Luandu-se de mana, bobocii nostri au ajuns in linie unde o femeie de varsta medie i-a intampinat cu un zambet stralucitor ca soarele pe fata. Femeia aceea va fii invatatoarea lor pentru 4 ani de scoala. O femeie micuta, cu parul negru bob si cu inima mare. Numele ei este Camila. O femeie cu inima calduroasa si iubarioasa. Ea i-a ghidat inspre o linie plina cu copii. Fete si baieti, cu codite impletite si cu parul tepos, aliniati intr-o linie dreapta, gata sa plece in aventura vietii lor.
Ei trei au fost pusi in mijlocul liniei de copii, intre o fetita blonda si in spatele lor erau doi baieti care vorbeau despre Lego Ninjago. Unul era inalt, cu ochelari si un pic blondut si celalalt era mic si pistruiat.
-Coco? Oare cum ii cheama e baietii din spatele nostru?
-Da nu stiu!
-Lasa ca ii inteb eu!
-Alex nu.....
Alex se intoarce intr-o secunda, intrebandu-i pe baieti:
-Buna! Numele meu e Alex. Pe voi cum va chemama?
-Pai eu is Calin si copilu de langa mine este Emil.
-Buna., buna, Alex!!!!
Intre timp:
-Lari ce zici? Ne imprietenim si noi cu cineva cum a facut si Alex?
-Lasa ca vedem noi maine ca acum vreau sa ascult!
-...copii de clasa I trebuie sa stie ca aici isi vor petrece multe zile din viata lor. Asa ca ii intampinam cu imnul Romaniei.POVESTITOR LARISA:
Incerc sa ascult ce zice profesoara asta, sau directoare ce este. Dar cu Alex care incearca sa socializeze langa mine si cu Coco care se tot foieste langa mine, nu am putu sa ma concentrez, dar ii ok. Din cate am auzit, vom avea un catel si o pisica ca si un fel de ghid! Oare cum vor arata? Si mai ales ne vor pune cate un ECUSON pe piept. Va da-ti seama!! Ce ar putea merge prost in viata asta noua!Dar desigur ca pana cand ne vor da ecusoanele, trebuie sa ascultam imnul. Si sunt ok cu asta dar ii un pic... plictisitor.
Merge imnul si imi dau seama ca prin mijlocul melodiei, lui Coco ii transpira mana! Ioooi ca asa de uda era ca imi puteam spala parul in ea, dar imi dau seama ca avea emotii. Sper sa nu transpir si io!!!
POVESTITOR COCO:
Merge imnul si eu...... Plang! De ce acum! De ce?! Ma tin de mana cu Larisa si plang! Doamne fereste-ma! Plang de parca m-am julit la genunchi! Plang de parca o murit cineva din familie. Dar in orice caz...PLANG! Emotiile astea ma coplesesc.Peste vreo 2 minute se opreste si imnul asta si dupa m-am putut simti mai bine ( nu plang). Dar acum cel mai rau este ca trebuie sa iau ecusonul...
POVESTITIR AUTOR:
Dupa imn, directoarea incepe sa vorbeasca despre ecusoane si despre in ce clasa vor fii copii. Si din cate s-o auzit, ei au ajuns in clasa a 1B. Clasa IB aka Clasa albinutelor. Asa ca invatatorea lor a mers pe scena si a inceput sa sa zica niste nume:
-Antonia...
Asa ca o fata sa dus pe scena si si-a luat ecusonul.
-Denisa
Asa ca alta fata merge pe scena si isi ia ecusonul.
-Alex vino pe scena.
Auzind numele Alex, Larisa si Coco l-au incurajat si ajutat sa mearga inspre scena.
-Bun venit Alex!
-Multumesc!!!Dupa ce invatatoarea i-a dat ecusonul, s-a intors si i-a vazut pe Coco si Larisa facandu-i cu mana si aplaudand. Asa ca el a coborat glorios de pe scena, cu un zambet pe faţa. Intre timp Larisa il intreaba pe Coco:
-Ooo.. Oare urmez eu???
-Nu stiu Lari nu ş...
-Larisa...POVESTITOR LARISA:
Mi-am auzit numele si m-am panicat destul de mult. Nu am stiut daca eram eu sau era o alta fata. Si din cate am vazut, era o fata care avea faţa de Larisa. Dupa vreo 2 secunde, mi-am dat seama ca sunt eu. Asa ca am mers printre oameni inspre scena, unde doamna invatatoare ma astepta cu ecusonul in mana. Se potrivea perfect cu rochita mea si desigur ca avea si un catel pe el. Mi l-a pus in piept si mi-a urat 4 ani frumosi si eu i-am multumit. M-am intors si am vazut 100 sau mai multi oameni care se uitau la mine cum. Am vazut-o pe mama care a inceput sa planga, pe tata care se uita la mine mandru si fericit. De asemenea l-am vazut pe Coco si Alex care aplaudau si radeau cand am iesit de pe scena. M-am simtit perfect!! Perfect!!!!POVESTITOR AUTOR:
Dupa ce Larisa a iesit de pe scena, doamna invatatoare imediat a zis:
-Coco...
Coco s-a panicat, dar nu a contat deoarece Larisa si Alex l-au facut sa se simta bine. Asa ca Coco sa dus pe scena, i-a pus ecusonul pe piept si a plecat.Dupa ce toti copii si-au primit ecusoanele, toti copii au mers in clasa. Era a prima clasa dinaintea sala profesorala. O clasa mare si colorata in galben, portocaliu, maro...
Coco si Alex s-au asezat in prima banca langa un copil numit David... Davide. Ei au vrut sa fie toti trei intr-o banca dar nu s-a putut.
POVESTITOR COCO:
M-am asezat langa Alex in prima banca... M-am simtit important chiar daca nu eram! Larisa din pacate a trebuit sa stea in alta banca. Tare rau ma simt deoarece vroiam sa stam toti impreuna dar e ok.Doamna invatatoare ne explica despre scoala si cat de fericita este ca noi suntem prima ei clasa. Dar intre timp ce vorbea, un domn dadea balonase tuturor copiilor. Ele erau galbene si roz.
Cand am vazut baloanele, am ramas numai pe ele focusat. A inceput de la randul de la geam si eu cu Alex eram chiar in ultimul rand de la usa. Larisa era in mijloc deci daca ea lua un balon de culoare roz, si eu o sa iau un balon roz. Intelegeti voi.
Peste vreo un minut, domnul ala i-a dat Larisei un balon roz deci eu trebuia neaparat sa iau unul roz. Dar desigur cand sa vina la mine, nu mai era nici unul roz. Deci a trebuit sa schimb balonul galben primit cu unul roz. Dar cu cine?
M-am uitat prin spatele meu sa vad daca cineva avea balon roz si desigur ca nimeni, cu exceptie unei fete blonde numita Denisa. Deci asa fain frumos, m-am intors la ea si am intrebat-o daca vrea un balon galben si ea surprinsator a zis ca da. Asa ca am schimbat baloanele si am si eu unul roz
Abia astept sa vada si Lari ca am acelasi balon ca si ea!POVESTITOR ALEX:
Abia astept sa fie maine. Am vazut niste fete care chiar arata bine si imi plac. Este una pe nume Antonia, una Carina, una Denisa, una Vanesa. Nu stiu dar abia astept sa le cunosc mai bine.POVESTITOR AUTORUL:
-Deci copii bun venit inca odata in scoala frumoasa, va doresc un an frumos si linistit, si ce sa zic... Ne vedem maine........!
CITEȘTI
Memories Vol.1
Teen FictionClasele I-IV si V-VIII sunt niste stagii in viata unei persoane care o ajuta sa isi gaseasca rostul in viata. Aceasta carte este despre povestea unor 3 copii de la gradinita care au mers pentru prima oara la scoala. Prietenii, dusmanii, iubiri, desp...