit ca radeti. Am vrur sa vad ce faceti!
   - Da ce sa facem, radem de glumele esuate ale lui Coco!
   -Ce esuate!! Sunt de calitate dar voi nu intelegeti!
   -Dar in rest ce faceti?...
   Asa a inceput o prietenie perfecta. Carina, Antonia, Lari si Coco au devenit cei mai buni prieteni, stand desigur si cu Alex, Calin si Emil.

POVESTITOR COCO:
   A trecut deja o saptamana de cand a inceput scoala si deja am prieteni! Bine nu pot sa zic ca Alex si Larisa nu sunt prieteni de ai mei, dar am prieteni noi! Carina este o prietena foarte buna, care m-a ajutat foarte mult, care chiar ma inteleg extrem de bine cu. Este si foarte frumoasa, ca si Lari si desigur Anto; care este foarte de treaba. Ea este altfel. Este draguta si are o voce frumoasa. Arata si foarte bine, dar este o problema.,.

   Imi place de ea. Ea=Anto... Imi place foarte mult de Antonia dar inca am sentimente pentru Larisa, dar nu stiu ce sa fac... Eu cu Larisa avem alta energie ca si cum o am cu Anto. Si faza ca stiu sigur ca Lari nu ma place asa (suntem bff, ne purtam ca si fratii) dar faza e ca nu stiu daca ma place si Antonia! Este asa de ciudat! Sper sa vad ce se va intampla!

   In orice caz despre Carina nu pot zice nimic. Ea a devenit ca si Larisa pentru mine, ca si o sora! Si deja i-am zis secrete despre mine si ca imi place de Larisa deci ea deja ma stie! O sa vad eu!

POVESTITOR LARISA:
   Asa de fain este la scoala! Carina si Antonia sunt de treaba! Mai ales ca m-am atasat un pic mai mult de Carina si Coco de Anto( nu ca fac diferente ca si Anto ii bff ul meu) dar no... Am vb mult cu Carina si este foarte de treaba. Nu stiu daca Alex sau Călin o place dar sigur cineva o place deoarece este frumoasa!

   Despre Antonia ce sa zic. Si ea este foarte frumoasa si foarte destepta si din cate am auzit, Coco o place si nu stiu daca si ea il place! Nu stiu!?

   Si despre mine... Eu ma inteleg cu toti! Si chiar si baietii(Emil, Otto, Darius, Calin si Alex si desigur Coco) sunt foarte de treaba. Si fetele (Carina,Antonia, Vanesa, Denisa,) sunt si ele de treaba!

   Si inca o chestie. Un baiat a plecat de la noi din clasa. S-a numit Armando. Baiatul era de treaba. Nu am avut timp sa vorbesc cu el dar e ok!

POVESTITOR AUTOR:
  
inainte sa se termine ziua

   -Copii, trebuie sa ii intrebati pe parintii vostri despre..........

 Memories Vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum