leigh's pov:
ik werd wakker, het was zaterdag dus niet zo veel te doen. alleen maar werken, en aangezien dit pas begint om 12 uur kan ik heerlijk uitslapen... ik stapte uit mijn bed en keek even in mijn kast, ik zorgde ervoor dat ik zachtjes deed want Lana lag nog te slapen. ik pakte een skinny jeans en een Nirvana hemdje. snel pakte ik nog wat ondergoed. ik pakte mijn sleutel van onze kamer en liep over de campus naar de douches. 1 van de dingen die ik haat aan een campus, een gedeelde douche.
ik stapte uit de douche en trok mijn ondergoed aan. daarna snel mijn skinny jeans en deed mijn hemdje aan. Nirvana, een liefde die ik en Luke altijd samen hadden. zet het uit je hoofd! denk ik maar, ookal weet ik dat dit niets zal uitmaken! ik deed snel mijn converse aan. ik liep weer terug naar mijn kamer. ik zag dat Lana al wakker was en zei goedenmorgen tegen haar. "haay" hoorde ik haar zeggen met een slaperige stem. ik pakte mijn make-up en ging op mijn bed zitten, er is toch nergens anders plek in deze mini kamer. ik pakte wat concealer en bracht dit aan, daaroverheen deed ik foundation. ik poeder mijn gezicht af met wat poeder, bronzer en blush. ik maak mijn wenkbrauwen mooier door ze snel te epileren en bij te tekenen. ik deed nog een streepje van eye-liner bij mijn ogen en maakte het af door heel veel mascara aan te brengen.
ik heb nooit zoveel make-up gedragen tot dat.. nee leigh niet aan denken, hij deed je ongelovelijk veel pijn maar gewoon negeren. luke... luke.. spookte nog steeds door mijn hoofd, als ik die gast nog 1 keer zie ehh, dat loopt niet goed af kan ik je zeggen! of hij moet een hele goede reden hebben.
ik keek op de klok.. na al mijn gedachtes en na mijn make-up te hebben gedaan is de tijd sneller gegaan dan ik dacht. het is al 11 uur, ik haast me snel naar de ontbijtzaal en pak daar een broodje gezond. ik pakte ook nog een flesje water en ging aan een tafeltje zitten in een hoekje. toen ik er net 5 minuten zat kwamen Maison, William en Oliva er aan lopen, dit zijn een aantal van mijn vrienden. we hebben een redelijk grote vrienden groep. we gaan meestal op vrijdag en zaterdag avond uit dus waarschijnlijk komen ze bespreken waar we vanavond naar toe gaan! "heei Leigh. hoe gaat het?" vroeg Oliva. "goed, en met jullie? nog een kater?" vroeg ik. "een klein beetje, volgende keer rij ik wel. dan kan jij ook gewoon een keer drinken." zei Maison. "ehm, nee dankje. als ik de volgende dag moet werken dan hoeft dat niet hoor." zei ik, terwijl ik verder at. "maar, wat doen we vanavond?" vroeg William. "ehm, ik rij wel.. maar ik wil wel 3 uur terug zijn want moet morgen ook weer werken." zei ik. "mooizo, maar waar gaan we heen? weer naar HOLLA?" vroeg William. "ik vind het best, ik zal vragen of Lana ook mee gaat!" zei ik, terwijl ik William zijn gezicht zag betrekken. ik weet dat ze elkaar niet zo goed kennen en niet mogen. maar ze is super aardig en mijn beste vriendin.. dus ze verdient het om ook mee te gaan! ze is er altijd voor me en zal er ook altijd voor me zijn..
"maar hoelaat gaan we weg?" vroeg Oliva. "ehm. rond half 11?" vroeg ik, iedereen stemde in. "maar ik moet nu echt gaan, werk.." zei ik met een nadruk op het laatste. ik gaf ze allemaal een knuffel en nam het flesje water dat ik nog overhad mee. ik liep naar het parkeer terein en stapte in mijn toyota. ik reed naar de starbucks en begon met een lange werkdag.
het was half 9, en de starbucks sloot. ik deed de deur dicht en een aantal collega's deden de muziek hard. iedereen zong hard mee en toen kwam het liedje op:
Within a minute I was all packed up
I've got a ticket to another world
I don't wanna go
I don't wanna go
Sudden words are hard to speak
When your thoughts are all I see
"Don't ever leave" she said to me
When we both fall asleep underneath the same sky.
JE LEEST
GONE ft. 1D & 5sos
Fanfictiongone gaat over Leigh en Lana, ze zijn beste vriendinnen en zitten samen op campus in Australië. Leigh heeft een verleden met Luke Hemmings waar ze liever niet aan terug denkt, terwijl ook Luke zich er stom over voelt. later komen ze elkaar tegen tij...