GONE ft. 1D & 5sos

355 12 4
                                    

voorstellen:

• Leigh Rae Jompson (Rea is haar 2e naam. die woord door niemand gebruikt.) is nu 17 jaar oud en woont in sydney, ze woont daar samen met Lana ze zijn kamergenootjes op hun college. Leigh doet een studie tot evenementen- management. dit is een opleiding van 2 jaar. Leigh heeft al haar hele leven in Sydney gewoont, vroeger was ze vrienden met Luke Hemmings. of beste vrienden, mensen die zeggen dat jongens en meisjes geen beste vrienden konden zijn hadden het in haar ogen dus totaal fout. tot dat Luke in een schoolband ging. hij begon steeds minder tijd te hebben voor Leigh en toen ze steeds beroemder werden heeft hij haar helemaal laten zitten. en Leigh wilt nu ook niets meer met hem te maken hebben aangezien Luke, zonder haar toestemming, het liedje wat ze samen hadden geschreven op het 1e album heeft laten zetten. ze hadden een band die nooit met iemand anders kon. alles was perfect, ze deden leuke dingen samen en werkte bij de zelfde starbucks. de starbucks waar Leigh nu nog steeds werkt op zaterdag en zondag terwijl Luke de wereld over reist met zijn nieuwe band 5 seconds of summer en ons nummer gebruikt.

mijn familie bestaat uit: mijn moeder (Grace), 39 jaar. ze was 22 toen ze mij kreeg. dus best wel vroeg ja. mijn vader was 3 jaar ouder en is nu dus 42 (Mattew). ook heb ik nog een zusje die is nu 4 (Kylie), een echt laat komertje. maar heel veel mensen krijgen ook pas kinderen als ze 35 zijn en mijn moeder heeft een dochter gekregen toen ze 22 was en toen ze 35 was, geen idee waarom en of we beiden gepland waren maar ik heb een goed leven bij ze gehad. en toen ik ging studeren ging ik gewoon naar een college. net zoals bijna iedereen in australië.

• lana magnolia cabou is 17 jaar en woont in sydney, vroeger toen lana nog een klein meisje was woonde ze samen maar haar ouders en 19 jarige broer thom in engeland. Maar toen haar vader een hele goede baan in australie kon krijgen zijn ze met het hele gezin naar sydney verhuisd 2 jaar geleden. Nu zit lana op college, thom is 3 maanden geleden terug verhuisd naar engeland omdat hij het niet zo leuk had hier. Op collega heeft lana haar aller beste vriendin ontmoet: Leigh. ze hebben samen een kamer op de campus. haar vader heeft een eigen tv show. waar binnen kort de boys van one direction komen! voor lana haar school gaat zij hun interviewen.

toen lana 15 was had ze een brief gevonden van haar vader naar Niall Horan, de Niall Horan. haar vader begon de brief met lieve zoon. toen lana verder op onderzoek is gegaan bleek het dat haar vader voor haar moeder een relatie heeft gehad met de moeder van niall en dat daaruit niall is voortgekomen. Toen zij dit aan haar vader vroeg heeft hij gezegd dat ze niks mag zeggen tegen haar moeder of niall. Niall zou het zelf niet weten en dat moest zo blijven. ze vind het jammer want met haar echte broer heeft ze nooit zn goede band gehad.

Hiernaast hebben we een foto van Leigh en Lana geplaatst!
namen staan eronder :)

GONE ft. 1D & 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu